Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@06:45:35 GMT

عملکرد درخشان ستاره آسیایی تاتنهام در لیگ جزیره

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۷۱۰۸

عملکرد درخشان ستاره آسیایی تاتنهام در لیگ جزیره

به گزارش خبرنگار مهر، درخشش یک آسیایی در لیگ انگلیس برای آخرین بار در لیگ جزیره توسط پارک جی سونگ کره ای رقم خورده بود؛ بازیکنی که به خوبی با تیم الکس فرگوسن هماهنگ شده بود و توانسته بود تا با درخشش در این تیم مدیران یونایتد را متقاعد کند تا یک بازیکن آسیایی دیگر را هم به نام شینجی کاگاوا به تیم اضافه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند که این بازیکن موفق به تداوم درخشش ستاره کره ای نشده بود اما به هر صورت نمی‌توان از نقش پارک جی سونگ در تغیر ذهنیت مدیران یونایتد و حتی مدیران باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس، چشم پوشی کرد.

دیگر ستاره آسیایی که توانسته است در لیگ انگلیس بدرخشد، سون هیونگ مین کره ای است. مهاجمی که فوتبال خود را از همان ابتدا در تیم جوانان هامبورگ آغاز کرده است و پس از دو فصل حضور در این تیم، به تیم اصلی هامبورگ انتقال یافت و موفق شد تا در ۷۳ بازی ۲۰ گل به ثمر برساند.

درخشش «سون» در هامبورگ باعث شد تا بایر لورکوزن، دیگر تیم مطرح آلمانی برای خرید او اقدام کند. این بازیکن آسیایی آمار گلزنی خود را در لورکوزن بهبود داد و موفق شد تا در ۶۲ بازی ۲۱ گل بزند. این آمار نسبتاً خوب گلزنی در لیگ آلمان مدیران تاتنهام و پوچتینو سرمربی این تیم را متقاعد کرد تا «سون» را از لورکوزن به تیم خود بیاورند.

ستاره پیشین لورکوزن و هامبورگ اما در اولین فصل خود آمار ضعیفی را در تیم تاتنهام به ثبت کرد. این مهاجم کره ای در اولین فصل حضور خود در تاتنهام موفق شد تنها ۳ بار در لیگ انگلیس گلزنی کند. این آمار گلزنی به مرور در تاتنهام بهبود یافت تا اینکه در فصل جاری «سون» موفق شده است تا ۱۲ بار در لیگ جزیره گلزنی کند.

این بازیکن ۲۶ ساله به تازگی در بازی تاتنهام در لیگ قهرمانان هم موفق به ثبت عملکردی مناسب شد و با باز کردن دروازه منچسترسیتی گامی بلند را برای صعود تیم لندنی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بردارد.

کد خبر 4589179

منبع: مهر

کلیدواژه: تاتنهام سون هیونگ مین انگلیس منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار‌های شهاب زاهدی در ژاپن ادامه دارد؛ گلزنی جدید ستاره ایرانی (فیلم)

 

 

 

منبع : چندثانیه

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حرکت جالب شهاب زاهدی بعد از تمرین پرسپولیس (فیلم) گل اول پرسپولیس به نساجی با ضربه سر زاهدی (فیلم) چرا رونالدو پیراهنش را به شهاب زاهدی نداد ؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • تقلب آرتتا از روی دست کلوپ / پپ هرگز تعارف قهرمانی را پس نمی‌زند!
  • شاهکار‌های شهاب زاهدی در ژاپن ادامه دارد؛ گلزنی جدید ستاره ایرانی (فیلم)
  • پیش‌بینی به سبک مدافع پرسپولیس
  • معرفی ۱۰ پنالتی‌زن برتر دنیای فوتبال؛ مسی در تعقیب رونالدو
  • تاتنهام در سنت جیمز پارک چهارتایی شد
  • هشدار بزرگ ادی هاو؛ به سنت جیمز پارک سفر نکنید
  • تاتنهام در سنت جیمز پارک چهارتایی شد؛ نیوکاسل انتقام گرفت
  • تحرکات عجیب علیه برگزاری مچ اندازی آسیایی!
  • ببینید | شاهکارهای شهاب زاهدی در ژاپن ادامه دارد؛ گلزنی جدید ستاره ایرانی
  • تمدید روزهای درخشان یک پرسپولیسی در ژاپن