Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@17:29:15 GMT

مدارس ابتدایی زاهدان فردا(یکشنبه) تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۴۵۲۹

سرپرست فرمانداری زاهدان گفت: مدارس مقطع ابتدایی زاهدان در نوبت صبح و عصر فردا به دلیل شدت بارندگی و شرایط نامساعد جوی تعطیل اعلام شد. آفتاب‌‌نیوز : ابوذر مهدی نخعی اظهار داشت: با توجه به هشدارهای اداره کل هواشناسی مبنی بر آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیرها در شهرستان زاهدان و بر اساس اعلام شورای هماهنگی مدیریت بحران کلیه مدارس پیش دبستانی و دبستان در دو شیفت صبح و عصر روز یکشنبه ۲۵ فروردین ماه در شهرستان زاهدان تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست فرمانداری زاهدان ادامه داد: بر اساس هشدار اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان رگبار متوسط همراه با آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی طی دو روز آینده برای بیشتر نقاط استان پیش بینی می‌شود.
منبع: مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تعطیلی مدارس زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای آذربایجان‌غربی تا ۷ درجه گرم‌تر می‌شود

یاسر اشتاد کارشناس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با پیش‌بینی جوی پایدار و آرام برای روز‌های آینده در استان، گفت: در شبانه روز گذشته بارش پراکنده باران از شهرستان سردشت و تخت سلیمان تکاب گزارش شده که حداکثر یک میلی‌متر بود، سرعت وزش باد نیز در اشنویه به حداکثر میزان سرعت خود در استان با بیش از ۵۵ کیلومتر بر ساعت رسید.

وی اضافه کرد: طبق بررسی‌های هواشناسی افزایش دما در ارومیه محسوس‌تر خواهد بود و دمای این شهرستان که در این هفته بین منفی یک تا ۱۳ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود تا ۱۹ درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد.

کارشناس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان چالدران با منفی ۷ درجه سانتی‌گراد سردترین و شهرستان خوی با دمای ۱۶ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین شهر استان بودند. 

اشتاد با پیش بینی هوای سه روز آینده استان بیان کرد: امروز تا شنبه هفته آینده هوای استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوا در استان کرمانشاه
  • هوای آذربایجان‌غربی تا ۷ درجه گرم‌تر می‌شود
  • افزایش دمای هوا / روز طبیعت در کرمانشاه بارانی است
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • بارش باران و سیلابی شدن مسیل های کرمان در اواخر هفته جاری
  • صدور هشدار زرد با ورود موج ناپایداری بارشی در اصفهان/ رگبارهای بهاری و برف در استان
  • سیستان و بلوچستان میزبان بیش از ۲ هزار نفر مسافر ورودی نوروزی در ۲ روز شد
  • افزایش پذیرش مسافر در فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان
  • طوفان شدید شهرستان سبزوار را درنوردید
  • بررسی روندآماده سازی زیرساخت های جشنواره ورزش‌های آبی در دریاچه ارومیه