Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۵ هزار رأس دام زنده به استان وارد می‌شود گفت: قیمت گوشت و مرغ در آینده نزدیک کاهش می‌یابد. ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، الله‌کرم نصیری ظهر امروز در جلسه کمیسیون تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مشکلات موجود در بازار در سال گذشته گفت: این معضلات مقداری در  ساختاری و مقداری هم در مدیریت ریشه داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان در خواست مردم برای خرید اقلام اساسی افزایش می‌یابد، افزود: در حال حاضر با وجود افزایش برخی اقلام، بازار آرام و اجناس به میزان لازم موجود است. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه قیمت فرآورده های خام دامی در چند روز اخیر کاهش یافته است اضافه کرد: ورود 5 هزار دام زنده به استان در سهمیه‌بندی کشوری مصوب شده است که تاکنون از این میزان یک هزار رأس دام به استان وارد شده است. 

نصیری با بیان اینکه توزیع این میزان گوشت تازه باید در استان به نحوه صحیح مدیریت شود، ادامه داد: تعدادی از این دام‌ها متعلق به مناطق زلزله‌زده است و مابقی در استان توزیع می‌شود. 

وی با اشاره به مشکلات توزیع میوه شب عید در استان گفت: تعدادی از غرفه‌های توزیع میوه در مناطق مختلف تعطیل بودند و ترافیک جمعیت به سمت چند غرفه وجود داشت. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: تراکنش بانکی زیاد در غرفه‌های توزیع میوه شب عید با افزوده شدن خطوط باید مدیریت شود. 

پهلوگیری بدون نوبت کشتی 3600 تنی حامل دام زنده در بندر شهید رجاییخوزستان|13 هزار 800 دام زنده از رومانی وارد بندرامام‌خمینی(ره) شد1500 راس دام زنده از قزاقستان وارد استان گلستان شد نصیری با بیان اینکه 661 هزار تن کنجاله سویا در بین استان‌های مختلف کشور توزیع شده است، اضافه کرد: نهاده‌های دامی برای 2 ماه آینده در استان ذخیره شده است. 

وی با اشاره به اینکه با وجود 600 میلیارد تومان خسارت وارد شده سیل به استان بلید کمک هایی به مناطق سیل‌زده ارسال شود، ادامه داد: تاکنون حدود 20 هزار تن شیرخشک به گلستان و 10 هزار تن به خوزستان از کارخانه شیر خشک استان ارسال شده است. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: کمک های ارسالی استان به مناطق زلزله زده کشور با توجه به استقرار موکب قمر بنی هاشم (ع) در شوشتر بازد به صورت مدیریت شده به ستاد بحران خوزستان تحویل داده شود.

انتهای پیام/ح

R41350/P/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۱۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد

به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری؛ با توجه به انجام تعمیرات و نوسازی شبکه‌های برق رسانی در روز جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ فرایند قطعی برق در محدوده بلوار آیت الله کاشانی حد فاصل خیابان ولیعصر تا کوچه ۶۳ اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید

اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد

این قطعی برق از ساعت ۸ صبح به مدت ۲ ساعت خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • صندوق بین‌المللی پول خوش‌بین شد | تورم ایران وارد کانال ۳۰ درصدی می‌شود
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • کاهش ۱۰ درصدی آمار زندانیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • کاهش قیمت مرغ در بازار
  • سکه وارد کانال ۴۳ میلیون تومان شد
  • پیش بینی کاهش نسبی دما در چهارمحال و بختیاری
  • کمتر از ۳ درصد جمعیت دام زنده، کشتار شد
  • خبر‌های ورزشی ۲۸ فروردین چهارمحال و بختیاری