Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، هواشناسی استان بوشهر اعلام کرد: ناپایداری‌های جوی به صورت بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران به همراه رعدوبرق و وزش تندباد در برخی نقاط استان به ویژه مناطق مرکزی و جنوبی ادامه خواهد یافت و در مناطق مستعد احتمال ریزش تگرگ هم وجود دارد.

بر اساس پیش بینی هواشناسی،فردا به تدریج و با شمالی شدن جریان‎ها، از پوشش ابر در آسمان کاسته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این مدت به سبب وزش تندباد، خلیج فارس در برخی ساعات متلاطم خواهد بود.

بنا به اعلام هواشناسی، جهت وزش باد امروز جنوب شرقی تا جنوب غربی گاهی شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ و هنگام وزش تندباد بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود و از فردا جهت باد بیشتر شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ و بر روی دریا ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد شد.

ارتفاع موج دریا هم امروز ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و هنگام وزش تندباد لحظه‌ای بیش از ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی شده است که از فردا در سواحل شمالی و مرکزی استان به ۶۰ تا ۱۲۰ و در سواحل جنوبی به ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر می‌رسد.

تصاویری از باران امروز در بندر کنگان را در زیر ببینید:

انتهای پیام/ک

بارش باران در برخی نقاط استان بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب وهوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۷۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، امروز و فردا شرایط جوی در سطح استان همچنان ناپایدار بوده و در مناطقی از استان بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه بارش باران غالباً در ساعات بعدازظهر و عصر و به صورت رگبار و رعدوبرق گاهی توأم با تندباد موقتی انتظار می‌رود، گفت: توجه به توصیه‌های هشدار هواشناسی استان شماره ۴ سطح زرد تاکید می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: فردا از شدت ناپایداری‌ها کاسته شده و تنها در مناطق کوهستانی بارش پراکنده احتمال می‌رود.

کوهی ادامه داد: همچنین طی دو روز آینده با نفوذ پرفشار سطح زمین در منطقه ضمن وزش باد خزری، دمای هوا به طور نسبی کاهش یافته و آسمان استان غالباً نیمه ابری تا ابری خواهد بود.

وی با بیان اینکه از این‌رو امروز و فردا هوای خنکی در سطح استان به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان حاکم می‌شود، افزود: مجدداً از روز چهارشنبه با پایداری شرایط جوی، آسمان استان غالباً صاف بوده و دمای هوا در طول روزها به طور محسوس افزایش می‌یابد.

کد خبر 6085752

دیگر خبرها

  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران
  • هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد
  • تداوم بارش باران در کرمانشاه تا فردا
  • تداوم بارش‌ها تا چهارشنبه در ارتفاعات استان
  • تداوم بارش های پراکنده و وزش باد در برخی مناطق خوزستان
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر
  • بارش پراکنده باران همراه با وزش باد در قم
  • وزش باد و بارش باران برای قم پیش بینی می‌شود
  • احتمال وقوع ناپایداری و بارش خفیف باران در استان بوشهر