Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@05:57:11 GMT

والورده: اسمالینگ مسی را مثل یک قطار لِه کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۷۳۱۷

والورده: اسمالینگ مسی را مثل یک قطار لِه کرد

تهران- ایرنا- سرمربی بارسلونا در واکنش به برخورد «کریس اسمالینگ» و «لیونل مسی» در دیدار چهارشنبه گذشته یونایتد مقابل آبی اناری ها گفت: احتمال استراحت مسی در دیدارهای بعدی وجود دارد، ضربه شدیدی به وی وارد شد، مثل اینکه با یک قطار برخورد کرده باشد.

به گزارش ایرنا، تارنمای خبری گل روز شنبه نوشت: در جریان دیدار بارسا مقابل یونایتد در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، مسی پس از برخورد آرنج اسمالینگ با صورت وی با چشم هایی متورم و بینی خون آلود برای دقایقی زمین بازی را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاپیتان کاتالان ها اگرچه تا پایان بازی در زمین باقی ماند و پیروزی یک بر صفر تیمش را جشن گرفت اما به احتمال زیاد در دیدار مقابل تیم قعرنشین اوئسکا در لالیگا استراحت خواهد کرد.
این در حالی است که «لوئیس سوآرز» زوج وی در خط حمله با وجود اینکه در دقایق پایانی بازی در اولدترافورد تقلا می کرد، به بازی فردا خواهد رسید و در سوی دیگر، بارسا «عثمان دمبله» را هم پس از سپری کردن دوره نقاهت مصدومیت همسترینگ در این مسابقه در اختیار خواهد داشت.
اسمالینگ که به خاطر این حرکت با جریمه داور نیز روبرو نشد، پس از پایان بازی تاکید کرد که برخورد با مسی تصادفی بوده و «خوزه مورینیو» سرمربی پیشین یونایتدها نیز علت این حادثه را «دستان بلند و کشیده» اسمالینگ عنوان کرد.
با این حال، والورده معتقد است برخورد مذکور به اندازه ای شدید بود که گویی او با یک قطار تصادف کرده و برای ریکاوری در آستانه دیدار برگشت مقابل یونایتد، دست کم به یک هفته استراحت نیاز دارد.
والورده در این خصوص اظهار داشت: احتمال استراحت دادن به مسی زیاد است؛ ضربه شدیدی به وی وارد شده و انگار قطار او را زیر گرفته است؛ بعد از بازی با او حرف زدم و احتمال در اختیار نداشتن وی برای دیدار بعدی زیاد است.
همچنین سرمربی آبی اناری ها در خصوص محرومیت در نظر گرفته شده برای «دیگو کاستا» مهاجم تیم اتلتیکو مادرید به دلیل اتفاقات رخ داده در جریان نبرد هفته گذشته این 2 تیم، اظهار داشت: محرومیت قابل توجهی است. فکر می کنم 4 جلسه آن برای حادثه ای که رخ داد، باشد و 4 جلسه دیگر برای اتفاقی متفاوت در نظر گرفته شده، چرا که در موردی مشابه که برای «جرارد پیکه» پیش آمده بود حداکثر جریمه چهار جلسه بود. از قوانین اطلاعی ندارم اما محرومیت هشت جلسه ای واقعا سنگین است.
فدراسیون فوتبال اسپانیا پنجشنبه هفته گذشته مهاجم اسپانیایی اتلتیکو را به دلیل اهانت به «گیل مانزانو» داور دیدار این تیم مقابل بارسلونا که در نهایت با پیروزی 2 بر صفر کاتالان ها خاتمه یافت، هشت جلسه از همراهی مادریدی ها محروم کرد.
ورزشی**3991**1067**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليونل مسي اسمالينگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۷۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قرمزهای تبریز در نبرد هفته قبل خود در خانه مقابل ذوب آهن تن به شکست سختی دادند که تعویض عجولانه عارف آقاسی و مهید شیری در همان ابتدای بازی کمی برنامه‌های دفاعی این تیم را به‌هم ریخت تا در نهایت با چهار گل شکست خوردند.

عارف آقاسی که با دریافت کارت زرد دیدار بعدی تیمش را از دست داده و در مازندران نمی‌تواند در مقابل نساجی بازی کند، با جدیت و تلاش همیشگی خود در تمرینات این‌تیم حاضر است تا در ادامه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی به میدان برود.

مدافع خوزستانی که یکی از بهترین‌های این فصل تراکتور بوده، همراه با شجاع خلیل‌زاده زوج خوبی را در قلب خط دفاعی تیمش ساخته و سرمربی بعد تراکتور روی این زوج برای ادامه مسابقاتش قطعا حساب ویژه‌ای باز می‌کند.

تراکتور در دیدار روز جمعه مقابل نساجی مازندران علاوه بر عارف آقاسی، نمی‌تواند از محمد حسینی هم در خط دفاعی بهره ببرد و دست این تیم در عقب زمین خالی است.

دیگر خبرها

  • بازی مرگ و زندگی پرشور‌ها در قائم شهر
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • طلسم ادامه‌دار هالند مقابل رئال: گل نمی‌زند (عکس)
  • غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)
  • اوج هیجان در تقابل سیتیزن‌ها و کهکشانی ها/ آرسنال با ترس به مونیخ رفت
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • ایوان راکیتیچ: دیدار بارسلونا مقابل رم، بدترین بازی دوران حرفه‌ای من بود
  • جنجال جدید ستاره منچستریونایتد و برخورد شدید تن‌هاخ
  • برخورد تن‌هاخ با ستاره یونایتد برای یک لایک!
  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال