Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین جلسه ستاد بازسازی مناطق سیل‌زده به ریاست وزیر کشور امروز تشکیل می شود.

سید رمضان شجاعی کیاسری، رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور، گفت: در پی ابلاغ دستور رئیس‌جمهور مبنی بر عهده‌داری مسؤولیت مدیریت جامع بحران سیل اخیر، از سوی وزیر کشور، اولین جلسه ستاد بازسازی مناطق سیل‌زده، امروز به ریاست دکتر رحمانی فضلی تشکیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در دستور رئیس جمهور که در جلسه ۱۸ فروردین ماه هیات وزیران، صادر شده است؛ مدیریت جامع بحران سیل اخیر شامل عملیات پیشگیری، آمادگی، مقابله، باز سازی، باز توانی،  هماهنگی و تقسیم کار در دستگاه‌های اجرایی و همه نهادها و سازمان‌های همکار و موثر بر عهده وزیر کشور به عنوان قائم مقام شورای عالی مدیریت بحران کشور قرار گرفته است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور، خاطر نشان کرد: بر اساس دستور  رئیس جمهور که از سوی دبیر هیئت دولت ابلاغ شده است: برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد که از همه توان نیروها و نهادهای عمومی غیر دولتی حداکثر بهره گیری شود و دیوان سالاری اداری و مقررات دست و پاگیر، مانع و موجب کندی در همکاری آنها در این حادثه مهم نشود.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، شجاعی کیاسری در پایان تاکید کرد: بر اساس دستور ریاست جمهور، کلیه وزارتخانه ها سازمانها و موسسات دولتی، نیروهای نظامی و انتظامی، نهادهای قضایی و عمومی غیر دولتی موظف به همکاری و اجرای دقیق دستور ها و برنامه های ابلاغی ایشان هستند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزیر کشور امور بین الملل سیل دستور رئیس جمهور مدیریت بحران رئیس جمهور هیئت دولت وزارتخانه دستور رئیس جمهور سیل مدیریت بحران وزیر کشور رحمانی فضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۹۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مرحله نهایی مسابقات فوتبال مناطق امید کشور در اداره ورزش و جوانان شهرستان محموداباد برگزار شد.


در این جلسه که با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان، مسئولان باشگاه ایفاسرام (مدیر عامل، سرمربی و سرپرست) این باشگاه برگزار شد، در خصوص برگزاری هرچه بهتر این رویداد کشوری حاضرین به بحث و گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

اضافه می‌شود مرحله نهایی مسابقات مناطق رده امید کشور در گروه دوم به میزبانی باشگاه ایفاسرام محمودآباد (شهدای ملاکلا) ۹ اردیبهشت ماه در استادیوم ورزشی شهید بهشتی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

تیم ایفاسرام محمودآباد در گروه دوم با تیم‌های رویان مهر، میعاد فیروزکوه، دهداری مشهد واکباتان اردبیل همگروه است.

دیگر خبرها

  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد
  • سفر اردوغان به بغداد/ دیدار با مقامات کردستان عراق در دستور کار
  • جلسه هماهنگی دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت با ستاد‌های استانی برگزار شد
  • ضرورت استفاده از مشوق ها برای بازسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده لرستان
  • افشاگری دبیر ستاد امر به معروف:رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد /رئیس ستاد، وزیر کشور است /از طرح نور حمایت می کنیم اما از مأموران متخلف نه!