Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-03-28@08:25:19 GMT

لعیا جنیدی: به تصویب «پالرمو» و «CFT» خوش‌بینم!

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۶۷۲۶

لعیا جنیدی: به تصویب «پالرمو» و «CFT» خوش‌بینم!

لعیا جنیدی درباره سرنوشت «پالرمو و CFT» در مجمع تشخیص مصلحت نظام و اینکه گفته می‌شود بر اساس شنیده‌ها مجمع به این لوایح رأی نخواهد داد، بیان کرد:‌ امیدمان را همیشه حفظ کرده‌ایم زیرا معتقدیم از لحاظ کارشناسی و مصلحت کار درستی صورت گرفته است.

معاونت حقوقی رئیس‌جمهور تاکید کرد: از لحاظ کارشناسی الحاق ما به این معاهدات مشکلی برای کشور ایجاد نخواهد کرد و مزایای زیادی هم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: ممکن است یک دغدغه‌هایی وجود داشته باشد که در پاسخ گفته‌ایم این دغدغه‌ها قابل اداره و مدیریت است.

جنیدی با تاکید بر اینکه ما پیگیر این موضوع هستیم و من نسبت به تصویب این لوایح تا حدودی خوشبین هستم، بیان کرد: در فرصت‌های بعدی ما دیدگاه‌ها، نقطه نظرات، مواضع و نظرات کارشناسی و مصالحی که پشت آن می‌بینیم را بازگو خواهیم کرد.

وی ادامه داد: مجمع تشخیص مصلحت نظام مرجع تشخیص مصلحت کشور است، بنابراین مصالح را دوباره تبیین می‌کنیم و بر اساس آن توقع همکاری از مجمع با درنظر گرفتن دیدگاه کارشناسی، مدیریتی و مصلحتی دولت را داریم.

معاونت حقوقی رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه عده‌ای پشت تریبون‌های عمومی نسبت به تصویب لوایح چهارگانه موضع‌گیری می‌کنند و مطالبی را بیان می‌کنند که خلاف واقعیت است،‌ از نظر شما چرا این افراد دست به چنین کارهای می‌زنند، بیان کرد: بعضی‌ها نظر مخالف کارشناسی دارند که در این حد ایرادی ندارد.

وی تاکید کرد: انصافا سیاسی کردن موضوع و استفاده از تریبون‌های سیاسی برای این منظور درست نیست.

جنیدی خاطرنشان کرد: هنگامی که کار به اینجا کشیده می‌شود، در واقع مثل این است که گفته باشیم بحث‌های کارشناسی،‌ دقت‌های مدیریتی و هر موضوع فنی که می‌تواند آثار مهمی بر مصالح جامعه داشته باشد، در هیاهیوی سیاسی گم کنیم که این اصلا درست نیست.

وی درباره اینکه آیا یک تیم کارشناسی منسجم و قوی در بررسی این لوایح حضور دارند،‌ بیان کرد: بله،‌ از دولت این طور است،‌ مخالفان هم دیدگاه‌هایی برای خودشان دارند که هیچ ایرادی ندارد اما با سیاسی کردن موضوع و کشاندن آن به تربیون‌های عمومی موافق نیستیم.

منبع: ایلنا

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۶۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد کشاورزی اجازه تخریب باغات را ندهد

مدیر حوزه‌های علمیه کشور، گفت: جهاد کشاورزی در حفظ اراضی و باغات نقش ویژه‌ای دارد و نباید اجازه تخریب باغات را بدهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار نوروزی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم که در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه برگزار شد، اظهار داشت: براساس شعار سال، افزایش مشارکت مردمی می‌تواند گره‌گشای امور باشد.

وی با اشاره به اینکه تمام طرح‌ها با پشتوانه علمی و کارشناسی باشد، مطرح کرد: رویکرد علمی، فنی و کارشناسی رویکردی است که باید به آن توجه داشته باشیم.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه سلامت و آینده جامعه با کشاورزی و دامداری گره خورده است، گفت: اقدامات انجام شده در عرصه دامداری کارشناسی شده باشد.

وی عنوان کرد: در عرضه تنظیم بازار اقدامات خوبی صورت گرفته است ولی نیازمند تلاش بیشتر هستیم.

اعرافی با تاکید بر اینکه بهینه‌سازی مصرف آب ضرورت دارد، خاطرنشان کرد: امروز آب یکی از چالش‌های اساسی کشور است.

وی با اشاره به اینکه باید موضوع پساب به بخش خصوصی واگذار شود، تصریح کرد: باید به دنبال استفاده از ظرفیت پساب در بخش‌های مختلف باشیم.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور افزود: جهاد کشاورزی در حفظ اراضی و باغات نقش ویژه‌ای دارد و نباید اجازه تخریب باغات را بدهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسینی: نگاه دولت همکاری و هم‌افزایی با مجلس جدید است
  • ویژه برنامه های شبکه تهران سیما در شب های قدر
  • طرح‌های شهری با دید کارشناسی اجرا شوند
  • جهاد کشاورزی اجازه تخریب باغات را ندهد
  • فیلم تازه ظریف از زمانیکه معاون وزارت خارجه بود: منو می‌پاییدن!
  • فیلم| روایت‌ ظریف از اذیت کردنش در وزارت خارجه
  • ماجرای هشدار برای کبرا۱۱ و حرکت‌های عجیب بهمن هاشمی
  • ببینید | حساب‌کتاب تلخ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از حقوق کارگران: صد سال کار فقط ۱۰ میلیارد تومان!
  • روایت‌های ظریف از اذیت کردنش در وزارت خارجه
  • ۷۲ زندانی حافظ کل قرآن شدند