Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی محمدرضا پور محمدی  با صدور حکمی مرتضی محمد زاده را به عنوان مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی منصوب کرد.     گفتنی است مرتضی محمد زاده متولد ۱۳۵۶ میانه بوده و دارای مدرک دکتری روابط بین‌الملل است که پیش‌ازاین به‌عنوان کارشناس امور شهری و روستایی فرمانداری میانه، کارشناس دفتر سیاسی فرماندار میانه و کارشناس برنامه‌ریزی پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی بخشدار بخش مرکزی فرمانداری تبریز و فرمانداری اسکو را در کارنامه فعالیتی خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     همچنین در این آئین از زحمات رضا استاد رحیمی مدیرکل پیشین سیاسی و انتخابات در این سمت تقدیر وبه عنوان جانشین استاندار و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی معرفی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی انتخابات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهری و روستایی فرماندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۸۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری

 شیدایی در جلسه کمیته فناوری ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: در مرحله اول انتخابات ۴ هزار و ۸۶۶ نقطه اخذ رای در آذربایجان شرقی کار انتخابات را انجام دادند که ۵/۵ درصد کل نقاط اخذ رای کشور را شامل می‌شدند.

وی گفت: آذربایجان‌شرقی در روند برگزاری مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی جزو استان‌های برتر در پایداری شبکه و احراز هویت در کشور بود.

شیدایی افزود: پس از ۱۵ سال و در عرض ۴ ماه ۲۸ بخشداری استان آذربایجان شرقی و فرمانداری لیلان به فیبر نوری مجهز شدند.

مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری آذربایجان‌شرقی ادامه داد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی متذکر شد: در کنار دستگاه احراز هویت آنلاین کار انتخابات و انتخاب نامزد‌ها توسط دستگاه تمام الکترونیک انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد