Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته مسئولان شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری تهران با آماده کردن اکیپ‌های زنده‌گیری سگ، آماده است تا در صورت نیاز این اکیپ‌ها را به مناطق سیل‌زده کشور اعزام کند.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سیل در خوزستان به نقطه حساس و بحرانی خود رسیده است و مناطقی از شهر اهواز را نیز در بر گرفته است.

این در حالی است که شهردار تهران پیروز حناچی نیز صبح امروز وارد استان خوزستان شده و با حضور در منطقه کوت سعید در حال بازدید از وضعیت این منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته پیش از حضور شهردار تهران اکیپ کاملی از مأموران سازمان آتش نشانی شهر تهران نیز به همراه تجهیزات سبک و سنگین از لرستان عازم خوزستان شده‌اند.

همچنین روز گذشته محموله ۷۰ کامیونی کمک‌های جمع آوری شده از سوی شهرداری تهران هم راهی استان‌های سیل زده و خصوصا خوزستان شده است تا این اقلام را به دست مردم برسانند.

اما در تازه ترین اقدام حمیدرضا تحصیلی، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران  به آمادگی برای مقابله با حیوانات مضر اشاره کرده است.

وی گفته است: هنگام وقوع سیل و حوادث طبیعی با مسئله حیوانات مضر و احتمال انتقال بیماری مواجه هستیم که به این منظور شهرداری تهران آماده اعزام تیم‌های زنده‌گیری سگ به همراه دامپزشک به این مناطق است.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران خاطرنشان کرده است که البته بحث کشتن حیوانات مطرح نیست و در صورت اعلام نیاز، اقدام به انتقال این حیوانات به مناطق تعیین‌شده و کنترل آنها خواهیم کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حیوانات مضر شهرداری تهران مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۷۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌گرفتگی در عمده مناطق اهواز رفع شده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: از شب گذشته جلسه هماهنگی و تقسیم کار در اهواز برگزار و از طرفی امکانات صنایع و نیروهای انسانی دستگاه‌های خدمات رسانی و نیروهای بسیج هماهنگ و آماده‌باش اعلام شد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان اضافه کرد: در سایر نقاط استان مشکل خاصی نبود فقط به دلیل وزش شدید باد و رعد برق و قطع درختان و افتادن تیره برق در ایذه، برق و آب بخشی مناطق قطع شد که مورد پیگیری قرار گرفت.

وی با اشاره به تلاش جهادی نیروها گفت: کار دفع آب‌های سطحی در بخش‌های مختلف شهر اهواز به اتمام رسیده و اندک مناطق باقی مانده به زودی انجام می‌شود.

وی درباره وضعیت راه‌های بین شهری گفت: ریزش مقطعی جاده داشتیم که آوار برداری شد. جاده برخی روستاهای اندیکا و ایذه و سردشت دزفول در بخش‌های کوهستانی مسدود شده که نیروها در حال بازگشایی مسیر هستند.

خانچی گفت: در این دو روز بیش از ۵۱۰ خانوار توسط هلال احمر خوزستان امداد رسانی شده است که علاوه بر این مسأله اسکان مسافران نوروزی را در اولویت داریم و در جبهه‌های مختلف نیروها پای کار هستند تا آب‌گرفتگی زودتر رفع شود.

کد خبر 6062834

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • آمادگی ۷ بوستان تهران برای اسکان مسافران نوروزی
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • تاکید استاندار تهران بر آمادگی جمعیت هلال احمر
  • رونق محافل قرآنی ، راهکار مناسبی برای مقابله با هجمه فرهنگی بیگانگان
  • آمادگی منطقه ۸ اصفهان برای اسکان اضطراری مسافران در شب‌های بارانی
  • آمادگی خوزستان برای حضور در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • آب‌گرفتگی در عمده مناطق اهواز رفع شده است
  • آمادگی ایران برای تقویت روابط با امارات