Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از افزایش پرحاشیه قیمت بلیت سینما در آستانه نوروز ۹۸ و عدم اجرای طرح فروش نیم‌بها در روزهای شنبه و سه‌شنبه در ایام دوهفته‌ای تعطیلات نوروزی، امروز دومین شنبه بعد از تعطیلات است که برخلاف مصوبه اعلام شده در سال گذشته مبنی‌بر نیم بها بودن بلیت سینماها در روزهای شنبه، شاهد قیمت‌های مختلف بلیت در سینماها هستیم به گونه‌ای که برخی از سینماها بلیت‌های نیم‌بها، برخی با کسر قیمت و برخی بلیت‌ها را به‌صورت تمام بها ارایه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که پیش از این هم در تعطیلات نوروز حتی در روزهای سه‌شنبه که جزو روزهای ارایه بلیت‌های نیم‌بها بود، بلیت‌های سینما به مبلغ ۲۰ هزار تومان به فروش رسید؛ قیمتی که طبق مصوبه به روزهای پنجشنبه و جمعه اختصاص داشت.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اعمال نشدن مصوبه بلیت‌های نیم‌بها در سینماها برای روزهای شنبه در سال جدید و وجود قیمت‌های پراکنده در این روز در سینماهای مختلف عنوان کرد: طبق مصوبه‌ای که برای قیمت بلیت‌ها تصویب شده است ارایه بلیت‌ها پایین‌تر از سقف در نظر گرفته‌شده یعنی ۲۰ هزار تومان مشکلی ندارد بر همین اساس سینماداران می‌توانند ضمن توافق به صاحبان آثار بلیت‌هایی کمتر از سقف تعیین شده ارایه دهند.

وی ادامه داد: مصوبه‌ای که برای ارایه بلیت‌های نیم بها در روزهای شنبه به تصویب رسیده بود، برای سال گذشته است و از آنجایی که آیین‌نامه اکران ۹۸ نهایی نشده و در این باره به اجماع نرسیده‌ایم بنابراین سینماها می‌توانند قیمتی را که با صاحبان آثار توافق کرده‌اند، ارایه دهند.

فرجی در پایان عنوان کرد: همچنان سه‌شنبه‌ها به عنوان روزهای ارایه بلیت‌های نیم بها به روال خود باقی است اما این به معنای حذف شنبه‌ها از روزهایی که بلیت‌های نیم بها ارایه می‌شد، نیست و باید در این زمینه تصمیم‌گیری شود.

کد خبر 4589433 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا فرجی قیمت بلیت سینما فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۱۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس‌لرزه‌های تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ نگاهی به روزهای کاری ۷ کشور عربی | اینفوگرافیک

در هفته جاری کمیسیون اجتماعی مجلس لایحه اصلاح ماده (۸۷) قانون مدیریت خدمات کشوری را در دستور کار خود قرار داد و در نهایت مصوب شد که، روزهای تعطیل هفته پنجشنبه و جمعه و روزهای کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه تعیین شود همچنین در راستای این طرح، یک تصمیم اساسی دیگر هم گرفته شده که ساعت کاری هفتگی از ۴۴ به ۴۰ ساعت در هفته کاهش یابد. این موضوع با واکنش معاون پارلمانی رئیس جمهوری مواجه شد و او گفت: «تصمیم برای تعطیلی پنج شنبه‌ها با جمع بندی نظرات کارشناسی اتخاذ شده و به زودی به رای گذاشته می‌شود.» گفتنی است که تطعیلی‌پنج‌شنبه‌ها با مخالفت فعالان اقتصادی روبه‌رو شده است. در همین راستا، تصویری از جدول روزهای کاری ۷ کشورهای عربی منطقه منتشر شده است که در آن پنج‌شنبه در هیچ کدام از آنان تعطیل نبوده و امارات نیز یکشنبه‌ها را تعطیلی کرده است. منبع: چندثانیه

دیگر خبرها

  • پس‌لرزه‌های تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ نگاهی به روزهای کاری ۷ کشور عربی | اینفوگرافیک
  • «آیین‌نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه» اصلاح و بازنویسی شود
  • جدال بر سر تعطیلی شنبه؛ درخواست بخش خصوصی برای تعطیل شدن شنبه به‌جای پنجشنبه!
  • بارش‌های بهاری در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد
  • آیین‌نامه‌های شورا‌های عالی آموزش و پرورش استان‌ها بازنگری می‌شوند
  • روز شنبه به‌عنوان روز دوم تعطیلات رسمی انتخاب شود
  • گران شدن کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی از شنبه؛ از ۱۶ تا ۴۵ درصد!
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها از کی اجرا می‌شود؟
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • تجارت با دنیا فقط ۳ روز در هفته!/ شوک مجلس به بخش خصوصی