Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@15:38:30 GMT

کبدی کار قمی برای پنجمین بار به تیم ملی دعوت شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۰۷۲۰

کبدی کار قمی برای پنجمین بار به تیم ملی دعوت شد

محمدرضا رجایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: علی اصغر وفایی جوان شایسته و پرتلاش شهر جعفریه قم به پنجمین اردوی پیاپی تیم ملی جوانان کبدی کشور که خود را برای مسابقات جوانان جهان آماده می‌کند دعوت شده است.

وی افزود: قرار گرفتن یک کبدی کار قمی در فهرست دائمی دعوت به تیم ملی اتفاق مهم و خوشحال کننده‌ای برای کبدی قم است و علی اصغر وفایی از امروز شنبه تا ۵ اردیبهشت در اردوی تیم ملی که در شهر زابل برگزار می‌شود شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیئت کبدی استان قم گفت: علی اصغر وفایی در حال حاضر تنها ملی پوش کبدی قم است و در بخش استعدادیابی نیز ۳ دختر و ۲ پسر کبدی کار قمی پس از درخشش در مسابقات استعدادهای برتر کشور در سال ۹۷ در فهرست استعدادیابی ملی قرار دارند و تحت آموزش و نظارت فدراسیون کبدی خواهند بود.

رجایی بیان داشت: افزایش تعداد مربیان مجهز به دانش روز و همچنین بالا بردن تعداد پایگاه‌های آموزش کبدی در قم از مهم‌ترین اهداف هیئت کبدی استان قم در سال ۹۸ است و امیدواریم کبدی قم در سال جدید مسیر صعودی سال ۹۷ را ادامه دهد.

وی عنوان کرد: کبدی به عنوان یک رشته مدال آور و دارای مدال طلای آسیا هم در بخش مردان و هم در بخش زنان ظرفیت خوبی برای قهرمان پروری دارد و از خانواده‌های قمی می‌خواهیم که زمینه حضور فرزندانشان در این رشته مهیج که ترکیبی از قدرت، سرعت و هوش است مهیا کنند.

کد خبر 4588875

منبع: مهر

کلیدواژه: کبدی قم فدراسیون کبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۰۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه بدرقه پیکر علی‌اصغر رضایی نیک اعلام شد

مراسم تشییع و خاکسپاری علی‌اصغر رضایی نیک، دوبلور پیشکسوت فردا پنجشنبه، نهم فروردین‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، مراسم بدرقه و خاکسپاری پیکر علی‌اصغر رضایی نیک فردا ساعت ۱۰ صبح پنجشنبه از محل سالن عروجیان ‌بهشت زهرا (س) به سمت قطعه هنرمندان برگزار می‌شود.

رضایی نیک، دوبلور پیشکسوت  سه‌شنبه، ۷ فروردین‌ماه بر اثر ایست قلبی در منزلش درگذشت.

او متولد ۵ فروردین ۱۳۳۵ در شهر تهران بود که از سال ۶۷ وارد حرفه دوبله شد.

از میان آثار رضایی نیک می‌توان به صداپیشگی در سریال «کارآگاه کاستر»، انیمیشن‌های «سفرهای میتی کومان»، «داستان‌های مارکو و جینا»، «اسفنج دریایی» و «لیلی دختر استثنایی»، فیلم‌های «جان سخت«، «زمان آتش»، «پسران بد ۲» و «شهر داغ» و سریال‌های «سواران بد»، «کمیسر شهر» و «روزگار قدیم» اشاره کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (عکس) حضور اصغر فرهادی در کتابفروشی مجتبی جباری
  • عکس| اصغر فرهادی مهمان ستاره استقلالی و همسرش
  • انهدام پنجمین تانک «آبرامز» ارتش اوکراین
  • فاصله سهام جامانده از رشد نسبت به شاخص ساز‌ها کم خواهد شد؟
  • آغاز پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در حوزه هنری قم
  • پیکر علی‌اصغر رضایی نیک فردا تشییع می‌شود
  • زمان و مکان تشییع و خاکسپاری دوبلور پیشکسوت
  • درمان اصلی کبد چرب چیست؟
  • برنامه بدرقه پیکر علی‌اصغر رضایی نیک اعلام شد
  • خبرنامه پنجمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان