Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ورزشکاران و جوانان قمی این‌روزها با روحیه پهلوانی که از خصوصیات اصلی و بارز ورزش محسوب می‌شود، هر یک به سهم خود یاری‌رسان هموطنان سیل‌زده در استان‌های شمالی، جنوبی و غربی کشور هستند و به کمک سیل‌زدگان شتافته‌اند.

از اهداء تعداد۵۰ کیسه برنج به استان‌های سیل زده کشور توسط هیات کبدی استان قم و ارسال از طریق اداره کل ورزش و جوانان تا حضور ورزشکاران هیات موتورسواری و اتومبیلرانی قم در مناطق سیل‌زده و حضور پرشور دیگر هیات‌های ورزشی در جشن گلریزان کمک به سیل‌زدگان، همگی اقدامات جامعه ورزش و جوانان قم در این ایام به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم که از دوم اسفند ماه این مسوولیت را بر عهده گرفته،  اظهار کرد، بعد از دستور وزیر ورزش و جوانان، جامعه ورزش و جوانان قم نیز همگام با سایر مردم کشور به کمک سیل زدگان اخیر چند استان سیل‌زده شتافتند.

از جمله هیات‌های فعال و پرکار در امر خداپسندانه کمک به سیل‌زدگان استان‌های گلستان، خوزستان و لرستان، هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم است، هیاتی که آفرودسواران آن بعد از حضور در گلستان، این‌بار به لرستان و خوزستان رفتند و در سومین برنامه این هیات با حضور در جمع هموطنان با انجام امور مختلف به کمک مردم سیل زده این استان‌ها رفتند.

با نظارت اداره کل ورزش و جوانان استان قم، مراسم گلریزان با هدف کمک به هموطنان آسیب دیده از سیل‌های اخیر، در سالن باستانی شهید فهمیده مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار شد، مراسمی که در آن جمع زیادی پیشکسوتان، مربیان، داوران و قهرمانان ملی، بین‌المللی، آسیایی و جهانی، روسا و دیگر عوامل هیات‌های ورزشی قم، چند تن از مدیران استانی و همچنین مدیران باشگاه‌های ورزشی قم حضور داشتند و نزدیک به 50 میلیون تومان برای کمک به سیل‌زده‌ها جمع‌آوری شد.

جمع‌آوری کمک‌ها در حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان باز هم ادامه یافت و اعزام ۴۰ نفر از افراد متخصص شامل پزشک، پرستار، مشاور و ... به همراه کمک‌های نقدی و غیر نقدی توسط تشکل‌های جوان استان قم به مناطق سیل‌زده کشور دیگر اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه‌ برای یاری همو‌طنان بود.

پویش آکنده از همدلی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان قم برای کمک به حادثه دیدگان سیل کشور نیز فعال بود و کارکنان این اداره کل بخشی از حقوق ماهیانه خود را برای یاری مردم اختصاص دادند، ضمن اینکه برخی کمک‌ها در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم با همیاری هلال‌احمر جمع‌آوری و ارسال شد و کارکنان این اداره کل علاوه بر کمک‌های نقدی، اقلام و وسایل مورد نیاز مناطق سیل‌زده را نیز اهداء کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان قم حقوق سیل ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۰۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: جلسه شورای ورزش و تربیت بدنی شهرستان گلوگاه با حضور داودی فرماندار، پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل، ابوطالبی رییس هیات ورزش همگانی استان، خلیلی رییس ورزش و جوانان گلوگاه و مسئولین شهرستانی با محوریت همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی صبح و نشاط در محل فرمانداری برگزار شد.

مهدی داودی فرماندار گلوگاه در این جلسه با بیان نقش و اهمیت ورزش در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و نیز از آمادگی کامل شهرستان برای برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی صبح و نشاط، گفت: همه مسئولان این شهرستان با بسیج تمامی ظرفیت‌ها و امکانات در جهت برگزار این رویداد مهم پای کار هستند.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز از استقبال اداره کل و هیات همگانی استان از این رویداد خبر داد و افزود: همایش پیاده روی بمناسبت گرامیداشت سالروز آزاد اسازی خرمشهر با نام دومین کنگره ۱۰۴۰۰ شهید والا مقام استان و ۳۵۰ شهید شهرستان گلوگاه برگزار خواهد شد.

اسماعیل پهلوان سپس ادامه داد: برابر هماهنگی انجام شده همایش روز جمعه ۴ خرداد در روستای ریحان آباد برگزار و شرکت کنندگان مسیر سالن ورزشی تا زمین فوتبال را بمسافت ۳ کیلومتر طی خواهند نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • عملکرد دولت در سیل چابهار موجب دلگرمی و امیدواری مردم شد
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد
  • ارتش و سپاه؛ لشکر خدمت
  • برگزاری تور ماه عسل «وصال شیرین» استان قم در مشهد مقدس