Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از تلاش شبانه‌روزی مطبوعات و اصحاب رسانه‌ استان در راستای اطلاع ‌رسانی اخبار سیل اخیز تقدیر کرد.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حمیدرضا حنان گفت: اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی به خوبی توانستند اخبار و اطلاعات مناطق سیل‌زده را منعکس کنند.
وی تصریح کرد: تلاش شبانه‌روزی اصحاب‌رسانه و فعالان فضای‌مجازی موجب شد تا حجم بالای کمک‌های مردمی به استانهای سیل‌زده و بخصوص شهرهای مختلف لرستان ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: امیدواریم با مدیریت دقیق و برنامه‌ریزی جامع، کمک‌های مردمی به افراد نیازمند و سیل‌‌زدگان واقعی ارسال شود.
بر اثر سیل روز دوشنبه 12 فروردین ماه، رودخانه های خرم آباد و کشکان طغیان کردند که این طغیان باعث خسارات سنگین به مردم شهرهای خرم آباد، نورآباد، درود، معمولان و پلدختر شد.
هم اکنون امدادرسانی هوایی و زمینی توسط امداد رسانان استان و سراسر کشور در مناطق سیل زده در حال انجام است.
برآورد اولیه خسارت سیل اخیر در لرستان بیش از 30 هزار میلیارد ریال است و تاکنون 15 نفر در این سیل جان خود را از دست داده اند.
7264/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل 98 مديركل فرهنگ و ارشاد لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سرگزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: این طرح از مدت چهار ماه گذشته با هدف شناسایی افراد مستعد و برتر در رشته‌های هنری داستان، شعر، نمایش و موسیقی در از مدارس شمال استان آغاز شده است.
وی افزود: در اجرای این طرح تعداد صدنفر دانش آموز برتر و علاقمند در رشته‌های هنری داستان، شعر، نمایش و موسیقی شناسایی خواهند شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: این طرح استعدادیابی رشته‌های هنری در جنوب و مرکز استان نیز اجرا خواهد شد و افراد علاقمند و برتر شناسایی و آموزش خواهند دید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • واکنش آمریکا به گزارش اخیر گروسی درباره ایران
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • تقدیر وزیر اقتصاد از لرستان به دلیل پیشتازی در حذف مجوز‌های کاغذی