Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان هفته سی و دوم سری آ ایتالیا، فروزینونه میزبان اینتر خواهد بود.

طرفداری - اینتر در حالی مهمان فروزینونه خواهد بود، که در صورت کسب سه امتیاز این دیدار و با توجه به بازی رودرروی میلان و لاتزیو می تواند گام بلندی برای کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا بردارد و حضور خود در رده سوم جدول را تثبیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخصات بازی روز و تاریخ برگزاری: یکشنبه ۱۴ آوریل ۲۰۱۹ | ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ | ساعت: ۲۳:۰۰ تورنمنت: سری آ ایتالیا | هفته سی و دوم ورزشگاه: بنیتو استریپه (فروزینونه) داور: داویده ماسا

فروزینونه در بخش عمده ای از فصل در رده نوزدهم جدول قرار داشته و خطر سقوط را خیلی وقت است که احساس می کند. با این حال دو برد روحیه بخش متوالی مقابل پارما و فیورنتینا موجب شده، این تیم با توجه به کاهش فاصله اش با منطقه امن جدول به 7 امتیاز، تمامی تلاشش را برای بقا در فصل جاری مسابقات به کار گیرد. فروزینونه با به ثمر رساندن 25 گل دومین خط حمله ضعیف مسابقات را تجربه کرده و با دریافت 56 گل خورده سومین خط دفاعی ضعیف لیگ را در اختیار دارد. این تیم فقط 5 دیدارش را با برد سپری کرده و با 18 شکست، اوضاع نابسامانی در جدول دارد.

اینتر نیز پس از شروع فوق العاده اش در فصل جاری، باز هم دچار افت شد و فصل پر فراز و نشیبی را سپری کرده، اما از شانس خوبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برخوردار است. با توجه به بازی های دشواری که افعی ها در ادامه فصل پیش رو دارند، کسب سه امتیاز تنها راه چاره برای نزدیک شدن به کسب سهمیه است. اینتر فقط موفق به ثبت 47 گل شده و ششمین خط حمله برتر مسابقات را داراست، در حالی که خط دفاع این تیم با دریافت 25 گل، دومین خط دفاع برتر مسابقات است و شاید همین استحکام دفاعی علت اصلی حضور نراتزوری در جایگاه سوم است. لائوتارو مارتینز پس از سپری کردن دوران مصدومیتش آماده حضور در این دیدار است و اکنون اسپالتی می تواند از هر دو مهاجم آرژانتینی اش پس از مدت ها به صورت همزمان بهره گیرد.

ترکیب احتمالی دو تیم

بارتوش سالامون و فدریکو ویویانی به دلیل مصدومیت بزرگترین غایبین فروزینونه هستند.

شیمه ورسالیکو و مارسلو بروزوویچ به دلیل مصدومیت بزرگترین غایبین اینتر هستند.

تقابل‌های اخیر دو تیم و نکات آماری بازی

اینتر در هر سه تقابلش مقابل فروزینونه موفق به کسب برد شده و جمعاً هشت گل وارد دروازه حریف نموده، بدون اینکه گلی دریافت نماید. دیدار رفت دو تیم با نتیجه 3-0 به سود اینتر خاتمه یافت. کیتا بالده (2) و لائوتارو مارتینز زننده گل های بازی بودند. مائورو ایکاردی زننده تک گل سه امتیازی اینتر در زمین فروزینونه در فصل 2015/16 بود. در چهار دیدار اخیر خارج از خانه اینتر در سری آ حداقل سه گل به ثمر رسیده است. بهترین بازیکنان دو تیم در فصل جاری سری آ

پیش بینی بازی از نگاه هواسکورد

0 - 1

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۴۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا ؛ پیروزی افعی‌ها برابر رقیب سنتی

دریافت 40 MB کد خبر 6086159

دیگر خبرها

  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • گزارش: شش سر افعی بی‌رحم در سری آ!
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا ؛ پیروزی افعی‌ها برابر رقیب سنتی
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم
  • آاس رم 1-3 بولونیا؛ چه تیمی شایسته‌تر از بولونیا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؟
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو