Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل رفع مشکلات آموزشی دانشجویان استان‌های سیل‌زده را ابلاغ کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با هماهنگی مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل رفع مشکلات آموزشی دانشجویان استان‌های سیل‌زده را ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بیژن رنجبر، رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل رفع مشکلات آموزشی دانشجویان استان‌های سیل‌زده را به رؤسای واحد‌های مراکز استان، رؤسای واحد‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.   رنجبر در این دستورالعمل تأکید کرده است: با توجه به ضرورت حل مشکلات دانشجویان مناطق سیل‌زده و شرکت‌کننده در اردوی جهادی، غیبت کلاسی تمام دانشجویان فوق از ۱۷ فروردین تا ۱۲ اردیبهشت ۹۸ در صورت تأیید قرارگاه جهادی استان، موجه تلقی شود.   بر اساس بند‌های این دستورالعمل؛ چنانچه دانشجویان شرکت‌کننده در اردوی جهادی و دانشجویان مناطق سیل‌زده از ۱۷ فروردین تا زمان ابلاغ این دستورالعمل، موفق به شرکت در امتحان میان ترم نشده باشند، در صورت تأیید قرارگاه جهادی استان، واحد‌های دانشگاهی باید با هماهنگی استاد مربوطه نسبت به برگزاری امتحان میان ترم این دسته از دانشجویان اقدام لازم را انجام دهند.           همچنین از زمان ابلاغ این دستورالعمل تا پایان ۱۲ اردیبهشت تمام آزمون‌های میان ترم در واحد‌ها و مراکز دانشگاهی لغو و به زمان دیگری موکول خواهد شد.   به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در این دستورالعمل آمده است: واحد‌ها و مراکز دانشگاهی در مناطق سیل‌زده موظفند نسبت به برگزاری کلاس‌های جبرانی اقدام لازم را انجام دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رفع مشکلات آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۲۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۵۰ شرکت صنعتی در رویداد صدرا

رضا شعبان‌نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین‌زهرا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد که نخستین  رویداد صدرا با حضور بیش از ۵۰ شرکت فعال در صنعت و جامعه از ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین‌زهرا، هدف از اجرای رویداد صدرا را مهیا کردن شرایط اشتغال و ارتقای آمادگی به دانشجویان و ایجاد پیوند میان دانشگاه، صنعت و جامعه عنوان کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور دانشگاه آزاد اسلامی یزد در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ ایران
  • شرکت بیش از ۵۰ شرکت صنعتی در رویداد صدرا
  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • طریق النور دانشگاه امام رضا به ایستگاه هوافضا سپاه رسید+تصاویر
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد