Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدیده برزیلی سانتوس که فصل بعد برای رئال مادرید توپ خواهد زد، در خصوص شرایطش در این تیم صحبت کرد.

طرفداری - از زمان حضور خورخه سمپائولی به عنوان سرمربی سانتوس از اواخر سال 2018، رودریگو گوئس بازیکنی که از فصل بعد به ترکیب رئال مادرید اضافه خواهد شد، فرصت آنچنانی برای حضور در ترکیب تیم از ابتدای بازی را پیدا نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پدیده برزیلی روز جمعه (12 آوریل) در بازی جام حذفی مقابل اتلتیکو گویانینس، فرصت حضور در زمین را پیدا کرد و با به ثمر رساندن یک گل زیبا، به تیمش در پیروزی در این بازی کمک کرد. 

به گزارش Marca، رودریگو پس از پیروزی 3 بر 0 تیمش در مقابل اتلتیکو گویانینس، اظهار داشت که سرمربی تیم را درک می کند، اما فرصت های بیشتری برای بازی کردن می خواهد. او گفت:

من سمپائولی را درک می کنم. من دوست دارم در همه مسابقه ها به میدان بروم و ترجیح می دهم که از ابتدا در ترکیب حضور داشته باشم. هر بازیکنی این را می خواهد، اما شاید چون من در حال ترک تیم هستم، او به فکر بقیه تیم است. تا زمانی که من در اینجا حضور دارم، او را وادار خواهم کرد که به من بازی بدهد. 

رودریگو از پاسخ دادن به هر سوالی در مورد رئال مادرید سر باز زد، چرا که از انجام اینکار منع شده است، اما بیان کرد که دوست دارد از تک تک روز های باقی مانده اش در برزیل قبل از ترک سانتوس به مقصد رئال مادرید، کمال استفاده را ببرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۳۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیمئونه: بازیکنان اتلتیکو مادرید در طول مدت بازی، دقیقا برخلاف خواسته‌های من عمل کردند

ال چولو از عملکرد شاگردانش در جدال با دورتموند اصلا رضایت ندارد

طرفداری | در دیداری حساس از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بوروسیا دورتموند و اتلتیکو مادرید به مصاف یکدیگر رفتند که این جدال با برتری ۲-۴ شاگردان ادین ترزیچ به پایان رسید. دورتموند با برتری ۴-۵ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی نیمه‌نهایی شد تا حریف پاری سن ژرمن در این مرحله شود.

دورتموند 4-2 اتلتیکو مادرید؛ جهنم‌ زرد، تیم سیمئونه را خاکستر کرد

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید پس از پایان بازی در گفتگو با سایت یوفا گفت:

متاسفانه بازیکنان اتلتیکو در تمام طول مدت بازی، دقیقا بر خلاف خواسته‌های ما عمل کردند، با این حال، آن‌ها برای کسب پیروزی، تا پایان جنگیدند. دورتموند واکنش خوبی به ۲-۲ شدن بازی نشان داد و چون عطش بیشتری نسبت به ما برای کسب پیروزی داشت، توانست بازی را ببرد.

ال چولو در ادامه افزود:

در آغاز بازی، ما یک موقعیت خوب داشتیم و از آن استفاده نکردیم اما دورتموند بر خلاف ما، از موقعیتش استفاده کرد. در دقایق پایانی بازی، هر توپی که به سمت دروازه ما فرستادند، گل شد! بازیکنان من برای شرکت در این تورنمنت و رسیدن به یک چهارم نهایی زحمت زیادی کشیدند و تلاش بسیاری کردند. چیز بیشتری برای گفتن ندارم. ما پا به پای حریف پیش رفتیم و می توانستیم بازی را مساوی کنیم اما این اتفاق رخ نداد. دورتموند از ما بهتر بود و وقتی تیمی بهتر از شماست، باید به آن تبریک بگویید.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • جادوی کهکشانی‌ها؛ منچسترسیتی فرصت شکستن دو رکورد تاریخی خود را از دست داد
  • طلسم ادامه‌دار هالند مقابل رئال: گل نمی‌زند (عکس)
  • تخصص جدید رودریگو: گلزنی به سیتی! (عکس)
  • گل رودریگو به منچسترسیتی (منچسترسیتی 0-1 رئال مادرید)
  • (ویدئو) گل اول رئال مادرید به منچسترسیتی توسط رودریگو
  • رئال روی مکرون را زمین می اندازد
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ به زودی میزبان هنیه خواهم بود
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ با هنیه دیدار خواهم کرد
  • سیمئونه: بازیکنان اتلتیکو مادرید در طول مدت بازی، دقیقا برخلاف خواسته‌های من عمل کردند
  • آینده مبهم جنجالی‌ترین خرید فصل رئال