Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@08:13:32 GMT

مهران غفوریان:مقدمات زیرآسمان شهر فراهم نشد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۹۳۸۹

مهران غفوریان:مقدمات زیرآسمان شهر فراهم نشد

بازیگر سینما و تلویزیون قصد دارد یک برنامه گفتگومحوری را از شبکه نسیم روی آنتن ببرد و با فراهم شدن مقدمات ساخت سریال خاطرانگیز «زیر آسمان‌شهر»، فصل چهارم این مجموعه جلوی دوربین خواهد رفت. ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حرف و حدیث‌های بسیاری مطرح شده که مهران غفوریان آیا در سال جدید برای تلویزیون فصل چهارم «زیر آسمان شهر» را آغاز می‌کند یا یک برنامه تلویزیونی را کارگردانی و اجرا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناگفته‌نماند که مهران مهام از فراهم نشدن موقعیت‌ها و بستر ساخت این سریال خبر داده که با شرایط موجود فعلاً ساخته نشود بهتر است.

غفوریان که به تازگی سریال تلویزیونی «زوج یا فرد» را برای نوروز روی آنتن داشت در خصوص حضورش در مقام کارگردانی سریال یا اجرای یک برنامه تلویزیونی به خبرنگار خبرگزاری تسنیم،‌گفت: من به خانم رنجبر هم قول داده‌ام که یک بار دیگر در «زیر آسمان شهر» گردهم بیاییم و من سَرِ قولم هستم فقط مقدمات کار فراهم نشده است.

وی افزود: قصد دارم تهیه، کارگردانی واجرای یک برنامه گفتگومحور یا اصطلاحاً تاکشو را در شبکه نسیم تلویزیون تجربه کنم. بعد از این کار با یک موضوع و متن جذاب حتماً به سراغ ساخت فصل جدیدی از «زیر آسمان شهر» خواهم رفت. البته هنوز اسم این تاک‌شو قطعی نشده است. تلویزیون باید به سمت کارهایی برود که مردم نگاه کنند و بپسندند. مثل برنامه‌ها و سریال‌هایی که سال‌هاست روی آنتن می‌روند ولی آن نوستالژی و خاطرانگیزی را برای مخاطب دارند.

اولین حضور دختر "مهران غفوریان" و شوخی لو نرفته شفیعی‌جم/ شوخی‌ داریوش ارجمند با جایزه‌های تلویزیوندوربین تسنیم در پشت صحنه «زوج یا فرد» نوروز| مهران غفوریان: اگر سریال‌های خوب بسازیم مردم ماهواره نمی‌بینند+ فیلم و عکساز شبکه نسیم چه خبر؟| خبری از «دورهمی» نیست/ تاک‌شوی مهران غفوریان در حد یک طرح

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم به این‌جا رسیده تاکشویی که مهران غفوریان اعلام کرده با اجرای او از شبکه نسیم پخش می‌شود در حد یک طرح بوده است و هنوز مدیران مربوطه به این نتیجه نرسیده‌اند این طرح به مرحله اجرا برسد همچون طرح‌های دیگری که هر روز به شبکه نسیم و هر شبکه دیگر تلویزیونی می‌رسند.

از طرفی مهران غفوریان در این گفتگو به تشابه این تاکشو به تاکشوهای آمریکایی اشاره کرده و اصطلاح "جیمی‌فالن" که رسانه‌ها برای اشاره به برنامه جدید این بازیگر سینما و تلویزیون از این واژه استفاده کردند.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT3 واژه های کاربردی مرتبط تلویزیون رسانه ملی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تلویزیون رسانه ملی تلویزیون رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۹۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد

به گزارش همشهری آنلاین، ‌مرجان بیات تهیه‌کننده برنامه‌ «ماه‌ترین» شبکه دو سیما ـ گفت: این برنامه با عنوان مجله تخصصی سلامت بانوان و بارداری در یک فصل ۴۰ قسمتی محصول گروه خانواده شبکه دو است که ۳۲ قسمت آن در زمستان گذشته با اجرای محیا اسناوندی از شبکه دو پخش شد. هدف از این برنامه افزایش دانش و آگاهی عمومی در حوزه سلامت زنان، بارداری و سلامت باروری است.

بیات اضافه کرد: در ادامه «ماه ترین» در بخش دوم از همان فصل با توجه به اینکه در موضوع والدگری، باروری و سلامت پرداختن به بحث پدران همیشه مغفول مانده، تلاش کردیم قسمت‌های باقیمانده را با رویکرد مجله تخصصی سلامت پدران و باروری با اجرای شهریار ربانی پیش ببریم و اسمش رو بگذاریم «ماه‌ترین +» که روزهای پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت ۱۸:۱۵ به صورت زنده از شبکه دو پخش می‌شود.

این تهیه‌کننده تاکید کرد: با توجه به اینکه پدران کمتر موضوع برنامه‌های تخصصی بوده‌اند، بسیار مشتاقم در وهله اول برنامه از طرف آقایان دیده بشود و در وهله دوم نظرات و پیشنهاداتشان را دریافت کنیم.

برنامه «ماه ترین +» در آستانه هفته سلامت از سی‌ام فروردین ساعت ۱۸:۱۵ پنجشنبه و جمعه ها پخش می‌شود. این برنامه در اوقات دیگر در سایت تلوبیون قابل مشاهده است.

کد خبر 846906 منبع: ایسنا برچسب‌ها تلویزیون مجری تلویزیون - برنامه تلویزیونی تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • خاطره بامزه جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان (فیلم)