Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@19:32:38 GMT

از گاف فروزان تا اشتباه مرگبار حاج‌صفی (ویدیو)

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۲۰۶۴

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته تراکتورسازی در دیدار مقابل سپیدرود تن به شکست سنگین 3-1 داد و این باخت در شرایطی که تیم در کورس قهرمانی بود ضرر زیادی به سرخپوشان تبریزی در این رقابت وارد کرد.

بعد از این شکست حملات زیادی به محسن فروزان، گلر تراکتورسازی صورت گرفت و بابت اشتباهی که منجر به گل خوردن این تیم شد او را مورد مواخذه قرار دادند و حتی مالک باشگاه فروزان را از حضور در تمرینات منع کرد تا کاسه کوزه شکست‌ سر او شکسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که تراکتورسازی در طول فصل جاری کم از جانب اشتباهات بچه‌گانه بازیکنان خود ضربه نخورده است. برای مثال در بازی با استقلال اشتباه محمد اهل شاخه خیلی به چشم آمد و یا اشتباه دیگری که کمتر در مورد آن صحبت شد،‌ اشتباه احسان حاج صفی در بازی با نساجی بود که به تساوی یک - یک انجامید.

در این موقعیت همانطور که مشاهده می‌شود حاج‌صفی توپی که در حال خروج از زمین است را متوقف می‌کند و آن را به اشتباه در اختیار مهاجم حریف قرار می‌دهد تا او دروازه تراکتور را باز کند و 2 امتیاز از کف سرخپوشان برود.

اشتباهات فنی در فوتبال اجتناب ناپذیر است و بارها از سوی بازیکنان بزرگ و با تجربه هم دیده شده ولی مهم این است که در شرایط سخت به بازیکن روحیه داده شود تا به شرایط خوب خود برگردد و در سایر دیدارها با تمام قوا وارد زمین شود و رفتارهای غیر حرفه‌ای این چنینی تنها ضربه اش به تیم می‌خورد.

حجم ویدئو: 5.90M | زمان ویدئو: 00:01:14 دانلود فایل ویدئویی

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز محسن فروزان احسان حاج صفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۲۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار از ارتفاعات طارم سفلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ صبوری غیاثوند گفت: پس از اعلام سقوط دو فرد از ارتفاعات روستای عمقین طارم سفلی ۲ تیم عملیاتی شامل یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی کمک دار سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نیرو‌های هلال احمر پس از پنج ساعت تلاش جسد این دو شهروند را از این منطقه سخت گذر بیرون کشیدند.

به گفته سرپرست جمعیت هلال احمر، فوتی‌ها از ساکنان روستا‌های اطراف هستند که برای تفریح به این ارتفاعات رفته بودند.

دیگر خبرها

  • شکست فولاد مقابل شاگردان نویدکیا
  • لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد
  • حادثه مرگبار در اسکله پتروشیمی رازی / ۲ نفر جان باختند
  • سقوط مرگبار از ارتفاعات طارم سفلی
  • امیدواریم بدشانسی های تیم نساجی پایان یابد
  • آرتتا: درد شکست امشب هرگز از بین نمی‌رود
  • پاکو خمز: دخترانم با گریه از من خواستند ایران را ترک کنم
  • فیلم| آتش‌سوزی مرگبار یک منزل مسکونی در تهران
  • فیلم/ آتش سوزی مرگبار خانه‌ای در مجیدیه
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران