Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، فیلم سینمایی زعفرانیه 14 تیر به کارگردانی سیدعلی هاشمی و تهیه کنندگی سلیمان علی محمد در اولین نمایش در جشنواره بین المللی فیلم فجر روی پرده میرود . در آستانه نمایش این فیلم سینمایی از پوستر بین المللی این اثر رونمایی شد.

 

نازنین بیاتی بازیگر فیلم زعفرانیه 14 تیر با انتشار پستی پوستر بین المللی این فیلم را به اشتراک گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویری از پوستر بین المللی فیلم زعفرانیه 14 تیر

نازنین بیاتی بازیگر کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی از پوستر بین المللی فیلم زعفرانیه 14 تیر به روز کرد.

انتشار پوستر بین المللی فیلم زعفرانیه 14 تیر

نازنین بیاتی با انتشار این پوستر نوشت : از پوستر فیلم زعفرانیه 14 تیر به مناسبت اکران این فیلم در بخش بازار جشنواره فجر بین الملل رونمایی شد ، طراحی پوستر این فیلم را روژان ایرجی و طراحی لوگوی آن را آرمین گلچوبیان انجام داده اند .

 

هنگامه قاضیانی و مهدی هاشمی در فیلم زعفرانیه 14 تیر

در خلاصه داستان فیلم زعفرانیه 14 تیر آمده است :تو شروع کردی ... اما من تمومش می کنم...

 

مسعود رایگان و نازنین بیاتی در فیلم زعفرانیه 14 تیر

بازیگران فیلم زعفرانیه ١٤ تیر عبارتند از : مهدی هاشمی ، هنگامه قاضیانی ، نازنین بیاتی ، علی قاسمی ، لیندا کیانی و مسعود رایگان در این فیلم سینمایی ایفای نقش میکنند.

 

مهدی هاشمی و هنگامه قاضیانی در فیلم زعفرانیه 14 تیر

عوامل فیلم زعفرانیه 14 تیر عبارتند از: کارگردان:سیدعلی هاشمی ، تهیه کننده:سلیمان علی محمد ، نویسنده :جابر قاسمعلی ،مشاور کارگردان :کمال تبریزی ، مدیر فیلمبرداری :علیرضا برازنده، تدوین :سارا آهنی ، صدابردار :کامران کیان ارثی ، طراح گریم ، سودابه خسروی ، طراح صحنه :رضا دین محمدی ، طراح لباس :شکوفه هاشمیان ، مدیر تولید :حسین فیض آبادی ، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز :ایما استمراری ، منشی صحنه :غزل رشیدی ، مدیر تدارکات :محسن ظفری ، عکاس :زهرا مصفا ، ساخت فیلم پشت صحنه و تیزر :مانی قدرت نما ، مشاور رسانه ای :نگین موسوی.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جشنواره بین المللی فیلم فیلم سینمایی دین پشت صحنه رسانه بازی پارس پوستر رونمایی بین المللی پارس نیوز زعفرانیه نازنین بیاتی 14 تیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۲۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ بسکتبال ایران، تیم شهرداری گرگان موفق شد در بازی دوم سری نیز برابر مهرام به پیروزی دست یافته و به یک قدمی فینال لیگ برتر ایران برسد.

در دومین بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ که امروز (یک‌شنبه - ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزار شد، شاگردان مصطفی هاشمی در دومین بازی خانگی خود نیز با نتیجه ۷۶ - ۷۰ به پیروزی رسیدند تا سری نیمه‌نهایی دو بر صفر از مهرام پیش بیفتند.

دو بازی آینده این دو تیم مرحله نیمه‌نهایی نیز به میزبانی تیم مهرام در شهر قدس (تهران) برگزار خواهد شد و در صورتی شهرداری گرگان در یکی از این دو بازی به پیروزی برسد، می‌تواند به عنوان نخستین تیم فینالیست لیگ برتر شود.

در انتهای این دیدار، «ویل چری» پوینت گارد آمریکایی تیم شهرداری گرگان با کسب ۳۱ امتیاز، ۵ ریباند و ۳ پاس گل، تاثیرگذاری ۲۶ را در این دیدار به ثبت رسانده و بهترین بازیکن زمین شد.

مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران به صورت سه از پنج برگزار می‌شود و هر تیمی که سه بار حریف خود را شکست دهد، برنده سری شده و راهی فینال می‌شود.

دیگر خبرها

  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • نازنین بیاتی و نگار فروزنده در یک قاب صمیمی
  • این مرد کیف پول ۷۲ میلیونی را به صاحبش برگرداند
  • این مرد کیف پول ۷۲ میلیون تومانی را به صاحبش برگرداند
  • بازگرداندن کیف پول ۷۲ میلیون تومانی به صاحبش
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال