Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-16@22:30:23 GMT

اتفاق عجیب در تیم ملی جوانان

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۸۲۴۳

به گزارش پارس نیوز، 

با وجود گذشت چند ماه از تمرینات آماده سازی تیم ملی جوانان و انتخاب نفرات اصلی برای حضور در بازی های مقدماتی جام ملت ها هنوز کمیته فنی دستیاران سیروس پورموسوی را برای حضور در کادر فنی این تیم تایید نکرده است! که این کمی عجیب به نظر می رسد. به خصوص که اینروزها سیروس پورموسوی تمرینات تست گیری از بازیکنان را به پایان برده است و تیم با نفرات اصلی در حال آماده شدن برای حضور در بازی های مقدماتی جام ملت های آسیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هم اکنون در کادر فنی هادی عقیلی به عنوان مربی و بختیاری زاده به عنوان مربی دروازه بان ها حضور دارند. در حالی که این کادر حتما دستیار دوم، مربی بدنساز، فیزیوتراپ، ماساژور و ... می خواهد. خبر تایید نشده ای حکایت از این دارد فدراسیون فوتبال به دلیل مشکلات مالی این نفرات را نزدیک به بازی ها به ترکیب تیم اضافه خواهد کرد که البته این کار غیر حرفه ای است.

 

تیم ملی جوانان در دوره قبل و در بازی های مقدماتی جام ملت ها حذف شد و جواز حضور در جام ملت ها را به دست نیاورد و طبیعتا یکی از تیم های غایب جام جهانی زیر 20 سال در سال 2019 خواهد بود. این تیم خود را برای حضور در دوره جدید بازی های مقدماتی جام ملت ها آماده می کند که شهریور ماه احتمالا در تهران برگزار خواهد شد. تیم ملی جوانان در حالی در جام جهانی 2019 غایب خواهد بود که در سال 2017 با مربیگری امیر حسین پیروانی یکی از 24 تیم حاضر در این بازی ها بود و تیم کاستاریکا را با گل مهدی مهدیخانی شکست داد. این پیروزی بعد از چهار دهه برای تیم ملی جوانان در جام جهانی به دست می آمد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تیم ملی بازی مقدماتی جام ملت ها جام ملت های آسیا دروازه بان فدراسیون فوتبال مشکلات مالی جام جهانی تیم ملی جام جهانی جام ملت های آسیا فدراسیون فوتبال مقدماتی جام ملت ها پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۸۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، فرامرز ظلی بازیکن سابق فوتبال و پیشکسوت ورزش ایران پیش از ظهر امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با کیومرث هاشمی دیدار کرد.

ظلی که پس از دوره‌ای بیماری به تازگی از بیمارستان ترخیص شده است، در این دیدار از حضور وزیر ورزش و جوانان در بیمارستان و عیادت از او قدردانی کرد.

کیومرث هاشمی نیز پس از مرور برخی از خاطرات و تصاویر دوران بازی ظلی، پیشکسوتان را «گنجینه طلایی» ورزش ایران خواند و با اشاره به سالها تلاش پیشکسوتان در عرصه ورزش، خدمت به آنها را یکی از شئون اصلی حضور مسئولان در جایگاه خود دانست.

در پایان وزیر ورزش و جوانان برای ظلی و تمامی پیشکسوتان آرزوی سلامتی و عافیت کرد.

کد خبر 6079693

دیگر خبرها

  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند
  • خبر عجیب؛ مقصد جدید پاکو خمس مشخص شد!
  • برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان
  • حضور فوتبالیست چهارمحال و بختیاری در اردوی تیم ملی
  • صدیقی: حضور این حجم از تماشاگر در اسفراین اتفاق کم‌نظیری بود
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی در اولین تجربه حضور در ورزشگاه
  • اتفاق عجیب؛ نورافکن استودیوی شبکه خبر در برنامه زنده ترکید + ویدئو
  • اتفاق عجیب؛ کریستیانو رونالدو جانشین مهدی طارمی!
  • دختران ایران حریفان خود را در رقابت‌های قهرمانی جهان شناختند