Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، حساب توییتری جمعیت هلال احمر به نقل از علی اصغر پیوندی نوشت: 

 

به دنبال بسته بودن سوئیفت و حساب ارزی هلال احمر در اثر تحریم‌ها، با وجود اعلام عددها و ارقام، مبلغی به حساب هلال احمر ایران واریز نشده است. کمک‌های غیرنقدی از کویت، ترکیه، آذربایجان، فرانسه، آلمان، ارمنستان و پاکستان به ایران ارسال شده است

 

صلیب سرخ ۵۰۰هزاردلار برای کمک به  سیل زده‌ها در ایران مصوب کرده است امابه دلیل تحریم‌ها، هنوز این مبلغ در اختیار جمعیت قرار نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرانیان خارج ازکشور، اتحادیه اروپا وبرخی از کشورها هم قصد کمک دارند اماهنوز به دلیل تحریم‌ها هیچ دریافت نقدی ازخارج کشور نداشتیم

ابعاد حادثه سیل اخیر بسیار گسترده است و همچنان نیاز به کمک‌های مردمی داریم. تاکنون نیز بیش از ۳۰ میلیارد تومان کمک مردمی غیرنقدی در قالب اقلام خوراکی، بسته‌های بهداشتی، موکب و غیره شده است.

تاکنون بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته و یک ماهه و ۴۷ هزار چادر توزیع شده است، تیم‌های درمان اضطراری نیز به مراکز  سیل زده فرستاده شده و کمک‌های مردمی بسیار گسترده‌ای نیز داشتیم. تا به امروز بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان به سیل زدگان کمک مردمی شده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 علی اصغر پیوندی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۲۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولی هونس: رد پیشنهاد بایرن مونیخ توسط یولیان ناگلزمان؟ دنیا برای ما به پایان نرسیده است

اولی هونس معتقد است دلیلی برای ناامیدی از تصمیم یولیان ناگلزمان وجود ندارد

طرفداری | در حالی که گفته می‌شد یولیان ناگلزمان گزینه اول و اصلی سران بایرن مونیخ برای جایگزین با توماس توخل است اما امروز صبح اعلام شد او تصمیم به تمدید قراردادش با تیم ملی آلمان تا جام جهانی 2026 گرفته است. تصمیمی که برنامه‌های باواریایی‌ها را به‌هم خواهد ریخت

به نقل از فوسبال نیوز؛ حال اولی هونس رئیس افتخاری و عضو هیئت نظارت بایرن مونیخ درباره تمدید قرارداد یولیان ناگلزمان و رد شدن پیشنهاد این باشگاه توسط او صحبت کرده است. هر چند او ضمن احترام به تصمیم ناگلزمان، این اتفاق را پایان دنیا برای بایرن نمی‌داند. او گفت:

این تصمیمی است که باید به آن احترام بگذاریم. هر چند فکر می‌کنم حیف شد اما او تیم ملی را انتخاب کرد و قرار نیست این پایان دنیا برای بایرن مونیخ باشد. من متوجه نمی‌شوم چرا برخی روزنامه‌ها فکر می‌کردند همه چیز را می‌دانستند و طوری رفتار می‌کردند که انتقال ناگلزمان به بایرن، تمام شده است.

هونس در ادامه افزود: 

من هرگز در مذاکرات با گزینه‌های مربیگری دخیل نبوده‌ام. من و کارل هاینتس رومنیگه تنها مشاوره می‌دهیم و در کارهای روزمره، دخالتی نمی‌کنیم. مکس ابرل و کریستوف فرویند به ما نگفتند در حال مذاکره با یولیان هستند و او تنها یکی از گزینه‌ها بود.

هونس سپس درباره اینکه بایرن به چه مربی‌ای نیاز دارد، گفت: 

من وظیفۀ پاسخ دادن به چنین سؤالی را ندارم. بنابراین شما باید از ابرل و فرویند چنین سؤالی را بپرسید. آن‌ها مسئول امور ورزشی باشگاه هستند و به موقعش، شما خواهید دید چه پاسخی می‌دهند. 

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است
  • تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • چالش‌های سیاست خارجی در ۱۴۰۳؛ ایران با کدام پرونده‌های مهم روبروست؟
  • احیای حساب ۱۰۰ امام(ره) گامی بلند در محرومیت زدایی روستاها
  • تصویب تحریم‌های نفتی جدید ایران در کنگره آمریکا
  • دولت سیزدهم کشور را به ریل حکمرانی مردمی تغییر داد
  • استقبال مردم استان سمنان از رئیس جمهور تاریخی بود
  • اولی هونس: رد پیشنهاد بایرن مونیخ توسط یولیان ناگلزمان؟ دنیا برای ما به پایان نرسیده است
  • تجمع اتباع یزد در حمایت از حمله ایران به اسرائیل