Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اردبیل گفت: ما امروز به شکل‌گیری بزرگترین مدنیت اجتماعی نیازمندیم که باید مبدا تحول آن دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، آیت الله سید حسن عاملی عصر امروز در جلسه شورای استانی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل، اظهارکرد: ما امروز به شکل‌گیری بزرگترین مدنیت اجتماعی نیازمندیم که باید مبدا تحول آن دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا زمانی که سیستم آرمانی تربیتی در نظام آموزشی نباشد، رشوه‌خواری، اختلاس، ظلم، حق‌خوری، تاریخ فروشی و ... همچنان ادامه خواهد داشت.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: فرهنگ ریشه و زیربنای اقتصاد است و اگر فرهنگ ریل باشد و اقتصاد قطار، در این‌صورت بدون ریل حرکت قطار امکان‌پذیر نیست و لذا باید فرهنگ جامعه اصلاح شود.

وی با اشاره به برخی کشورهای توسعه یافته، تصریح کرد: اگر سیستم حقوقی و سیستم اخلاقی و تربیتی در کنار هم باشند شاهد رشد، توسعه و پیشرفت چشمگیری در کشور خواهیم بود.

عاملی نقش دانشگاه و اساتید تربیتی را بی‌بدیل عنوان کرد و افزود: آسیب شناسی دقیق و اشرافیت کامل مسئولان فرهنگی به مشکلات یکی دیگر از راه حل‌های مشکلات فرهنگی کشور است.

حجت الاسلام عبداله حسنی، رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل نیز در این جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، حمایت و اجرای برنامه‌های دینی و مذهبی را از وظایف ذاتی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها دانست و گفت: ترویج فرهنگ ازدواج دانشجویی، اجرای ضیافت رضوی و ضیافت اندیشه  از برنامه‌های نهاد در این حوزه است.

وی بیان داشت: ترویج کرسی آزاد اندیشی، اعزام دانشگاهیان به سفر عتبات عالیات و تشکیل جلسات متعدد در خصوص گام دوم انقلاب اسلامی از دیگر فعالیت‌های مهم این دفتر بوده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری

حسن روح‌الامین، نقاش ایرانی، در صفحه اینستاگرام خود تصویری از یک نقاشی دیجیتال که براساس سروده جدید رهبر انقلاب است منتشر کرد. 

دیگر خبرها

  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • امروز موزه‌ها زیربنا و زیرساخت توسعه هستند/اهمیت جایگاه موزه‌ها در دانشگاه‌های کشور
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت