Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیمافیلم باید درباره زمان پخش و شبکه‌ای که سریال «مرگ خاموش» را روی آنتن ببرد تصمیم بگیرد ولی احتمال دارد در تابستان یا پاییز، این مجموعه امنیتی سریال شبکه سه باشد. ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ «مرگ خاموش» نام سریال جدید امنیتی تلویزیون است که بعد از مدت‌ها تصویربرداری در داخل و خارج از ایران به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر را تهیه‌کننده این سریال تلویزیونی در اختیار خبرنگار خبرگزاری تسنیم قرار داد؛ او گفت: این روزها پروژه در مراحل فنی و پساتولید قرار دارد. سیمافیلم باید تصمیم بگیرد که این سریال در چه زمان و کدام شبکه‌ای به پخش برسد. احتمال زیاد در ابتدای تابستان یا مهرماه، این سریال سی و سه قسمتی از شبکه سه سیما روی آنتن خواهد بود. همه این‌ها بستگی به تصمیم و نظر سیمافیلم دارد.

ابوالفضل صفری تأکید کرد: مجموعه «مرگ خاموش» جلوه‌های ویژه و پست پروداکشن سنگینی دارد که حمید قربانی تدوین آن را انجام می‌دهد. این سریال تلویزیونی به جنبه بین‌المللی و مافیایی مواد مخدر می‌پردازد و هدف کلی آن، کاهش آسیب‌های اجتماعی است و در عین حال به واکاوی پشت پرده‌های آسیب و ناهنجار اجتماعی می‌پردازد و کارکرد رسانه را در پیشگیری از معضل اعتیاد نشان می‌دهد. سعید راد، جلال فاطمی ، حمید عطایی، امیرمحمد زند، پرویز فلاحی‌پور، پریوش نظریه، ستاره اسکندری،رضا مولایی، سامیه لک،مهدخت مولایی ، ژیلا آل ارشاد، مریم بوبانی، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، حمید شریف‌زاده، حسین سحرخیز در آن به ایفای نقش پرداختند.

«مرگ خاموش» تا پایان سال آماده می‌شود+عکس‌های جدیدفصل دوم «سارق روح» به شبکه سه می‌رسدایرج نوذری: "سارق روح" قابلیت عرضه در سطح جهانی را دارد/ تهیه‌کننده "سارق روح": در فصل دوم  به سراغ اعتیاد می‌رویمتهیه‌کننده «سارق روح»: ادامه سریال «سارق روح» بستگی به تصمیم سیما دارد/«مرگ خاموش» در حال نگارش

وی در خصوص ساخت فصل دوم «سارق روح» تأکید کرد: مجموعه دوم «سارق روح» یک موضوع امنیتی جدیدی را مطرح می‌کند که این روزها در حال نگارش است. با دانیال حکیمی یکی از بازیگران فصل اول این سریال مذاکره شده و بازیگران جدیدی به این پروژه اضافه خواهند شد. پیش‌بینی‌مان این است که تولید از تیرماه آغاز شود و این قصه پیچیده به زودی روی آنتن برود.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT3 واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی تلویزیون شبکه سه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی تلویزیون شبکه سه رسانه ملی تلویزیون شبکه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۹۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تازه‌ترین تیزر «زیرخاکی» منتشر شد/ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟

دریافت 8 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سریال، در آستانه پخش قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» تیزر تازه این سریال منتشر شد.

این سریال به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا در فصل چهارم در لوکیشن‌های مختلفی چون روستا، وزارت میراث فرهنگی، خانه آقای مروت پور، زندان، بانک، دفتر سینمایی، جزیره خارگ، کشتی نفتکش به تصویر کشیده شد.

امشب با پخش قسمت پایانی مخاطبان خواهند دید که آیا سرانجام دست فریبرز به گنجش می‌رسد یا جستجوهای او برای رسیدن به زیرخاکی‌اش ادامه خواهد داشت.

بازیگران «زیرخاکی» که هر شب حوالی ساعت ۲۲ از شبکه یک پخش می‌شود، عبارتند از پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گیتی قاسمی، سیاوش چراغی پور، رایان سرلک، بهراد خرازی، منصور نصیری، خسرو احمدی، اصغر نقی زاده، مریم موسویان، مهری آل آقا، مریم کمرئی، محمد حاجی زاده، محمدرضا فرزام، نادر شهسواری، هیوا حقیقی، سحر آغاسی، فیلیپ ساپرکین، محمد اشکانفر، رضا شیخ انصاری، مسعود اسماعیلی، محمدرضا عقدایی، مجتبی واشیان، کبری گودرزی، با حضور کوروش سلیمانی، محمد شیری و هومن برق‌نورد.

«زیرخاکی» هر روز ساعت ۲:۱۵ بامداد، ۷ صبح و ۱۵:۱۵ از شبکه یک بازپخش می‌شود و شبکه تماشا نیز این سریال را هر روز در دو نوبت ۱۸ و ۲۴ پخش می‌کند.

کد خبر 6063670 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • آغاز یک سریال جدید از فردا
  • بهترین مینی سریال های شبکه HBO که حتما باید ببینید
  • «نون خ ۵» بعد از شب‌های قدر جایگزین «زیر خاکی ۴» می‌شود
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد+ تیزر
  • (ویدئو) آخرین قسمت «زیرخاکی»؛ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟
  • تازه‌ترین تیزر «زیرخاکی» منتشر شد/ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد +تیزر
  • پخش قسمت‌های پخش شده «جومونگ ۳: جا میونگ گو» از شبکه تماشا
  • ◄ کدام مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
  • «کاوه» داستان قسمت آخر زیرخاکی ۴ را لو داد!