Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@09:28:56 GMT

مسابقات فوتبال ساحلی لیگ استان یزد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۳۹۹۱

مسابقات فوتبال ساحلی لیگ استان یزد آغاز شد

یزد- ایرنا- مسابقات فوتبال ساحلی لیگ برتر بزرگسالان استان یزد جام شهدا روز شنبه با حضور چهار تیم در شهرستان بافق آغاز شد.

به گزارش ایرنا، در این مسابقات تیم های شهدای بافق، فرانتک اشکذر، ایفا اردکان و سردار شهید میرجلیلی شاهدیه یزد به صورت مجتمع با هم رقابت می کنند.
در پایان این مسابقات که زیر نظر فدراسیون و توسط هیات فوتبال استان برگزار می شود تیم قهرمان جواز حضور در لیگ دسته سه فوتبال ساحلی باشگاه های کشور را کسب می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اولین روز مسابقات تیم ایفا اردکان با نتیجه سه بر 2 بر تیم سردار شهید میرجلیلی شاهدیه یزد غلبه کرد و همچنین تیم شهدای بافق موفق شد حریف خود تیم فرانتک اشکذر را هفت بر پنج شکست دهد.
تیم های فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوس یزد و ایفا سرام اردکان در لیگ برتر و پیام کویر اردکان و ملاباشی در لیگ دسته اول باشگاه های کشور حضور دارند .
استان یزد با یک‌میلیون و 138 هزار نفر جمعیت، 30 تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ کشور و 100 تیم در لیگ استان دارد.
7536/ 6197

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ساحلي ليگ برتر استان يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۳۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۵ کیلومتر دیواره ساحلی در محور پلدختر به خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رضا اکبری در بازدید از محور پلدختر به خرم آباد گفت: با مطالعاتی که در دو سال اخیر انجام شده، این محور با احداث ۱۵ کیلومتر دیواره ساحلی در برابر سیلاب‌های متوسط، شدید و نسبتاً شدید مصون می شود.

وی اظهارداشت: به علت محدودیت اعتبارات، امسال ساخت چهار کیلومتر از این دیواره آغاز خواهد شد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: تلاش می‌کنیم با یک تفاهم سه جانبه، هزینه اجرای این طرح را به صورت یک سوم از طرف سازمان مدیریت بحران کشور، یک سوم سازمان راهداری و یک سوم از طریق منابع استانی تامین کنیم تا یک یا دو سال آینده ساخت آن را به اتمام برسانیم.

آقای اکبری به فعالیت سامانه بارشی اخیر در لرستان اشاره کرد و افزود: عمده آسیب‌ها در این محور به صورت آبشستگی و تخلیه پاشنه راه، جاری شدن سیلاب و گل و لای روی محور و ریزش کوه بوده است که انسداد مسیر را به دنبال داشت.

وی گفت: تیم‌ها و ماشین‌آلات راهداری در محور پلدختر به خرم‌آباد در تلاش برای بازگشایی و برقراری تردد عادی در این محور هستند.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور بیان کرد: هم اکنون این مسیر به اندازه تردد یک خودرو بازگشایی شده که تا فردا به اندازه تردد دو خودرو خواهد بود.

سامانه بارشی اخیر از عصر یک شنبه ۵ فروردین وارد لرستان شد که مخاطراتی را در برخی شهرستان های استان به همراه داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون در زنجان
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • آغاز مسابقات فوتبال جام روستایی کوماسی مریوان
  • احداث ۱۵ کیلومتر دیواره ساحلی در محور پلدختر به خرم آباد
  • ۴بازیکن بوشهری به تیم ملی بسکتبال و فوتبال ساحلی دعوت شدند
  • برنامه پلیس انگلیس: سفر هولیگان‌ها به یورو ممنوع
  • تفاوت پنالتی در فوتبال ساحلی و چمنی (فیلم)
  • تفاوت پنالتی در فوتبال ساحلی و چمنی + فیلم
  • کشف ۵ جسد پناهجویان توسط گارد ساحلی تونس
  • آموزش زبان یزدی با دروازه‌بانان فوتبال ساحلی + فیلم