Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شکری از راه اندازی اشتغال خرد در کانون های فرهنگی مساجد البرز با محوریت « رونق تولید» خبر داد و گفت: دبیرخانه کانون های مساجد البرز با بانک رسالت در زمینه دامپروری به عنوان یکی از اقتصادهای خرد توافق هایی را به عمل آورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، «حجت الاسلام کاظم شکری» طی نشست با مدیران مالی بانک رسالت که امروز (۲۴ فروردین) در دفتر دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد البرز برگزار شد از راه اندازی اشتغال خرد در کانون های فرهنگی مساجد البرز با محوریت « رونق تولید» خبر داد و گفت: دبیرخانه کانون های مساجد البرز با بانک رسالت در زمینه دامپروری به عنوان یکی از اقتصادهای خرد توافق هایی را به عمل آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: بانک رسالت به عنوان یکی از بانک های شاخص در زمینه اعطاء وام در امر تولید و سازندگی در پیشبرد رونق تولید در حوزه دامپروری با کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز همکاری لازم را دارد.

 

حجت الاسلام شکری ادامه داد: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند با درخواست تقاضا خود با هدف اقتصادهای خرد مانند پرورش گل، دامپروری و ... با مراجعه به دبیرخانه کانون های مساجد البرز از این امکان استفاده کنند.

 

 

امدادرسانی به سیل زدگان با بهره مندی از وام بانک رسالت

 

این استاد دانشگاه در محور دیگر سخنان خود با اشاره به اهمیت کمک رسانی به سیل زدگان مطرح کرد: بانک رسالت فرصتی را ایجاد کرده است که برمبنای آن متقاضیان می توانند از ۲۰۰ هزارتومان تا سقف یک میلیون تومان در قالب وام، کمک های امدادرسانی به سیل زدگان داشته باشند.

 

حجت الاسلام شکری با بیان این مطلب که این تسهیلات بدون ضامن و سپرده گذاری به صورت ۱۰ ماهه است، توضیح داد: فعالان مسجدی می توانند در قالب این طرح تا ۱۰۰ هزارتومان کمک نقدی داشته باشند و از ۲۰۰ تا یک میلیون تومان نیز کمک های مورد نیاز را مشخص کنند و به دست سیل زدگان برسانند.

 

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در پایان به اجرای طرح حمایت از سفرهای زیارتی ویژه فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خبر داد و گفت: در بحث سفرهای زیارتی نیز طرح های حمایتی برای فعالان مسجدی و خانواده های آنان در نظر گرفته شده است.

 

 

پایان پیام/543

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سپاه پاسداران سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم سیل مسابقات قرآن خبرگزاری شبستان سپاه سیل خوزستان خبرگزاری لرستان سال رونق تولید بانک رسالت تسهیلات رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ علیرضا قاسمی فرزاد در دیدار با حجت الاسلام علی عزیزی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با ابزار هنر متناسب با ذائقه نسل جوان در کنار پایگاه بسیج مهمترین پایگاه فرهنگی هستند که آموزش‌های متنوع فرهنگی، هنری و قرآنی را به نسل جوان آموزش می‌دهند.

استاندار همدان با اشاره به در پیش رو بودن ایام تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان گفت: دستگاه‌های متولی باید امکانات خود را از جمله سالن‌های ورزشی، اردوگاه‌ها و مراکز مهارت افزایی را در اختیار یکدیگر قرار دهند تا برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان مهارت‌های متنوعی را فرا بگیرند.

قاسمی فرزاد با تبریک پیروزی‌های اخیر نیرو‌های سپاه در مقابله با دشمنان متجاوز تصریح کرد: این پاسخ مشروع نشان داد که ایران با تمام قدرت در برابر دشمنان این مرز و بوم ایستادگی و توطئه‌های آنان را نقش بر آب می‌کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان نیز در این دیدار به برگزاری جشنواره کشوری تئاتر شبستان در صورت تامین اعتبار خبر داد و گفت: در صورت تامین اعتبار و حمایت مالی جشنواره تئاتر شبستان بچه‌های مسجد کشوری را در همدان برگزار می‌کنیم.

حجت الاسلام علی عزیزی از استاندار همدان خواست تا با حمایت ایشان، نهاد‌های مرتبط با اوقات فراغت از جمله آموزش و پرورش، امکانات خود را برای غنی سازی اوقات فراغت اعضای کانون‌های مسجد در اختیار ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قرار دهند.

دیگر خبرها

  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • کانون علمی آرد و نان در البرز راه اندازی می‌شود
  • جشن عملیات وعده صادق در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی
  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است
  • تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند
  • فعالیت بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران