Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@20:34:00 GMT

شاخص بورس به ارتفاع ۱۹۵ هزار واحد صعود کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۹۸۸۹

شاخص بورس به ارتفاع ۱۹۵ هزار واحد صعود کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۱۲۲۴واحد رشد کرد. ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ اقتصادی بازار سهام | بورس نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد 3 میلیارد و 386میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 10 هزار و 753میلیارد ریال در 290هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 1224واحدی در ارتفاع 195هزار و 202واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین اثر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی معدنی و صنعتی چادرملو، گسترش نفت و گاز پارسیان و گروه مپنا شد و در مقابل نمادهای معاملاتی ملی صنایع مس ایران، پتروشیمی پارس و بانک ملت با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص بورس شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز متعادل و مثبتی را پشت سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 353واحد، کل (هموزن) 683واحد، قیمت (هموزن) 476واحد، آزاد شناور 1195واحد و شاخص‌های‌ بازار اول و دوم به ترتیب 856و 2649واحد رشد را به‌ثبت رساند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 1191میلیون ورقه به‌ارزش 577میلیارد تومان در 185هزار نوبت، آیفکس 2 واحد رشد کرد و در ارتفاع 2473واحد قرار گرفت.

رشد 8697 واحدی شاخص بورس در سومین هفته فروردینپرواز شاخص بورس به ارتفاع 193 هزار واحدشاخص بورس 1832 واحد رشد کرد

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شاخص بورس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شاخص بورس شاخص بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۹۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود

به گزارش خبرنگار مهر یک ساعت تا بازگشایی بازار سهام باقی مانده است؛ دیروز شاخص بورس برای چهارمین روز صعود کرد و موقعیت خود را در محدوده ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی را تثبیت کرد. نمادهای بوعلی، فملی و نوری بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص داشتند.

علاوه بر این برای سومین روز متوالی پول حقیقی‌ها به بازار وارد شد و نمادهای کاما، واعتبار، کیا، تنوین، نوری، صبا، خاهن، وبملت، خکاوه و فالوم بیشترین ورود سرمایه را داشتند.

خبر خوب اینکه در مجموع سه روز اخیر بیش از هزار میلیارد تومان سرمایه حقیقی وارد بازار شده است و نکته هشدار آمیز اینکه روند آن نزولی بوده و دیروز به ۴۲ میلیارد تومان کاهش یافت.

با این همه، مازاد تقاضا در معاملات دیروز سیگنال مثبتی برای معاملات سه‌شنبه است. ناظران معتقدند روند کلی بازار مثبت است اما دور از انتظار نیست که پس از چند روز صعود متوالی شاهد تعدیل و اصلاح نیز باشیم و طبعاً تعدیل به معنای شکل گیری روند ریزشی نیست.

کد خبر 6086012 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • بورس تغییر جهت داد
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل بورس
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • کاهش ۴۴۶ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت؛ شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • بورس به مدار برگشت؟
  • کاهش هزار و ۲۵ واحدی شاخص کل بورس