Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، جواد نوروزبیگی تهیه کننده سینما درباره آخرین وضعیت ساخت «نوشین» به خبرنگاران گفت: نام این فیلم سینمایی به احتمال زیاد به «مهمانخانه ماه نو» تغییر خواهد کرد و هم اکنون آماده نمایش شده و در جشنواره جهانی فیلم فجر حضور خواهد داشت.

در خلاصه داستان «نوشین» آمده: نوشین مادری است که با دختر خود زندگی آرامی دارد، اما سفر مردی به ایران زندگی آن‌ها را به هم می‌ریزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فیلم سینمایی بازیگران ایرانی مانند مهناز افشار، لاله مرزبان، نسیم ادبی، علی شادمان و مریم بوبانی بازی می‌کنند همچنین ماساتوشی ناکاسه و ایاکو کوبایاشی بازیگران ژاپنی این اثر هستند.

گفتنی است «نوشین» به کارگردانی تاکه فومی تسوتسویی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی است که فیلمبرداری آن در ایران و ژاپن بود.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فیلم سینمایی ایران بازی ایران و ژاپن بازی پارس سینمایی مهناز افشار پارس نیوز تغییر نام نوشین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۱۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فتح فینال دوم: پاسور ایرانی نزدیک به جام اروپایی

به گزارش "ورزش سه"، در دومین دیدار از سری فینال های لیگ برتر والیبال رومانی، تیم آرکادا گالاتی در شب نیمکت‌نشینی جواد کریمی پاسور ایرانی خود به راحتی و با نتیجه سه بر صفر مقابل کورونا براسوف پیروز شد.

در این دیدار آرکادا گالاتی ست های بازی را به راحتی و با نتایج 25 بر 20، 25 بر 21 و 25 بر 18 پیروز شد تا باخت در بازی اول را جبران کنند و کار را یک بر یک در فینال مساوی کند.

جواد کریمی پاسور ایرانی تیم آرکادا گالاتی تنها برای مدت کوتاهی در ست اول برای تیمش به میدان رفت. رولند گرگیه با کسب هجده امتیاز ستاره آرکادا گالاتی در بازی دیشب بود. دیدار سوم و چهارم دو تیم با میزبانی کورونا براسوف برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • افشاگری جنجالی مهناز افشار از ازدواج‌ها و روابط قبل از ازدواجش با رامین + ویدئو
  • شیوه حضور پوتین در فیلم زندگی خودش | تصویر
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • شش فیلم داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو‌ نمایش داده می‌شود
  • نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی
  • تغییر در قوانین جوایز اسکار
  • فتح فینال دوم: پاسور ایرانی نزدیک به جام اروپایی
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد