Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@20:50:31 GMT

لیگ برتر فوتبال ایران از مرز ۷۲ ملت عبور کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۰۴۷۸

لیگ برتر فوتبال ایران از مرز ۷۲ ملت عبور کرد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس آلبرتو چاواریچ رودریگز معروف به چاوریا آخرین بازیکن خارجی حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران است که از بازی دیروز برای پدیده شهر خودرو مقابل نفت مسجد سلیمان از دقیقه ۸۵ به میدان رفت و به دنبال این است تا پنج بازی آینده را در خط آتش نماینده مشهدی ها به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چاوریا اهل کشور نیکاراگوئه است و برای نخستین بار در لیگ فوتبال ایران، یک بازیکن از این کشور بازی کرد . پیش از این بازیکنانی از ۷۲ کشور متفاوت در لیگ ایران بازی کرده بودند و نیکاراگوئه به هفتاد و سومین کشوری تبدیل شد که بازیکن به لیگ ایران فرستاده است.

این بازیکن ۲۴ ساله در تیم ملی فوتبال نیکاراگوئه نیز بازی می‌کند و با توجه به عملکرد ضعیف مهاجمان تیم پدیده جذب شده است. شاگردان یحیی با برد پر گل مقابل نفت مسجد سلیمان به رقابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و حتی قهرمانی لیگ برتر بازگشته است و هفته‌های باقی مانده برای این تیم سرنوشت ساز است.

بیشتر بخوانید:

حرکت چراغ خاموش شهر خودرویی‌ها در مسیر صدر

پدیده‌شهرخودرو ۳ - نفت‌مسجدسلیمان صفر/ شاگردان یحیی به کورس قهرمانی بازگشتند

چرخش فدراسیون فوتبال به سمت ژرمن‌ها با ادعای عجیب مرزبان

انتهای پیام/

بازیکن خارجی جدید در لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۰۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آزمون به حمله قلبی بازیکن رم + عکس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال رم و اودینزه در هفته سی و دوم سری آ ایتالیا شامگاه یکشنبه ۲۶ فروردین به مصاف هم رفتند که این بازی به دلیل حمله قلبی که برای «ایوان اندیکا» بازیکن رم رخ داد، نیمه تمام ماند. این در حالی است که دو تیم تا دقیقه ۷۰ بازی کردند و به نتیجه تساوی یک بر یک رسیده بودند.

سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم که به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشت در واکنش به اتفاق تلخی که برای هم تیمی‌اش رخ داد با انتشار عکسی همراه با او در صفحه اجتماعی خود نوشت: بهترین ایوان، بی‌صبرانه منتظر دیدنت هستم.

لازم به ذکر است که باشگاه رم با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اندیکا شرایط خوبی دارد و زیر نظر پزشکان تحت مداوا است.

کد خبر 6078444

دیگر خبرها

  • گلایه داوران لیگ برتر درباره ابلاغ‌های دیرهنگام
  • کول پالمر و ثبت +۳ گل در دو بازی پیاپی خانگی برای چلسی در لیگ برتر
  • هافبک 17 ساله علیه ادعای میثاقی
  • حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • آمار ویژه ستاره تیم ملی در پرسپولیس
  • حامد حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • واکنش آزمون به حمله قلبی بازیکن رم
  • تیم لیموندیس بازنده‌ای سربلند و شایسته در لیگ برتر بسکتبال بود
  • واکنش آزمون به حمله قلبی بازیکن رم + عکس
  • پدیده سپاهان دیر بازی کرد، کازان باخت