Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-18@07:49:10 GMT

طرز تهیه شیرینی گردو روسی / طرز تهیه کرم کاستارد شکلاتی

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۴۳۸۸

طرز تهیه شیرینی گردو روسی / طرز تهیه کرم کاستارد شکلاتی

ساعت 24-طرز تهیه شیرینی گردو روسی / طرز تهیه کرم کاستارد شکلاتی / مواد لازم برای خمیر شیرینی گردو روسی / مواد لازم جهت تهیه کرم کاستارد شکلاتی / مواد لازم برای پُر کردن داخل گردو

مواد لازم برای خمیر شیرینی گردو روسی :
کره یا مارگارین: 100 گرم
آرد : 2 لیوان
بکینگ پودر : 0/25 قاشق چایخوری
زردة تخم مرغ: 2 عدد
وانیل : 0/25 قاشق چایخوری
پودر شکر : 1 قاشق سوپخوری
ماست : 125 گرم
کاکائو: 0/5 قاشق چایخوری
قالب مخصوص شیرینی گردوی روسی


مواد لازم برای پُر کردن داخل گردو:
کرم کاستارد شکلاتی یا حلوا یا مغز بادام یا عسل یا گردو : به دلخواه


طرز تهیه شیرینی گردو روسی:
کره نرم شده را با آرد و بکینگ پودر در کاسه ای بریزید و با همزن برقی خوب مخلوط کنید تا به صورت دانه های ارزن درآید
زرده های تخم مرغ ، وانیل و پودر شکر را که جداگانه کمی با چنگال مخلوط شده اند و ماست و کاکائو را به آرد بیفزایید و با تیغة مارپیچ همزن برقی با دور متوسط مخلوط کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خمیر که باید بسیار لطیف باشد و به دست نچسبد را داخل کیسة فریزر بگذارید و 2 تا3 ساعت در یخچال بگذارید .
بعد از این مدت خمیر را از یخچال درآورید و از آن گلوله هایی به اندازة دوبرابر فندق درست کنید و داخل نایلون بگذارید .
قالب مخصوص را روی شعله ملایم بگذارید تا داغ شود. داخل هر فرورفتگی قالب ، یک عدد گلوله خمیر قرار دهید و در قالب را ببندید و هر چند ثانیه یک بار قالب را پشت ورو کنید تا دو طرف خمیر یکسان بپزد و کمی برشته شود.
سپس در قالب را باز کنید و خمیر های پخته شبیه پوسته گردو را از قالب خارج کنید . نا صافی های دور شیرینی ها را با قیچی برش بزنیدبعد هر دو عدد پوسته را با هم بردارید و داخل هر کدام را با حلوا یا کرم شکلاتی یا مغزی بادام پُر کنید و دو کفة گردو را به هم چفت کنید.
می توان داخل هر پوسته گردو، یک تکه مغز گردوی آغشته به عسل قرار داد و به لبه دو گردو نیز عسل بمالید تا به هم بچسبند.

مواد لازم جهت تهیه کرم کاستارد شکلاتی :
زرده تخم مرغ : 2 عدد
وانیل : یک چهارم قاشق چایخوری
شکر : 100 گرم
نشاسته ذرت : نصف پیمانه
شیر : 650 میلی لیتر
آب لیمو ترش : 1 قاشق چایخوری
کره : 30 گرم
شکلات خرد شده : 200 گرم
روغن مایع ذوب شده :   2 قاشق سوپخوری
پوست لیمو ترش یا پوست پرتغال : 1 قاشق چایخوری

طرز تهیه کرم کاستارد شکلاتی :
برای تهیة کرم کاستارد 2 عدد زرده تخم مرغ را با یک چهارم قاشق چایخوری وانیل و 100 گرم شکر با هم مخلوط کرده و با همزن بزنید.
سپس نصف پیمانه نشاسته ذرت را به همراه 150 میلی لیتر شیر به زرده ها اضافه کرده و با همزن بزنید. بعد 500 میلی لیتر شیر را در یک ظرف بریزید و بگذارید روی شعله ملایم به جوش آید ، آن را به مایه فوق اضافه کرده و با مفتول مدام مخلوط کنید . وقتی که غلیظ شد ، 1 قاشق چایخوری آب لیموترش و 1 قاشق چایخوری پوست لیموترش یا پوست پرتقال رنده شده را به همراه 30 گرم کره به مخلوط فوق اضافه کرده و هم بزنید و به ظرف دیگری منتقل کرده و هم بزنید و به ظرف دیگری منتقل کرده به مدت 3 تا 4 دقیقه خوب با همزن بزنید . کمی که خنک شد ، مخلوط 200 گرم شکلات خرد شده و 2 قاشق سوپخوری روغن مایع ذوب شده را به کرم اضافه کرده و با همزن بزنید سپس استفاده کنید. ( طرز تهیه شیرینی گردو روسی )

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سئوی سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید نهال گردو با تخفیف ۸۰ درصدی و قیمت ۴۰ هزار تومان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، برای کاشت نهال، تا ۱۵ الی ۲۰ اردیبهشت فرصت دارید البته در شهرهای بسیار سرد، این زمان تا خرداد ماه نیز ادامه دارد. پس تا فرصت باقی است، اقدام به کاشت نهال کنید.

گردو میوه‌ای است که در گذشته باید برای به ثمر رسیدن آن ۱۰ سال منتظر می‌ماندید ولی امروزه با پیشرفت علم نوین کشاورزی و اصلاح نژاد ژنتیکی نهال، این میوه ارزشمند تبدیل به یک سرمایه گذاری بسیار سود آور و پر بازده شده است.

امروزه پرورش و کاشت این نهال و ثمر دادن این درخت ارزشمند یک سرمایه گذاری بدون ریسک بوده و موفقیت مالی در این سرمایه گذاری قطعی است. سود سالانه از این باغ، می‌تواند هر باغداری را به سود واقعی برساند. کافیست با یک عزم محکم و با استفاده از راهنمایی متخصصین این صنعت پر سود، همین الان دست به کار شوید و اقدام به کاشت نهال گردو کنید.

قیمت نهال گردو

شرکت بزرگ جایا کالا در بخش‌های مختلف و همراه با تیم متخصص خود، در صنعت تولید نهال گامی بزرگ برداشته و اقدام به تولید انبوه نهال گردو در رقم‌های مختلف کرده است. وقتی تولید بالا باشد، درخواست‌های بازار را هم می‌توان به راحتی تأمین کرد. این امر باعث می‌شود با برنامه ریزی های اساسی و رعایت استانداردهای مختلف هم کارآفرینی ایجاد کرد و هم قیمت منصفانه‌ای را برای محصول تعیین کرد. خوشبختانه تلاش‌های مهندسین متخصص شرکت جایا کالا در هدف ارزان کردن نهال گردوی اصلاح شده باکیفیت بالا نتیجه داده و این نهال‌ها با قیمت‌های منصفانه در کنار کیفیت عالی به باغداران عزیز عرضه می‌شود.

گامی که برای تعیین قیمت‌های پایین در یک جامعه برداشته می‌شود؛ شامل چندین مرحله است و هدف از تمام این مراحل، تأمین نیازهای جامعه با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت ممکن است. اگر بتوانیم هزینه‌های تولید را پایین بیاوریم، محصولات تولیدی نیز با قیمتی پایین به دست مشتریان خواهد رسید و در نتیجه گردوی تولیدی این نهال‌ها با قیمتی پایین‌تر به بازار عرضه خواهد شد. درنتیجه نوعی ترویج ارزان فروشی رقم خواهد خورد. در کل هرم ترویج ارزان فروشی به این شکل خواهد بود: مرحله اول تولید نهال با کیفیت با قیمت پایین و سپس احداث باغ گردو با قیمتی مناسب و در نتیجه تولید محصول گردو با قیمتی مقرون به صرفه که توانایی خرید گردو برای مردم کشور را فراهم خواهد کرد.

چه نوع نهال گردویی برای شهر من مناسب است؟

این سوالی است که تقریباً همه مشتریان عزیز موقع تماس از ما می‌پرسند. پاسخ این سوال با ذکر چند نکته مهم خودبه‌خود داده می‌شود. باید بدانید که برای مناطق مختلف کشور عزیزمان ایران نهال‌های مخصوص خود را دارند. که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

برای خرید نهال ابتدا باید اطلاعاتی از منطقه خودتان داشته باشید و اگر هم ندارید با یک جستجوی ساده در گوگل، اطلاعات کاملی منطقه خود به‌دست آورید. اولین نکته‌ای که باید بدانید، میزان ارتفاع منطقه شما از سطح دریا است. دومین نکته فهمیدن میزان دمای هوای منطقه شما در طول سال است. سومین مورد فهمیدن میزان رطوبت منطقه شما است. چهارمین نکته نیز انتخاب بهترین نهال گردو برای منطقه شما است.

در این مقاله انواع مختلفی از گردو را به شما معرفی می‌کنم که در طول تجربه چندین ساله نهالستان فروشگاه جایا کالا، بالاترین درصد رضایت خریداران را کسب کرده‌اند.

انواع نهال گردو

۱. نهال گردو ژنوتیپ برتر در تیپ‌های مختلف:

مناسب برای مناطق سرد سیری، نیمه سردسیری و معتدل

کاشت در ارتفاعات بین ۰ تا ۳ هزار متر از سطح دریا

باردهی از سال اول (البته حتماً باید سال اول همه بار گردو را قیچی کنید تا تمام تغذیه نهال از خاک برای تنومند شدن نهال استفاده شود)

بلوغ این نهال از ۴ سالگی به بعد است

در بین همه تیپ‌ها تیپ ۹ بهترین بازخورد را دارد چرا که گردو های این نهال هم پرچرب بوده و هم درشت‌تر و با کیفیت‌تر هستند

این رقم هم نژاد ایرانی دارد هم کانادایی که با اصلاح ژنتیکی و ترکیب ژن کانادایی، این نهال پر ثمرترین درخت در بین همه درخت‌های گردو شده است

۲. نهال گردو فرنور:

این نهال یک نژاد فرانسوی است

کیفیت بسیار بالایی دارد

در مناطق نیمه سرد سیری معتدل و سرد سیری به‌خوبی جواب می‌دهد

در ارتفاعات ۰ تا ۱۸۰۰ متر از سطح دریا بهترین باردهی را ارائه می‌دهد

۳. نهال گردو چندلر:

این نهال مناسب مناطق سردسیری است

در ارتفاعات ۰ تا ۱۲۰۰ متر، بهترین نتیجه را می‌دهد.

۴. نهال گردو پکان:

این نهال نژاد آمریکایی دارد

بسیار حساس به سرما است

فقط در مناطق گرم‌سیری به‌خوبی رشد می‌کند

این نهال بیشتر از ۷ سال زمان می‌برد تا باردهی داشته باشد

۵. نهال گردو فرانکت و فرانت:

این نهال‌ها باردهی خوبی دارند

مناسب سرد سیری هستند

این نهال‌ها را عمدتاً برای گرده افشانی انتخاب می‌کنند ولی خوشبختانه با علم نوین باغداری و اصلاح نژادهایی که روی نهال انجام شده، امروزه بدون نیاز به گرده افشان اکثر نهال‌ها باردهی می‌کنند و خود گرده افشان هستند. به‌عنوان مثال گردو ژنوتیپ کانادایی تیپ ۹ می‌تواند بدون نیاز به گرده افشان، بالاترین باردهی را نسبت به بقیه گردو ها ارائه دهد.

این نهال وقتی به سن بلوغ می‌رسد تا ۱۷۰ کیلو در هر درخت می‌تواند باردهی داشته باشد

رقم‌های گردو زیاد است که در این مقاله نمی‌توان به همه آنها پرداخت اگر مایل به مطالعه مقالات بیشتر هستید، می‌توانید روی لینک نهال گردو کلیک کنید و از مقالات نهال‌های گردو در سایت بازدید کنید. مقالات نهال گردو توسط متخصصین شرکت تهیه و تنظیم شده اند تا اطلاعات لازم را در مورد نهال گردو به کاربران ارائه دهند. همواره می‌توانید با شماره‌های ثبت شده در سایت، با مهندسین شرکت در تماس باشید، و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

سخن آخر

نهالستان شرکت جایا کالا دو هدف مهم را دنبال می‌کند اولین هدف ارائه نهال با قیمت بسیار منصفانه با کیفیت عالی و هدف دوم ترویج ارزان فروشی نهال در حمایت از باغداران عزیز و منابع طبیعی کشور است. متخصصین نهال همواره آماده پاسخگویی به هموطنان عزیز هستند. در شرکت جایا کالا تا به امروز ۳۷۰ نوع نهال موجود است که می‌توانید برای مشاوره و خرید نهال، با ما در تماس باشید.

خدا را شاکریم که امسال باران رحمت، اکثر نقاط کشورمان را سیراب کرد. امسال با هدیه خدا به زمین‌ها و باغات کشاورزان و با کاشت نهال‌های اصلاح شده شرکت جایا کالا، می‌توانید باغی پر محصول و پر برکت داشته باشید.

شماره‌های تماس:

مدیریت: ۰۹۱۰۴۱۶۲۵۲۰ ساعت پاسخ گویی ۲ ظهر تا ۱۰ شب

مدیر فروش: ۰۹۳۵۹۷۶۳۸۷۶ ساعت پاسخ گویی ۸ صبح تا ۱۰ شب

مدیر فروش: ۰۹۳۳۷۸۳۸۷۸۰ ساعت پاسخ گویی ۸ صبح تا ۵ عصر

کارشناس: ۰۹۲۱۴۴۵۲۴۵۶ ساعت پاسخ گویی ۲ ظهر تا ۱۰ شب

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6079668

دیگر خبرها

  • طرز تهیه کوکی زنجبیلی، ترد و خوشمزه (فیلم)
  • طرز تهیه کباب لاهماجون ، خوشمزه‌ترین کباب ترکی
  • برای لاغری گردو را این طور مصرف کنید
  • طرز تهیه کباب لاهماجون، خوشمزه‌ترین کباب ترکی
  • طرز تهیه کیک شکلاتی فقط در ۷ دقیقه (فیلم)
  • خرید نهال گردو با تخفیف ۸۰ درصدی و قیمت ۴۰ هزار تومان
  • سالاد فیله مرغ سوخاری با سس رنچ، جذاب‌ترین سالادی که تابه‌حال خورده‌اید
  • خرید زعفران با کیفیت و قیمت باورنکردنی
  • طرز تهیه مینی چیزکیک لیمویی، ساده و خوشمزه (فیلم)
  • لذیذترین کیک گدازه شکلاتی فقط در ۷ دقیقه + فیلم