Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری چابهار گفت: مدارس تمامی مقاطع تحصیلی این شهرستان به دلیل احتمال بارندگی و آبگرفتگی معابر، جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه های فصلی فردا یکشنبه تعطیل است. ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

رحمدل بامری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در چابهار اظهار داشت : این تصمیم با توجه به حساسیت موضوع و ضرورت حفظ جان مردم بویژه دانش آموزان گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارش باران پیش بینی شده و مدیریت بحران شهرستان چابهار در آماده باش کامل قرار دارد.

تعطیلی مدارس بندرعباس و شرق هرمزگان در روزهای شنبه و یکشنبهتعطیلی برخی مدارس خوزستان تا روز دوشنبه هفته آیندهتعطیلی مدارس 8 شهر استان خوزستان تمدید شد

رئیس ستاد مدیریت بحران چابهار گفت : ستاد مدیریت بحران با تشکیل نشست های مختلف از هفته گذشته تمامی تمهیدات و پیش بینی های لازم برای مقابله با حوادث احتمالی به ساکنان شهرها و روستاها، بخشداران شهرهای نگور و پلان، مرکزی،دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی انجام داده است.

انتهای پیام/

R7843/P4001/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۳۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، منصور شیشه فروش ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به خسارات ناشی از بارش در استان اصفهان اظهار کرد: بارش رگباری باران باعث جریان رواناب و سیلاب در روستای صالح آباد شهرستان نطنز شد.

وی با اشاره به بروز خسارت به باغات، معابر، آسفالت راه ارتباطی و شبکه آب شرب روستا و چند دستگاه خودرو افزود: خوشبختانه این سیلاب خسارت جانی نداشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه عوامل مدیریت بحران شهرستان و دهیاری در محل روستا حضور دارند، اضافه کرد: در این راستا مقرر شد اداره راهداری، بنیاد مسکن، اداره جهاد کشاورزی و اداره برق در راستای ایمن‌سازی شبکه‌ها و ارزیابی خسارات و رفع اضطراری آسیب‌های وارد شدا اقدام کنند.

وی گفت: همچنین به علت شدت بارش‌ها آبگرفتگی در محور قدیم جاده نطنز - کاشان و نیز برخی ازمحورهای جاده‌ای در شهرستان اردستان و نیز معابر روستایی و شهری در برخی نقاط کاشان گزارش شد که عوامل امدادی در سطح مناطق شرق و شمال برای امدادرسانی مستقر هستند.

شیشه فروش تصریح کرد: بارش‌های همرفتی تا صبح روز چهارشنبه در سطح استان تداوم دارد.

کد خبر 6086564

دیگر خبرها

  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • آماده‌باش مدیریت بحران اصفهان در پی صدور هشدار هواشناسی
  • مدیریت بحران استان یزد در آماده باش کامل است
  • آماده باش تیم‌های امدادی اصفهان تا روز چهارشنبه
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان / پیش‌بینی سیلاب و تندبادهای لحظه‌ای در استان
  • آماده باش مدیریت بحران تهران برای بارش های شدید فردا و پس فردا
  • آماده باش تهران برای بارش های ۲ روز آینده
  • آماده باش در تهران برای بارش‌های شدید فردا و پس‌فردا
  • آماده‌ باش مدیریت بحران تهران برای بارش‌های شدید فردا و پس‌فردا