Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از وبسایت روزنامه گاردین، انتخابات پارلمانی اتحادیه اروپا نزدیک است اما رسیدگی به خواسته‌های شهروندان در زمینه گسترده شدن پوشش بیمه‌های اجتماعی، افزایش دستمزد، تضمین امنیت شغلی توسط دولت‌های عضو اتحادیه، کند پیش می‌رود.

شهروندان اروپایی بر اساس اینکه احزاب چه سیاست‌هایی در زمینه‌های نامبرده دارند، به آنها رای می‌دهند و انتظار دارند که پارلمان جدید اتحادیه اروپا که در سال ۲۰۱۹ تشکیل می‌‌شود، قوانینی وضع کند که متضمن تحقق خواسته‌های آنها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امنیت شغلی بیش از تمام این خواسته‌ها پررنگ است و حول آن بحث می‌شود. قراردادهای موقت این روزها اروپا را درنوردیده‌اند.

«مزد ساعتی در ازای کار ساعتی» این روزها اصلی ترین نگرانی شهروندان جوانی است که می‌خواهند وارد بازار کار شوند و امنیت شغلی می‌خواهند.

کارگرانی که در کشورهای شرق و جنوب اروپا زندگی می‌کنند، خواهان گسترده شدن پوشش بیمه‌های اجتماعی و ارزان شدن خدمات آنها، به ویژه خدمات درمانی هستند.

افزایش دستمزدها در هر ساعت کار دیگر خواسته‌ای است که شرق و غرب اروپا را درنوردیده‌ است. اتحادیه اروپا باید به حال شهروندانش که در پهنه جغرافیایی وسیع آن کار و زندگی می‌کنند فکری اساسی بکند؛ چراکه نارضایتی جامعه هدف قوانین می‌تواند به تززل جایگاه احزاب چپ‌گرا و راست‌گرا بی‌انجامد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انتخابات سال 2019 پارلمان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۸۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واقعیت آتش سوزی پایانه شرق/ ازبین رفتن جان شهروندان در سایه نبود HSE

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر گفت: پنجشنبه هفته گذشته حادثه تلخی در پایانه شرق در دست ساخت رخ داد و متاسفانه در اثر این حادثه ۶ نفر از اتباع افغانستانی و کسانی که برای کار به تهران آمده بودند جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز با سوختگی شدید در بیمارستان بستری است و ظاهراً حال خوبی ندارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور دویست و بیست نهمین جلسه شورای شهر تهران و با اشاره به حادثه آتش سوزی در پایانه شرق تهران گفت: پنجشنبه هفته گذشته حادثه تلخی در پایانه شرق در دست ساخت رخ داد و متاسفانه در اثر این حادثه ۶ نفر از اتباع افغانستانی و کسانی که برای کار به تهران آمده بودند جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز با سوختگی شدید در بیمارستان بستری است و ظاهراً حال خوبی ندارد.

وی ضمن اشاره به سایر حوادث تلخی که در دوره مدیریت ششم شهری تهران رخ داده است اظهار کرد: حادثه فوت دو کودک در استخر، مجروح شدن کودکان در اثر ترکیدن بالن و حادثه افتادن یک کودک در چاه نتیجه نبود آموزش‌های شهروندی و HSE است.

تشکری هاشمی ضمن عرض تسلیت به خانواده افرادی جان خود را در حادثه آتش سوزی پایانه شرق از دست داده‌اند گفت: تقاضای بنده از شهردار و شهرداری تهران این است که در تبلیغات محیطی به آموزش‌های شهروندی توجه بیشتری داشته باشند و HSE را در تمام پروژه‌ها رعایت کنند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: متاسفانه کمتر می‌بینیم که شهرداری تهران از ابزار‌های لازم و متخصصان برای آموزش‌های شهروندی استفاده کند، باید HSE در پروژه‌های شهری به عنوان بخشی از الزامات مد نظر قرار گیرد و ابزار‌ها و امکانات مورد نظر در کارگاه‌ها برای مبارزه با چنین حوادثی فراهم شود.

دیگر خبرها

  • تحولات اوکراین|توقع کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • بی‌میلی اروپایی‌ها برای کمک بیشتر به اوکراین
  • سایه ترس از ترور و اعتصاب بر المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • درخواست ۸۷۰ دانشگاه اروپایی برای افزایش بودجه تحقیق و توسعه
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی
  • واقعیت آتش سوزی پایانه شرق/ ازبین رفتن جان شهروندان در سایه نبود HSE
  • از بین رفتن جان شهروندان در سایه نبود HSE
  • واقعیت آتش‌سوزی پایانه شرق/ از بین رفتن جان شهروندان در سایه نبود HSE
  • سخنرانی ضد اروپایی نخست وزیر مجارستان