Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@17:30:34 GMT

علی سرتیپی تکذیب کرد / «رحمان 1400» مجوز اکران دارد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۲۴۳۴

علی سرتیپی تکذیب کرد / «رحمان 1400» مجوز اکران دارد

علی سرتیپی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «رحمان 1400» که در حال حاضر پرفروش‌ترین فیلم سینمایی سال 98 به حساب می‌آید در گفت‌وگو با خبرنگار برنا با تکذیب گفته‌های محمدرضا فرجی مدیرکل سینمای حرفه‌ای سازمان سینمایی مبنی بر مجوز نداشتن نسخه در حال اکران فیلم سینمایی «رحمان 1400» عنوان کرد: این خبر را کاملاً رد می‌کنم و حاضرم همراه با مسئولان مربوطه به تک تک سینماها رفته تا نسخه اکران شده را با نسخه‌ای که مجوز اکران گرفته بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پایان تأکید کرد: این خبر به هیچ‌وجه درست نیست و نسخه‌ای که از «رحمان 1400» در حال اکران است همان نسخه‌ای است که برایش مجوز صادر شده است و ما مطمئناً برای دلیل انتشار این خبر پیگیری خواهیم کرد.

گفتنی است خبری که در یکی از خبرگزاری‌ها منتشر شده به شرح زیر است:

بعد از اعتراضاتی که نسبت به برخی شوخی‌ها و الفاظ دور از عرف فیلم "رحمان 1400" و البته بعد از فروش 22میلیاردی این فیلم تازه مشخص شده است که نسخه در حال اکران این فیلم با نسخه‌ای که برای مجوز اقدام کرده بود متفاوت است.

محمدرضا فرجی مدیرکل سینمای حرفه‌ای سازمان سینمایی با تأیید این خبر در گفت‌وگو با این خبرگزاری اظهار داشته که سازمان سینمایی بعد از ارائه مجوز به هر فیلم برای تطابق نسخه مجوزدار و آنچه به اکران در می‌آید بازرسانی را به سینما می‌فرستد و بر مبنای گزارش این بازرسان تصمیم‌گیری می‌کند.

وی افزود: در مورد فیلم «رحمان 1400» این اتفاق افتاده است و گویا نسخه دارای مجوز این فیلم با نسخه در حال اکران متفاوت است که برای آن تصمیم‌گیری لازم را اتخاذ می‌کنیم.

 

 

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فیلم سینمایی برنا اکران رحمان مجوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه مبهوت ریکاردو به قیچی رحمان! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تراکتور محل نمایش آمادگی و تکنیک از سوی بازیکنانی است که حالا بعد از شکست برابر ذوب‌آهن انگیزه زیادی دارند تا توانایی خود را به هواداران این تیم نیز ثابت کنند.

رحمان جعفری که شروعی پرامید با پیراهن تراکتور داشت و به صدر جدول گلزنان نیز نزدیک شد، در سال جدید هنوز پایش به گلزنی باز نشده و از این نظر فشاری را از سوی هواداران هم تحمل می‌کند اما آمادگی این بازیکن در تمرینات، امیدها را برای بازی حساس نساجی افزایش می‌دهد.

جعفری که از شمس آذر به تراکتور منتقل شده، در یکی از تصاویر منتشره از تمرین تراکتور در حالی‌که ریکاردو آلوز در حال تماشای اوست، با یک قیچی برگردان جالب توپ را به سمت دروازه می‌فرستد.

اگرچه امیدهای تراکتور برای قهرمانی کاهش یافته و یا به‌زعم هواداران بدبین این تیم به صفر رسیده اما هنوز این تیم در رقابت برای سهمیه آسیا و قهرمانی جام حذفی قرار دارد و برای دستیابی به این مهم، نیازمند درخشش مهاجم اصلی خود نیز خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ترکیب تراکتور بدون خمس زیر و رو شد!
  • نگاه مبهوت ریکاردو به قیچی رحمان! (عکس)
  • ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی صادر شد
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • ۵ فیلم‌نامه مجوز ساخت گرفتند/ رسول صدرعاملی «زیبا صدایم کن» را می‌سازد
  • «زیبا صدایم کن» صدرعاملی مجوز ساخت گرفت
  • «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند/ راه اندازی یک پویش سراسری
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت با ۵ فیلم‌نامه/ صدرعاملی مجوز گرفت
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • مرور خاطرات با ستاره بازى ايران - كره