Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبیعیت زیبای بهاری و سحر انگیز و بکر طبیعی مناطق گرمسیری استان کهگیلویه وبویراحمد این روزها چنان جلوه گری می کند که چشم وزبان انسان از این همه زیبایی فقط حمد وثنای باری تعالی را به زبان خواهد آورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، شهرستان لنده با عنوان یکی از با جاذبه ترین مناطق طبیعی در استان کهگیلویه وبویراحمد است، که آثار طبیعی و مناطق بکر گردشگری آن باعث شده است تا در ضمره شهرستان های دارای جاذبه های گردشگری خاص در این استان معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مناطق بکر گردشگری و پوشش پوشیده از درختان تنومند بلوط و سرسبزی خاص مناطق مختلف در دو بخش مرکزی و موگرمون شهرستان لنده باعث شده است تا جمعیت قابل قبولی از سراسر ایران اسلامی در فصول مختلف سال به خصوص فصل بهار این شهرستان را به عنوان مقصد گردشگری خویش انتخاب نمایند.

 

---

 

طبیعت زیبای منطقه قاشکمری یکی از زیبایی های است که خداوند با اعجاز خویش  تابلویی از زیبایی ها را در این شهرستان خلق کرده است که تصاویر این منطقه زیبای گردشگری را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

 

    --- --- --- --- --- --- --- --- ---

---

--- ---

 

--- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- ---

---

--- --- --- --- ---

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رئیسی صبح دوشنبه در بازدید از مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اظهار کرد: عملیات برق رسانی به آخرین روستای گوردیم کنارک انجام شد و با توجه به از دست رفتن مسیر زمینی روستای گوردیم، برق رسانی به این روستا از طریق مسیر آبی و با طی مسافت حدود ۲ ساعت انجام که با این حساب برق تمامی روستاها پایدار شد.

وی با اشاره به خسارت بیش از ۹۵۰ میلیارد ریالی سیلاب و بارش سنگین بیش از ۴۰۰ میلی‌متری به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان، افزود: ۴۶۶ اصله پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۲۲ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم خسارت وارد شده ناشی از شرایط جوی به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع ۴۴۵ روستای مناطق سیل زده که دچار خاموشی شده بودند، برق همه روستاها هم اینک پایدار شده است.

کد خبر 6085131

دیگر خبرها

  • منتظر ثبت چند اثر جهانی دیگر در قزوین
  • طبیعت زیبای بهاری کوه رنج و گمبیل شهرستان سپیدان
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • چشم نوازی شکوفه‌های درختان گلابی در باغ‌های روستای تکه + فیلم
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است
  • قصیده بهاریه سعدی، جمال‌ستایی شیخ اجل
  • جشنواره زیبایی شتر در شهرستان آق قلا برگزار شد
  • جاذبه‌های طبیعی بندر زیبای خمیر
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • اصفهک؛ سفری به عمق زیبایی در دل کویر/ روستایی مطرح در سطح جهانی