Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@10:47:10 GMT

نا امن بودن شهر کرمان در برابر سیل تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۸۸۵۳

نا امن بودن شهر کرمان در برابر سیل تکذیب شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجید سعیدی مدیر کل دفتر بحران استانداری کرمان در رابطه با شایعات فضای مجازی در خصوص سیل در شهر کرمان گفت: طبق پیش بینی هواشناسی استان بارش تجمعی شهر کرمان در این سه روز بارندگی ۱۵ میلی متر است .

وی افزود: در خصوص شهر کرمان  ازآن جایی که شهرکرمان شیب آن چنانی ندارد سیلاب‌ها همه به یک سمت نمی‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل دفتر بحران استانداری کرمان در رابطه با ایجاد خاکریز در شهر کرمان افزود: تمامی فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و دستگاه‌های دیگر موظف شده اند تا اقدامات پیش گیرانه را در خصوص هر گونه حادثه احتمالی به عمل آورند؛ حال این موارد شامل لایروبی رودخانه‌ها، اصلاح بندخاکی و ایجاد سیل بند می‌باشد.

سعیدی گفت: تمامی حوزه‌های آبی شهر‌ها و روستا‌های ما مورد تهدید قرار دارد پس بهتر است در این روز‌ها اقداماتی را شروع کنیم و بعد از این هم ادامه دهیم تا به نوعی پیش گیری برای آینده هم باشد.

وی بیان داشت: آبگرفتگی معابر در همه شهر‌ها در هنگام بارندگی وجود دارد بنابراین همه دستگاه‌های مرتبط از جمله شهرداری‌ها، آتش نشانی‌ها و دهیاری‌ها به محض آبگرفتگی به تخلیه آب توسط پمپ‌ها می‌پردازند.

سعیدی با اشاره به این که خطر سیل در شهر کرمان وجود ندارد افزود:، ولی در جنوب کرمان میزان تجمع بارش‌ها و سرازیر شدن آبراه‌ها بیشتر است و اگر رودخانه‌ها ظرفیت لازم را داشته باشند آب را زا خود عبور می‌دهند، ولی اگر تصرفی صورت گرفته باشد طبیعت راه خود را باز می‌کند.

انتهای پیام/ح

کرمان دربرابر سیل ناامن نیست

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آبگرفتگی معابر سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۸۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد ادعای فروش تسلیحات به تل آویو از سوی فرانسه

از زمان آغاز جنگ غزه کشور‌های غربی و در راس آنها آمریکا تسلیحات لازم برای کشتار فلسطینیان را در اختیار اسراییل قرار داده است. با این وجود، برخی کشور‌ها همانند کانادا با تصویب طرحی، فروش تسلیحات آتی به این رژیم را متوقف کرده اند. این در حالی است که هنوز هم شواهد از ارسال تسلیحات غربی به تل آویو برای نسل کشی فلسطینیان حکایت دارد. 

به گزارش الجزیره، سباسشن لکورنو، وزیر دفاع فرانسه امروز (سه شنبه) ادعای مطرح شده از سوی خبرنگاران تحقیقی مبنی بر ارسال تسلیحات فرانسوی به اسراییل در بحبوحه نسل کشی فلسطینیان در غزه را تکذیب کرد. 

خبرنگاران تحقیقی اعلام کرده اند شرکت تسلیحاتی یورولینکز (Eurolinks) مستقر در شهر مارسی، قطعات مربوط به اسلحه ام ۲۷ و فشنگ‌های جنگی به اسراییل فروخته است. 

در این گزارش عنوان شده است که این تسلیحات می‌تواند از سوی ارتش اسراییل علیه غیرنظامیان در غزه استفاده شود. 

خبرنگاران اقدام به انتشار تصاویر مربوط به این موضوع کرده اند، اما وزارت دفاع فرانسه در نهایت تمامی ادعا‌های مطرح شده را تکذیب کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تکذیب خبر سرقت تایر‌های خودرو‌های پارک شده در پارکینگ رازی
  • تکذیب خبر سرقت تایر خودروهای پارک شده در پارکینگ رازی خوی
  • فابریتزیو رومانو و تکذیب ادعای دریافت پول برای تبلیغ بازیکنان بارسلونا + عکس
  • رد ادعای فروش تسلیحات به تل آویو از سوی فرانسه
  • منظور هرگونه اظهار در سال جدید درباره واردات خودرو را تکذیب کرد
  • برنامه جام حذفی اعلام شد | زمان بازی حساس پرسپولیس برابر گربه سیاه
  • منظور، خبر مخالفت با واردات خودرو را تکذیب کرد
  • منظو، خبر مخالفت با واردات خودرو را تکذیب کرد
  • وزیر آموزش و پرورش لو رفتن سوالات امتحانات نهایی را تکذیب کرد
  • قطع ۴ هزار درخت در جنگلِ الیمالاتِ نور تکذیب شد