Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@20:55:33 GMT

باید از ظرفیت بخش خصوصی برای رونق تولید استفاده کنیم

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۱۳۳۰

باید از ظرفیت بخش خصوصی برای رونق تولید استفاده کنیم

محمدی با اشاره به نقش بخش خصوصی در اقتصاد کشور گفت: باید از ظرفیت بخش خصوصی برای رونق تولید استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «داود محمدی» در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که امروز (شنبه ۲۴ فروردین) در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: در سال گذشته به میزان ۹۰ هزار میلیارد ریال از منابع مالی به امور اقتصادی اختصاص یافت و در سال جاری هم با توجه به مشکلات، پیش بینی شده این رقم به ۱۳۰ هزار میلیارد تومان افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش بخش خصوص در اقتصادی کشور ادامه داد: باید از ظرفیت بخش خصوصی برای رونق تولید استفاده کنیم و با توجه به خسارت های سیل هم نیازها افزایش می یابد و این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی عنوان کرد: به دلیل اینکه اقتصاد ما بانک محور است، بنابراین باید بانک ها و دستگاه های دولتی موانع موجود در بخش خصوصی را از بین ببرند و در واقع از بخش خصوصی تا حد امکان حمایت کنند تا اقتصاد ما توسعه و رشد بیشتری داشته باشد.

 

محمدی تصریح کرد: تمام بخش های اقتصادی استان باید برای رفع مشکل بخش تولید کمک کنند و انتظار ما این است امسال بخش خصوصی با تمام ظرفیت به میدان آیند.

 

در ادامه معاون امور اقتصادی استاندار قزوین اظهار کرد: انسجام خوبی بین نمایندگان دولت در استان وجود دارد و تصمیمات خوبی هم در حوزه اقتصادی اتخاذ شده که تأثیرات خوبی بر تولید داشته است.

 

«منوچهر حبیبی» افزود: امروز هم باید تولید را مورد توجه جدی قرار دهیم و بخش خصوصی و دولتی باید حامی تولید باشند.

 

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه اقتصادی خاطر نشان کرد: ۱۶۳ طرح طرح سرمایه گذاری در بخش صنعت وجود داشت که ۲ طرح خودرو سازی در سال جدید اشتغال تعداد بسیاری را فراهم می کنند و در سال جاری شاخص های اقتصادی رشد خوبی داشته است.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سپاه پاسداران سیل سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن سپاه خبرگزاری شبستان سیل خوزستان قرآن کریم خبرگزاری نماینده مردم قزوین در مجلس رونق تولید بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۱۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان توسعه یابد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده پنج شنبه شب در نشست با سفیر ازبکستان در جمهوری اسلامی ایران با تشریح ظرفیت‌های مختلف اقتصادی و تجاری استان بوشهر اظهار داشت: این استان ضمن اینکه در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی از ظرفیت‌های مهمی برخوردار است در بخش تولید محصولات صنعتی و کشاورزی نیز دارای ظرفیت بالایی است.

وی، تولید ۴۰ نوع محصول خرما در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و افزود: استان بوشهر ۵۰ درصد میگو پرورشی کشور را تولید می‌کند که این ۲ محصول، بازار خوبی در ازبکستان دارد.

استاندار بوشهر با تاکید بر آمادگی توسعه روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان بیان کرد: اعزام هیئت‌های تجاری ایران و ازبکستان به دو کشور و ایجاد نمایشگاه ارائه محصولات در بوشهر و تاشکند می‌تواند در توسعه ارتباط و معادلات تجاری اثربخش باشد.

کد خبر 6082169

دیگر خبرها

  • باید از ظرفیت «بخش خصوصی» برای تحقق شعار سال بهره گرفت
  • صندوق‌های توسعه بخش کشاورزی در قزوین تقویت شوند
  • روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان توسعه یابد
  • شرط ۲ برابر خرید برای استفاده کالا برگ نیازمند بازنگری است
  • بهره گیری از ظرفیت مغفول سازمان بورس در اردبیل
  • استان اردبیل جزو ۱۰ استان برتر در بهبود فضای کسب و کار می‌شود
  • بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند/ واحد‌های تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند
  • رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند/ واحد‌های تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند
  • سمنان مهد ظرفیت‌ها است/ تلاش برای رونق تولید
  • نوسان در تولید مانع صادرات پایدار مرغ شده است