Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام علی شمس‌الدین، رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان امروز، 24 فروردین در نشست شورای اداری شهرستان سمنان در فرمانداری با بیان اینکه دشمنان نظام در تلاش هستند تا با وارد کردن خرافات به مسائل دینی و مذهبی اعتقادات مردم را زیر سلطه خود ببرند، گفت: باید هوشیار بود و در برابر این تهاجم فرهنگی ایستاد که در این راستا یکی از راه‌های آن الگوسازی سبک زندگی اسلامی برای جوان نسل امروز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اصالت و خمیرمایه جوانان ما با اسلام و نماز درآمیخته شده و جوانان در تمام مناسک و آئین در صف نخست هستند و مشاهده تصاویر تشییع پیکرهای شهیدان مدافع حرم، نماز جمعه و… بیانگر این حقیقت است.

مشاور استاندار سمنان با اشاره به اینکه خانواده‌ها و مسئولان به الگوسازی برای جوان ایرانی شد توجه بیشتری داشته باشند، یادآور شد: دشمن در تلاش است تا القا کند که جوانان امروز ما دین گریز شده‌اند اما این مورد خلاف واقع بوده و جوانان در تمام عرصه‌های دینی و مذهبی پیشرو هستند.

شمس‌الدین بیان کرد: باید فرهنگ استفاده از فضای مجازی آموزش داده شود و با بومی‌سازی آن را در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری قرآن تهاجم فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۹۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دنیا مات و مبهوت حمله ایران اسلامی به اسرائیل مانده‌است

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: حمله ایران اسلامی در حضور کشورهای حامی اسرائیل باعث مبهوت ماندن دنیا شده‌است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سید نصیر حسینی، امروز_ پنجشنبه، سی‌ام فروردین _ در آئین گرامیداشت شهدای حمله تروریستی اسرائیل به سرکنسول‌گری ایران در دمشق، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا و شهدای کنسولگری و شهید زاهدی و یارانش، اظهار کرد: بهترین عبارتی که می‌شود پیرامون شهید به کار برد، کلمه حیات است و خداوند در آیات قرآن فرموده‌اند که شهیدان زنده‌اند، همه موضوعات به حیات و زندگی برمی‌گردد اما زندگی مورد نظر پروردگار کدام زندگی است؟ جهنمیان، آدم‌های کافر و فاسق زندگی دارند و زنده‌اند، حیوانات و جانوران هم نفس می‌کشند اما خداوند هر حیاتی را حیات نمی‌گوید و هر زندگی را حیات نمی‌گوید و آن کسی که دچار فسق و گناه می‌شود، به زندگی او حیات طیبه نمی‌دهد و آن چیزی که خداوند برای انسان می‌خواهد حیات پاک، معنوی و اعتقادی و محمدی (ص)، علوی، حسنی و حسینی است.

وی افزود: خداوند به شهدا می‌فرمایند که شهدا زنده هستند و کسانی که مانند شهدا زندگی می‌کنند و در روایتی داریم اگر کسی بر سبیل و سنت پیامبر که عبادت، نماز و روزه است و اگر بر این باور مرد مرگ او شهادت است و حیات طیبه دارد و به زندگی بی‌پایان و ابدی وصل می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهدای گرانقدر ما بهترین راه را نشان دادند و به یک الگوی مجسم و نورانی تبدیل شدند و امروز آثار شهدا را می‌بینیم، امروز در سایه شهدا سفره انقلاب اسلامی پهن شده است و معنویت، ارزش‌های الهی، استکبارستیزی، فریاد رهایی فلسطین و غزه زنده شد و این خون شهیدان است که حیات می‌دهد.

وی تصریح کرد: حکومت‌های پهلوی اول و دوم تلاش داشتند اسلام را به نابودی بکشانند و در کشوری که مردمان آن مسلمان و شیعه هستند و مسئولی در آن بهایی بودند و به دنبال از میان بردن قسم بر قرآن برآمدند و به دنبال ولنگاری و برهنگی و مسلط کردن کفار بر مسلمانان و شیعه بودند آن زمان امام فریاد می‌زد که به داد اسلام برسید، ما خون و شهید دادیم و قبل از انقلاب و بعد از آن خون دادیم تا سفره معنویت و عبادت حفظ شود.

حسینی با بیان اینکه برای یک مرد، زن و دختر و یا پسر غرق در فساد، ولنگاری شود، عیب و زشت است، خاطرنشان کرد: اگر شهدا نبودند اسلام و انقلاب اسلامی نبود و رشادت آنها سبب توسعه انسانیت و ارزش‌های انسانی در سراسر دنیا شد.

وی با اشاره به حماسه پهپادی ایران اسلامی علیه رژیم صهیونیستی گفت: حجم گسترده پهپادها در آسمان اسرائیل و حضور پنج ساعته در آن مناطق و اگر بیان شود که ضربت علوی است، مبالغه نیست، ضربه‌ای سنگین که تمام کفر به لرزه درآمدند و اگر مردم اسرائیل بدانند چه مشکلاتی رخ داد دچار ترس و التهاب خواهند شد، در همین مکان بر دست فرماندهان، پاسداران و رشادت‌هایی که سبب ساخت موشک و پهپاد و حمله به آنها شد، بوسه می‌زنیم.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این عملیات ابتدا اقدام به جنگ روانی داشتیم در مرحله بعدی مناطق هدف را شناسایی کردیم و با موشک و پهپاد بعد از ۷۵ سال جنگ و غارت و ترور مسلمان‌ها اولین کشور یعنی ایران با حضور آمریکا، انگلیس، اردن و آلمان، ایران اسلامی عملیات گسترده و پیچیده‌ای داشتند و دنیا از این عملیات مات و مبهوت شدند و ما باید قدردان انقلاب، نظام و سپاه و پاسداران باشیم.

وی تصریح کرد: باید تاکید کرد فرماندهی این عملیات‌ها با هدایت‌های رهبری معظم انقلاب است و همه متوجه نظام و انقلاب شدند که همه به برکت خون شهدا و جان‌فشانی‌های آنها است.

آیت‌الله حسینی با بیان اینکه شهدا و رزمندگان در جبهه و مرزها جنگیدند تا اقتدار و عزت داشته باشیم و امروز به عملیات بر علیه رژیم صهیونیستی افتخار می‌کنند گفت: امروز همه از عملیات سپاه و پاسداران بر علیه رژیم صهیونیستی خرسند و خوشحال هستند.

کد خبر 745770

دیگر خبرها

  • وعده صادق انقلاب دوباره نظام اسلامی در مقابله با استکبار بود
  • زمانی: در دومین بازی لیگ برتری‌ام گل زدم
  • با ایمان به شعار ما می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد/ دشمن می‌خواهد با شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان را هدف قرار دهد
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • دنیا مات و مبهوت حمله ایران اسلامی به اسرائیل مانده‌است
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • تهاجم فرهنگی سابقه ۲۰۰ ساله دارد/ راه‌اندازی کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ»
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • «ایستگاه ۱۰۶»؛ ریشه‌های تهاجم فرهنگی را واکاوی می‌کند