Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام هاشمی زاده گفت:این مسجد از ظرفیت‌های رسانه‌ای بیشماری در سطح ملی و بین المللی برخوردار است و با گسترش اطلاع رسانی در خصوص ویژگی‌های آن می‌توان میزان استقبال زائران از آن را به بیش از ۲ میلیون تن در هر هفته رساند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت الاسلام سید مهدی هاشمی‌زاده مدیر روابط عمومی و بین الملل مسجد جمکران گفت: درحال حاضر رسانه‌های عمدتا برای به تصویر کشیدن موضوع انتظار از فضای مسجد مقدس جمکران بهره می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی زاده با بیان این که مسجد جمکران با زنده نگاه داشتن فرهنگ مهدویت موجب تقویت روحیه امید به آینده در میان زائران می‌شود، ادامه داد: جمعیت زائران این مکان مقدس روز به روز در حال افزایش است و سالانه بیش از ۲۴ میلیون زائر و منتظر ظهور امام زمان (عج) در این مسجد حاضر می‌شوند.

وی تصریح کرد: این مسجد از ظرفیت‌های رسانه‌ای بیشماری در سطح ملی و بین المللی برخوردار است و با گسترش اطلاع رسانی در خصوص ویژگی‌های آن می‌توان میزان استقبال زائران از آن را به بیش از ۲ میلیون تن در هر هفته رساند.

وی با اشاره به سند محکم مسجد مقدس جمکران افزود:دستور ایجاد این مسجد توسط امام عصر (عج) در بیداری صادر شده است و بیش از یکهزار سال قدمت دارد.

وی رشد چشمگیر استقبال زائران از این مکان مقدس را طی ده‌های اخیر نشانگر جایگاه متعالی مسجد جمکران در میان منتظران ظهور امام زمان (عج) دانست وافزود: این مکان مقدس درحال حاضر به تجلیگاه فرهنگ مهدویت و مبارزه با ظلم و فساد تبدیل شده است.

وی عنوان کرد: به همین دلیل رسانه‌های جهان استکبار، شبهه افکنی در خصوص این مسجد مقدس را در دستور کار خود قرار دادند، اما به دلیل جایگاه معنوی و حقیقی آن نتوانستند به اهداف خود دست یابند.

هاشمی زاده یادآورشد: جایگاه متعالی مسجد جمکران در میان منتظران ظهور و شیعیان جهان، اقتضا می‌کند، اخبار و رویداد‌های آن به صورت گسترده پوشش داده شده و به اطلاع همه مهدوی باوران برسد و ما در این زمینه از تلاش‌های خبرگزاری جمهوری اسلامی برای همکاری گسترده رسانه‌ای با روابط عمومی این مکان مقدس قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام /ح

مسجد جمکران به مهمترین میعادگاه منتظران ظهور تبدیل شده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده مجلس حوادث طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۰۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به محور مقاومت و مبارزه با اسرائیل تبدیل شده است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم رژه روز ارتش اظهار کرد: خداوند وعده داده که حامی اصلی کسانی است که برای اقامه عدل و قسط قیام می‌کنند و به پا می‌خیزند.

وی با بیان اینکه امروز اسرائیل به محور ظلم و نماد نسل کشی و فساد در عالم تبدیل شده است، عنوان کرد: مقابله با اسرائیل به رسالتی انسانی برای تمام آزادگان دنیا تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: شکست مفسدان و ظالمان مورد تاکید و رضایت خداوند است و بدون شک اتفاقات چند روز اخیر رضایت الهی را برای مردم این خاک و سربازان اسلام فراهم خواهد کرد.

وی تصریح کرد: سرنوشت رژیم اسرائیل با جنایت‌هایی که انجام داده و نسل کشی که صورت داده چیزی جز نابودی و ذلت نیست و این وعده حق الهی است که محقق خواهد شد.

امام جمعه قزوین با تبریک روز ارتش، تصریح کرد: ارتش از ابتدای انقلاب تا به امروز در کنار مردم بوده و افتخار مردم محسوب می‌شود.

وی با بیان ارتش مکتبی همیشه آماده خدمت به نظام و مردم بوده است، اضافه کرد: ارتش به مایه اتکای جمهوری اسلامی و ملت تبدیل شده است.

آیت الله عابدینی پاسخ به اسرائیل را تنها یک تنبیه محدود و کوچک دانست و عنوان کرد: پاسخ قاطع جمهوری اسلامی باعث تقویت گروه‌های مقاومت و امیدواری جهان اسلام به مبارزه با اسرائیل شد.

وی با بیان اینکه این پاسخ اقتدار ایران را افزایش داد تاکید کرد: امروز ایران اسلامی به محور مقاومت و مبارزه با اسرائیل و نقطه اتکای ملت‌های مظلوم جهان تبدیل شده است.

کد خبر 6080656

دیگر خبرها

  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • برترین مدرک بین‌المللی داوری بدمینتون در دستان داور قمی
  • واکاوی شرایط زمانه ما و عملیات وعده صادق در رادیو فرهنگ
  • داور قمی برترین مدرک بین المللی داوری بدمینتون را کسب کرد
  • ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • ایران به محور مقاومت و مبارزه با اسرائیل تبدیل شده است
  • نشست مهدویت در مدرسه علمیه خواهران نقده
  • توصیه به گندمکاران برای مبارزه علیه آفت سن گندم
  • کارخانه ریسباف باید به موزه ملی اصفهان تبدیل شود
  • میزبانی از زائران ۲۷ کشور در آستان مقدس امامزادگان ناصر و یاسر (ع)شهرستان طرقبه شاندیز