Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@15:43:08 GMT

محموله ۳۰۹ کیلویی شیشه در بم کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۷۴۴۶

محموله ۳۰۹ کیلویی شیشه در بم کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، محمد ضیاالدینی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: قاچاقچیان مواد مخدر این محموله را از استان سیستان و بلوچستان به مقصد استان یزد بارگیری کرده بودند که با هوشیاری مأموران پلیس موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند.

ضیاالدینی اعلام کرد: در این رابطه یک متهم اهل استان یزد دستگیر و یک دستگاه تریلر حامل مواد مخدر توقیف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پس ازبازرسی از خودروی توقیف شده مشخص شد مواد مخدر به شکل کاملاً ماهرانه‌ای در باک این تریلر کشنده جاسازی شده بود.

دادستان بم در خصوص مجازات‌هایی که در قانون در این رابطه پیش بینی شده است، گفت: با توجه به ماده ۴۵ اصلاحی قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر که برای حمل بیش از سه کیلوگرم مواد مخدر مجازات اعدام را درنظر گرفته است و در صورت انجام تحقیقات و احراز علم و اطلاع مرتکب از حمل موادمخدر مکشوفه مجازات اعدام در انتظار مرتکب و سایر همدستان و مالکان این محموله خواهد بود.

کد خبر 4589238

منبع: مهر

کلیدواژه: مواد مخدر دادگستری کرمان بم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات روی میز مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، «اصلاح قانون مجازات دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز»، «موافقت با کلیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع» و... از مهم‌ترین خبر‌های جلسه علنی امروز (یکشنبه) دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی بود.   کمیسیون‌های تخصصی مجلس هم در نوبت عصر، جداول بودجه امسال و لوایح و طرح‌های باقیمانده را برای ارسال به صحن بررسی کردند.   حمیدرضا گلدوزی گزارش می‌دهد: کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • ۱۴ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در مرز بازرگان کشف شد
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • بررسی قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات روی میز مجلس
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران