Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@16:16:34 GMT

تهدید رییس دوچرخه‌سواری به اعزام نکردن تیم ملی!

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۷۸۶۲

تهدید رییس دوچرخه‌سواری به اعزام نکردن تیم ملی!

رییس فدراسیون دوچرخه سواری حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را منوط به کمک مالی وزارت ورزش عنوان نمود.

به گزارش "ورزش سه"، رییس فدراسیون دوچرخه سواری پس از بازدید از اردوی تیم ملی استقامت ایران در کمپ تیم های ملی سطح آمادگی رکابزنان را پیش از مسابقات قهرمانی آسیا مطلوب عنوان نمود و ابراز امیدواری کرد تا به رغم همه کمی و کاستی های موجود شاهد موفقیت نمایندگان ایران در این دوره از مسابقات خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خسرو قمری به روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری گفت: مرحله آخر اردوی تیم ملی استقامت را بالاجبار در تهران برگزار کرده ایم و همانطور که پیش تر عنوان کردم مشکلات آب و هوایی و طولانی شدن تعطیلات و ترافیک های جاده ای امکان این را بوجود نیاورد تا در شرایطی مساعد بتوانیم اردویی قابل قبول را برگزار نماییم. البته کادرفنی در این مدت تلاش کرده تا ملی پوشان را به فرم ایده آل برساند. امیدوارم این تیم با همه مشکلات و دغدغه ها بتواند نتیجه مطلوب را بگیرد که البته شخصا به این مساله اعتقاد زیادی دارم.


رییس فدراسیون دوچرخه سواری در ادامه به جلسه اش با صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک اشاره داشت و افزود:هفته گذشته طی جلسه ای با رییس کمیته ملی المپیک در خصوص وضعیت مالی تیم های ملی دوچرخه سواری نشستی داشتم و از ایشان درخواست کمک مالی کردم که متاسفانه به درخواست ما پاسخ منفی داده شد و اعلام کردند که نمی توانند برای اعزام تیم به مسابقات قهرمانی آسیا و تامین هزینه های تیم به ما کمک کنند.


وی ادامه داد: متاسفانه نمی دانم کمیته المپیک در چه شرایطی باید به ما کمک مالی کند؟! ما امروز برای تامین پول بلیت پرواز ورزشکاران مان مشکلات زیادی داریم. مسابقات قهرمانی آسیای امسال برای کسب سهمیه المپیک خیلی حیاتی است و در تلاش هستیم تا بتوانیم امتیازات لازم را بدست بیاوریم. ما امروز به کمک مالی کمیته ملی المپیک احتیاج داریم. خود آقایان می دانند که گرانی بلیت و هزینه های اسکان تا چه اندازه به ما فشار آورده و انتظار داشتیم کمیته ملی المپیک در این مقطع کنار فدراسیون باشد که آقای صالحی امیری اعلام کردند نمی توانند کمکی به فدراسیون دوچرخه سواری در این مقطع داشته باشند.


خسرو قمری در ادامه بیان داشت: اردوی تیم ملی را با هزار بدبختی و مشکلات مالی در کمپ آزادی برگزار کردیم که لااقل پول اسکان و هزینه های تیم را کاهش دهیم.باور کنید بچه های دوچرخه سواری غیرت به خرج داده اند و با همه مشکلات مالی ما پای کار ایستاده اند. در این چند هفته یک شب راحت نخوابیده ام و مدام فکر رفع مشکلات مالی مان هستیم. قبول دارم که در همه جا همین وضعیت وجود دارد، اما انتظار دارم در این شرایط سخت کنار ما باشند.


قمری در پایان اظهار داشت:البته جلساتی با آقای داورزنی و خانم فرامرزیان داشته ایم و قول هایی داده شده است. امیدواریم بلکه تا دو روز آینده به فدراسیون کمک مالی شود وگرنه متاسفانه نمی‌توانیم تیم را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام کنیم.چشم امیدمان به وزارت ورزش و جوانان هست.

دوچرخه سواری خسرو قمری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دوچرخه سواری خسرو قمری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۷۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مالی باعث شد ماشینم را بفروشم؛ برخی با اسنپ به تمرین می‌آیند!

ابوالفضل جلالی ستاره این فصل استقلال می‌گوید مشکلات مالی حسابی بازیکنان را اذیت کرده است.

به گزارش مشرق، بدون شک یکی از بهترین‌های این فصل استقلال ابوالفضل جلالی مدافع چپ این تیم بوده است.

سورپرایز کیروش در جام جهانی که بعد از حضور قلعه‌نویی به تیم ملی دعوت نمی‌شد، آنقدر در این فصل خوب کار کرد که قلعه‌نویی و کادرفنی تیم ملی او را برای اردوی فروردین ماه تیم ملی دعوت کردند. جلالی در این فصل ۷ پاس گل داده و عملکردی عالی در ترکیب تیمش داشته است.

مدافع چپ جوان آبی‌ها با وجود اینکه تیمش در صدر جدول قرار دارد و مدعی شماره یک قهرمانی هم به حساب می‌آید، از وضعیت مالی باشگاه به شدت ناراحت است و می‌گوید مشکلات مالی و بی پولی حسابی بازیکنان را اذیت کرده است. صحبت‌های بهترین پاسور این فصل استقلال را در ادامه می‌خوانید.

بعد از توقف مقابل مس و کم شدن اختلاف امتیاز با پرسپولیس، در یک بازی بیرون از خانه پیروز شدید. بازی با آلومینیوم چطور بود؟
من فکر می‌کنم در بازی با مس بدشانس بودیم. در بازی که عملکرد بسیار خوبی داشتیم و موقعیت‌های زیادی را هم خلق کردیم، نتوانستیم به برتری برسیم و همین موضوع باعث شد تا اختلاف امتیازمان با پرسپولیس به یک برسد. می‌دانستیم مقابل آلومینیوم هم کار راحتی نداریم ولی هر طور که بود باید پیروز می‌شدیم و نیاز مبرمی‌به کسب ۳ امتیاز این بازی داشتیم. کل تیم تلاش زیادی انجام داد و فکر می‌کنم شایسته برد بودیم. آلومینیوم هم تیم خوبی است و در این فصل یقه خیلی از تیم‌های مدعی را گرفته بود. با این حال برای پیروزی در این بازی مصمم بودیم و خداراشکر شرمنده هوادارانمان نشدیم.

هفتمین پاس گلت را در این فصل دادی که آمار فوق العاده‌ای برای یک مدافع به حساب می‌آید.
همه این‌ها لطف خداست. من وظیفه دارم بهترین عملکرد را در هر بازی برای تیمم داشته باشم و موثر کار کنم. خوشحالم در این فصل توانستم این تعداد پاس گل بدهم و تلاش می‌کنم تا پایان فصل آمارم را بهتر کنم. پاس گل دادن و یا گل زدن خیلی لذتبخش است ولی در مقابل برد تیم اهمییت زیادی ندارد. همه ما تلاش می‌کنیم تا استقلال به موفقیت برسد و برد تیم تنها چیزی است که در هر بازی تک تک بازیکنان و کادرفنی به آن فکر می‌کنند.

هفته قبل هم پاس گل مشابه‌ای به بلانکو دادی و به نظر می‌رسد حسابی با هم هماهنگ هستید.
بلانکو مهاجم بسیار خوبی است و هوش بالایی دارد. درک او از فضاها و جایگیری‌هایش فوق العادست و همین موضوع باعث شده تا خیلی خوب در موقعیت گلزنی قرار بگیرد. خوشحالم پاس‌هایم به او منجر به گل می‌شود و امیدوارم بتوانیم در ادامه هم به تیم کمک کنیم.

ادامه فصل را چطور می‌بینی؟
قهرمانی دست خودمان است و باید بازی‌هایمان را ببریم. ما ۷ بازی تا پایان فصل داریم و همه این دیدارها حکم فینال را برای ما دارد.هیچ بازی راحتی در لیگ وجود ندارد و باید با حداکثر توان بجنگیم تا بتوانیم قهرمان شویم.فکر می‌کنم نتایج فوق العاده‌ای تا اینجای فصل گرفتیم و باید همین روند را تا هفته پایانی ادامه دهیم تا با جام قهرمانی هوادارانمان را خوشحال کنیم.

بعد از جام جهانی به تیم ملی دعوت نشدی ولی آنقدر خوب کار کردی که در اردوی اخیر تیم ملی باز هم تو را دیدیم. در این خصوص چه صحبتی داری؟
بازی در تیم ملی همیشه افتخار است و من هم همیشه سرباز تیم ملی بودم و هستم. خوشحالم بار دیگر این افتخار نصیبم شد تا در تیم ملی باشم. باید همین روند را ادامه دهم و تلاش کنم تا دوباره در اردوهای بعدی تیم ملی هم حضور داشته باشم.

بعد از بازی مقابل آلومینیوم اکثر بازیکنان و اعضای کادرفنی مصاحبه کردند و به شدت نسبت به وضعیت بد مالی باشگاه معترض بودند. در این مورد چه صحبتی داری؟
بله خودم هم جزو کسانی بودم که مصاحبه کردم. من معمولا خیلی اهل مصاحبه نیستم و دوست ندارم این کار را انجام دهم. ولی شرایط واقعا سخت و اذیت کننده شده و همه بچه‌های تیم از این موضوع ناراحت هستند. طلب‌های ما از سال قبل که هنوز سر جای خودش است و نمی‌دانم چه خواهد شد. امسال هم ما زیر ۴۰ درصد پول گرفتیم. چیزی تا پایان فصل نمانده و شرایط واقعا بد است. من خودم ماشینم را فروختم و می‌دانم چند تن از بازیکنان دیگر تیم ما هم ماشینشان را فروختند تا بتوانند زندگی شان را پیش ببرند. خیلی از تیم‌ها ۷۰ الی ۸۰ درصد پرداختی داشتند ولی ما بین ۳۵ تا ۴۰ درصد گرفتیم. متاسفانه هیچکس نه سری به ما می‌زند و نه پیگیری می‌کند. حتی دیگر کسی حال ما را هم نمی‌پرسد. این تیم در آستانه قهرمانی است و الان نیاز به حمایت دارد. نمی‌دانم چه اتفاقاتی دارد رخ می‌دهد ولی واقعا بچه‌ها از جان و دل مایه می‌گذارند. شما خودتان می‌بینید که تیم ما چه کیفیتی دارد و اعضای تیم چقدر زحمت می‌کشند. انصاف نیست که شرایط سختی را تحمل کنیم. ما به خاطر هوادارانمان که همه جوره و در سخت ترین شرایط ما را حمایت کردند و همچنین اعتبار خودمان باید قهرمان شویم و مطمئن باشید تا لحظه آخر پا پس نمی‌کشیم. کاش مدیران باشگاه هم به فکر ما بودند و کاری می‌کردند تا از این اوضاع سخت مالی بیرون بیاییم. بعضی از بازیکنان تیم ما با اسنپ سر تمرین می‌آیند و شرایط مالی افتضاح است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پاریس ۲۰۲۶؛ به سوی یک شبکه کامل دوچرخه‌سواری
  • اعزام تیم تیراندازی اهداف پروازی به مسابقات انتخابی المپیک
  • چرا شهرداران این سه شهر موفق هستند؟
  • اعزام تیم‌های تراپ و اسکیت به مسابقات توزیع سهمیه المپیک
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • فوت موتورسوار اصفهانی به دلیل رعایت نکردن حق تقدم خودروی سواری
  • فوت موتورسوار اصفهانی بدلیل رعایت نکردن حق تقدم خودروی سواری
  • بهره‌برداری از طرح ضلع شمالی بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی
  • مشکلات مالی باعث شد ماشینم را بفروشم؛ برخی با اسنپ به تمرین می‌آیند!
  • گام بلند شیراز برای دستیابی به شهری متفاوت