Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب جنوب شرق خوزستان گفت: با توجه به طغیان رودخانه کارون و نظر به ناپایداری شرایط ایستگاه برق ۱۳۲ کیلوولت شهرستان کارون و به‌منظور جلوگیری از قطع ناخواسته آبرسانی به شهرها و صنایع پتروشمی استان، ضریب پایداری تاسیسات این شرکت افزایش یافت.

محسن رستگارنیا افزود: به‌منظور استفاده از توان دیزل ژنراتورهای نصب شده در تاسیسات کوت امیر، یک دستگاه پمپ KSB فرکانس متغیر با آبدهی هفت هزار مترمکعب در ساعت در این تاسیسات نصب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: مدیریت شرایط کنونی و افزایش ضریب پایداری تاسیسات این شرکت حاصل همکاری و تلاش‌های شبانه‌روزی معاونت آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان و مجموعه کارکنان این شرکت در تمام زمینه‌هاست و شناسایی نقاط بحران‌زا، احداث سیل‌بندها و حفاظت از ایستگاه‌های پست برق از برجسته‌ترین فعالیت‌های انجام‌شده در این زمینه به‌شمار می‌آید.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۴۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: وزش باد شدید به تاسیسات آب و فاضلاب خسارت وارد کرد.

اکبر حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به علت وزش شدید باد و آسیب دیدن برق تأسیسات سد ایلام، آب مناطق حوزه سد شامل خیابان شهدا، بلوار جمهوری، خیابان رسالت، میدان میلاد، بلوار فارابی، جانبازان، رزمندگان. بلوار نماز، بلوار شهید صدوقی و مسکن مهر در ساعت آینده با کمبود و قطعی آب مواجه خواهند شد.

وی ضمن پوزش از شهروندان، افزود: شهروندان نسبت به ذخیره‌سازی آب مورد نیاز خود اقدام و شرکت آب و فاضلاب را در جهت خدمت رسانی مطلوب‌تر یاری کنند.

کد خبر 747622

دیگر خبرها

  • سد شکسته شده در خراسان جنوبی نداریم/ سلامت سد‌ها در برابر سیل
  • افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان
  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان
  • پایداری هوا در مازندران
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • افزایش ۴ برابر لایروبی رودخانه‌های مازندران
  • آسمان مازندران امروز ابری و باران پراکنده
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • افزایش ضریب امنیت غذایی ایرانیان با خودکفایی در تولید لاین مرغ آمین