Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@13:33:04 GMT

وقف؛ موضوع پایان نامه دو دانشجو دانشگاه تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۰۲۱۱

وقف؛ موضوع پایان نامه دو دانشجو دانشگاه تهران

تهران-ایرنا- دو دانشجو مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی دانشگاه تهران وقف و بنیاد حامیان دانشگاه تهران را به عنوان موضوع پایان نامه خود انتخاب کردند.

به گزارش روز شنبه خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا، سیده نیلوفر جوادی اولین دانشجویی است که پایان نامه خود را با عنوان شناسایی و اولویت بندی عوامل تسهیل کننده حفظ و نگهداشت نیروهای داوطلب در بنیاد حامیان دانشگاه تهران ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاد مشاور این پایان نامه عباس نرگسیان و اساتید داور سیدجوادین و مختاریان پور بودند.
در چکیده این پایان نامه هدف پژوهش شناسایی و الویت‌بندی عوامل تسهیل‌کننده حفظ و نگهداشت نیروهای داوطلب در بنیاد حامیان دانشگاه تهران عنوان شده است.
در این تحقیق برای رسیدن به این هدف از مطالعه‌ موردی و از روش تحقیق تحلیل تم استفاده شده است که با استفاده از روش نمونه‌گیری هدفمند تعداد 17 نفر مورد مطالعه قرار گرفتند.
یافته‌های این پژوهش نشان داده که عوامل تسهیل کننده حفظ و نگهداشت نیروهای داوطلب در بنیاد حامیان دانشگاه تهران، در 5 دسته کلی عوامل عملکردی، عوامل سازمانی، عوامل ارتباطی، عوامل انگیزشی و عوامل توانمندساز، تقسیم شدند.
همچنین این عوامل توسط خبرگان و با استفاده از پرسشنامه AHP و برمبنای میزان اهمیت، وزن‌دهی و الویت‌بندی شدند که در این میان عوامل سازمانی بیشترین وزن و عوامل عملکردی کمترین وزن را به خود اختصاص دادند.

** شناسایی عوامل تسهیل کننده جذب نیروهای داوطلب
دومین پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد در خصوص بنیاد حامیان دانشگاه تهران با موضوع «شناسایی عوامل تسهیل کننده جذب نیروهای داوطلب (مطالعه موردی: بنیاد حامیان دانشگاه تهران)» توسط احسان لطف آبادی دانشجوی رشته مدیریت دولتی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران دفاع شد.
استاد داور این پایان نامه مرجان فیاضی، استاد مشاور اول مهرداد استیری، استاد داور اول فرشته امین و استاد داور دوم عباس نرگسیان بودند.
تحقیق انجام شده کیفی است و از نظر ماهیت اکتشافی، از نظر هدف کاربردی، از نظر روش گردآوری داده ها توصیفی و از نوع پیمایشی است.
همچنین استراتژی حاکم بر این پژوهش مطالعه موردی است. با استفاده از روش نمونه گیری هدفمند با 18 نفر از نیروهای داوطلب مخاطب بنیاد که با بنیاد به صورت مداوم همکاری داشته اند مصاحبه ساختار یافته انجام گرفت و با استفاده از تحلیل تم که از روش های کیفی است 3 تم اصلی و 13 تم فرعی شناسایی شد.

**9491**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي وقف دانشگاه تهران بنياد حاميان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۰۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد

 حبیب غزنوی  اظهار کرد: در نامه دبیر شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مجاز به پذیرش سه دانشجو رشته پرستاری در مقطع دکتری شده است.

وی ادامه داد: راه اندازی دکتری رشته پرستاری کمک بزرگی به ارتقاء جایگاه دانشکده پرستاری و مامایی زاهدان می کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: این دانشگاه یکی از دانشگاه‌های بزرگ سیستان و بلوچستان است و در حال حاضر بیش از چهار هزار و ۶۰۰ دانشجو و ۴۰۲ عضو هیات علمی دارد.

وی عنوان کرد: در سه سال گذشته چندین رشته در مقاطع تحصیلی مختلف، بخصوص در مقطع دکتری و تخصص از جمله گوش و حلق بینی و اندو به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزوده شده که ماحاصل تلاش های صورت گرفته به منظور ارتقاء حوزه آموزش بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حمایت ۳.۵میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از صنعتی سازی پایان نامه
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • حمایت ۳.۵ میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی
  • بهترین موسسه انجام پایان نامه در تهران
  • افزایش صد درصدی پذیرش دانشجو در پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان کرمان
  • مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد
  • کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان لغو شد
  • خبر خوب برای دانشجو معلمان
  • کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو - معلمان لغو شد
  • افزایش جذب ۱۰۰۰ دانشجو، بیشتر از سال قبل در واحد تهران شرق