Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:58:28 GMT

وضعیت تیم های اعزامی به یونیورسیاد دانشجویان بررسی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۳۱۶۹

وضعیت تیم های اعزامی به یونیورسیاد دانشجویان بررسی شد

تهران- ایرنا- وضعیت تیم های اعزامی به سی امین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان امروز در جلسه مسئولان فدراسیون با روسای انجمن های ورزشی این فدراسیون بررسی شد.

به گزارش ایرنا از فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، تاکنون اعزام چهار رشته والیبال، تکواندو در رشته کیورگی و پومسه، تیراندازی و تیراندازی با کمان حتمی شده است و در صورتی که فدراسیون به جمع بندی کافی برسد قرار است تیمی از دوومیدانی کاران دانشجو نیز به این رویداد مهم جهانی اعزام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحال حاضر تعداد دانشجویان اعزامی حدود 50 نفر است.
در همین راستا نشست بررسی این موضوع با حضور محمد رضا دهخدا رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، هادی بشریان دبیر کل فدراسیون برگزار شد در خصوص آخرین وضعیت تیم‌های شرکت کننده در یونیورسیاد، برنامه‌های اردوها و کادر های فنی بحث و تبادل نظر شد.
رئیس فدراسیون ورزش های دانشگاهی در این نشست گفت: با توجه به زمان باقی مانده تا اعزام کاروان، رؤسای انجمن‌ها باید ضمن بررسی وضعیت ورزشکاران اعم از محل اردو، برنامه تمرینی را ارائه دهند تا کمبودهای احتمالی از سوی فدراسیون پیگیری و مرتفع شود و ورزشکاران با بالاترین سطح آمادگی راهی این رقابت های شوند.
سی امین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان از 12 تیرماه در شهر ناپل ایتالیا آغاز می شود و تا 23 همین ماه ادامه خواهد یافت.
کاروان ورزشی دانشجویان ایران سال 2017 با 62 ورزشکار شامل 18 دختر و 44 پسر در 8 رشته ورزشی جودو، تیراندازی با کمان، شمشیربازی، تکواندو، والیبال، وزنه برداری، ووشو و بدمینتون به بیست و نهمین دوره یونیورسیا به میزبانی چین تایپه برگزار شد و کاروان ایران توانست با هشت مدال طلا، چهار نقره و 11 برنز و در مجموع 23 مدال عنوان دهمی این رقابت ها را بدست آورد.
دهخدا پیش تر گفته بود با توجه به کاهش تعداد ورزشکاران اعزامی و افزایش سطح فنی مسابقات و عدم اعزام تیم ووشو ممکن است جایگاه ایران در این رقابت ها به بیش از بالاتر از جایگاه بیستم تنزل یابد.
ورزشی **1828**9118**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ورزش هاي دانشگاهي نشست هماهنگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۳۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد

طرفداری| نتایج آزمایش‌ دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران مثبت اعلام شد.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ و همچنین باتوجه به تست‌های اخذشده در مسابقات داخلی و بین المللی، نمونه ۴ ورزشکار رشته پاورلیفتینگ در مسابقات برون مرزی اعم از اعزام‌های مالزی، مالت، مغولستان و هندوستان و ۲ ورزشکار در مسابقات داخلی سال ۲۰۲۳ مثبت اعلام شد.

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام کرد با توجه به نهایی نشدن حکم برخی از این ورزشکاران و با توجه به لزوم تایید نهایی احکام، نام این ورزشکاران تا اطلاع بعدی اعلام نخواهد شد. این فدراسیون همچنین اعلام کرده که مطابق سنوات گذشته، برنامه‌های مبارزه با دوپینگ با هماهنگی نادو (ستاد ملی مبارزه با دوپینگ) در داخل و خارج از کشور ادامه خواهد داشت و فدراسیون برای اشاعه ورزش پاک با هیچ‌کس مماشات نخواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم