Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@20:35:36 GMT

تمدید زمان ثبت‌نام بن خرید کتاب در نمایشگاه

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۲۶۵۵

تمدید زمان ثبت‌نام بن خرید کتاب در نمایشگاه

سخنگوی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تمدید زمان ثبت‌نام دانشجویان، طلاب و استادان حوزه و دانشگاه برای ثبت‎‌نام بن خرید کتاب خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ایوب دهقانکار گفت: با توجه به استقبال صورت‌گرفته و با هماهنگی‌های انجام‌شده با بانک عامل، تاریخ ثبت‌نام دانشجویان، طلاب و هیات علمی دانشگاه‌ها و حوزه‌های کشور تا پایان روز دوشنبه (۲۶ فروردین ماه) تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تاکنون ۷۵ هزار و ۳۵۰  دانشجو و طلبه و ۱۷۱۰  عضو هیات علمی درخواست‎های خود را در سامانه به ثبت رسانده‌اند.

در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران بن خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب مبلغ ١٥٠ هزار تومان است که از این مقدار سهم مشارکت دانشجویان و طلاب ٩٠ هزار تومان است و ٦٠ هزار تومان را نیز معاونت امور فرهنگی تامین خواهد کرد. همچنین بن خرید کتاب استادان دانشگاه ۶۰ درصد افزایش پیدا کرده و به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان رسیده که سهم استادان ۲۰۰ هزار تومان و سهم معاونت امور فرهنگی ۲۰۰ هزار تومان است.

بر اساس این گزارش، افزایش ٥٠ درصدی یارانه خرید کتاب دانشجویان و ۶۰ درصدی استادان حوزه و دانشگاه در راستای حمایت از اقتصاد نشر و توجه به توسعه فرهنگ مکتوب و کتاب و کتابخوانی در کشور صورت گرفته است.

متقاضیان برای ثبت‌نام می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت tibf.ir مراجعه کنند.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۲۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد

قائم‌مقام و سخنگوی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در پیامی در فضای مجازی نوشت: «بخوانیم و بسازیم» به عنوان شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.»

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در فضای مجازی نوشت: «بخوانیم و بسازیم» به عنوان شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.»

«بخوانیم و بسازیم» شعار محوری فعالیت‌های کتابی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۴۰۳ نیز خواهد بود.

شعار سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و فعالیت‌های سال گذشته (۱۴۰۲) «آینده خواندنی است» بود که با استقبال مردم نیز مواجه شد. سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز با شعار «با کتاب سلامتیم» برگزار شده بود.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین اخبار کتاب معرفی شد
  • فهرست سبد خرید کتاب‌ را آماده کن | تصمیمات تازه برای نمایشگاه کتاب سی‌وپنجم
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • تخصیص یارانه فرهنگی، سازوکار تحقق عدالت فرهنگی در نمایشگاه کتاب امسال
  • اعلام زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد
  • اختصاص یارانه گسترده فرهنگی برای نمایشگاه کتاب/ اعزام حاجیان از اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • تلاش وزارت فرهنگ برای تحقق عدالت فرهنگی در نمایشگاه کتاب
  • اختصتص یارانه گسترده فرهنگی برای نمایشگاه کتاب/ اعزام حاجیان از اواخر اردیبهشت انجام می‌شود