Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - رئیس بنیاد شهید شهرستان بندر انزلی از پرداخت 590 میلیون تومان وام خوداشتغالی به خانواده های شهدا و جانبازان بندرانزلی در سال گذشته خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهریار ایلچی روز شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: این تسهیلات به 30 نفر از خانواده های شهدا و جانبازان از سوی بانک توسعه تعاون با نرخ سود 4 و 12 درصد پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: میزان تسهیلات بر اساس شغل تعریف شده از سوی وام گیرنده بوده و پرداخت تسهیلات 20 و 30 میلیون تومانی برای هر متقاضی در سال گذشته با بازپرداخت 60 ماهه صورت گرفت.
ایلچی با اشاره به صدور 130 معرفی نامه برای دانش آموزان شاهد و ایثارگر گفت: علاوه بر پرداخت 17 میلیون ریال هزینه تشویقی به دانش آموزان ممتاز شاهد، مشاوره و هدایت تحصیلی برای شرکت در کنکور و انتخاب رشته دانش آموزان شاهد بندرانزلی نیز در سال گذشته انجام شد.
وی با اشاره به صدور هزار و 395کارت هوشمند ایثارگری و ارائه معرفی نامه برای استفاده از معافیت دائم یا کسر خدمت مقدس سربازی برای 26 تن از فرزندان شهدا و جانبازان بندرانزلی در سال گذشته تاکید کرد: در سال گذشته 9 تن از فرزندان شهدا به استخدام دستگاه های دولتی درآمدند .
رئیس بنیاد شهید شهرستان بندرانزلی با اشاره به پرداخت 22 میلیارد ریال تسهیلات صندوق شاهد به 150 نفر اظهار کرد: 31 فقره تسهیلات مسکن و 23 فقره وام ازدواج دو برابر نیز به فرزندان شهدا و جانبازان در سال گذشته پرداخت شد.
ایلچی به انجام مشاوره تخصصی فردی و عمومی برای 911 تن از افراد تحت پوشش در خصوص بیماری های روحی و روانی ، مسکن، اعتیاد و سایر مشکلات اجتماعی اشاره و بیان کرد: علاوه بر تهیه و توزیع دستگاه های اکسیژن ساز و مانومتر برای جانبازان شیمیایی و تهیه و توزیع پنج ویلچر برای والدین شهدا ، 808 میلیون و 695 هزار ریال هزینه های درمانی خانواده های شهدا و جانبازان در سال گذشته پرداخت شد.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی و ورزشی و اعزام خانواده های شهدا به سفرهای زیارتی و مذهبی استانی و خارج از استان گفت: علاوه بر برگزاری مراسم تحویل سال نو بر مزار شهدای والامقام ، دیدارهای نوروزی با خانواده های شهدا و جانبازان شهرستان با همراهی مسئولان ارشد شهر و رئیسان اداره های بندرانزلی نیز در نوروز امسال انجام شد.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده 412 شهید والامقام دوران دفاع مقدس و دو شهید مدافع حریم و هشت شهید گمنام در دل این شهر ساحلی آرمیده اند.
7471 / 2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي وام خود اشتغالي گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۹۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از برگزاری نخستین یادواره و کنگره شهدای این منطقه خبر داد و گفت: این یادواره با سخنرانی «سردار یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز نوزدهم اردیبهشت در مسجدسید اصفهان برگزار می‌شود.

علی رضی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان اظهار کرد: شهیدان مسئولیت‌پذیر بودند و جان خود را خالصانه در راه آرمان‌های انقلاب تقدیم کردند، بنابراین زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آن‌ها کمتر از شهادت نیست و مملکت را نسبت به فتنه و توطئه دشمنان بیمه می‌کند.

وی با بیان اینکه انتقال پیام و آرمان‌های شهدا به نسل امروز و جوانان از جمله اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا است، افزود: نیاز امروز جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان آشنایی کامل با اهداف و آرمان‌های شهدا است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این منطقه بیش از ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران شده است که از شهدای شاخص شهید بهشتی، خرازی، میثمی و قوچانی را می‌توان نام برد، خاطرنشان کرد: نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان با سخنرانی سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز نوزدهم اردیبهشت ساعت ۲۰:۰۰ در مسجدسید اصفهان برگزار می‌شود.

رضی‌زاده گفت: این برنامه با آیتم‌های مختلف روایتگری، مداحی و اجرای سرود کودکان همراه خواهد بود و بیش از ۴۰۰ نفر از کودکان با تمثال شهدا اجرای سرود خواهند داشت.

کد خبر 747344

دیگر خبرها

  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • تولید ۱۰ فیلم سینمایی با موضوع شهدا در کشور
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود