Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین فرکی اعتقاد دارد که پیکان تهران باید ذوب آهن را شکست می داد.

طرفداری- حسین فرکی در نشست خبری بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن، گفت:

متاسفانه بازی را یک بر صفر واگذار کردیم. می‌توانستیم در یک بازی خانگی را مقابل تیمی مثل ذوب آهن برنده شویم. ذوب آهن با روحیه بالا به میدان آمد که دلیلش هم نتایج خوب این تیم در هفته‌های اخیر و در آسیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواستیم هر سه امتیاز را بگیریم. تلاش زیادی کردیم. تلاش ما نتیجه نداد. هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم بازی در اختیار ما بود.

به گزارش تسنیم، وی عنوان کرد:

برخلاف جهت بازی در نیمه اول روی یک ضربه کرنر در دقیقه 20 گل خوردیم. برای تیمی مثل پیکان که شرایط بحرانی دارد خوردن گل روحیه تیم را بر هم می‌زند و استرس زیادی را وارد می‌کند. این مسئله باعث می‌شود بازیکنان کیفیت خوبی را ارائه نکنند. حملات زیادی را در نیمه دوم تدارک دیدیم اما روی خط دروازه فرصت‌ خوبی را از دست دادیم.

فرکی افزود:

توپ و مالکیت کاملا در اختیار ما بود. چیزی که ما را نگران می‌کند این از دست رفتن اعتماد به نفس بازیکنان در جریان بازی است. کارمان سخت است و هفته بعد با تراکتورسازی بازی داریم. امروز تیم برتر میدان ما بودیم اما تیم حرفه‌ای تر ذوب آهن بود. به حرفه‌ای تر بودن این تیم بازی را واگذار کردیم. ذوب آهن بازیکنان بسیار خوب و با تجربه ای دارد. آنها سابقه بسیار زیادی در لیگ و آسیا دارند. در مقابل توان ما همینی است که ارائه می‌دهیم.

سرمربی پیکان خاطرنشان کرد:

مشکل اصلی ما این است که تیم‌مان آنطور که باید بسته می‌شد بسته نشده است. در این شرایط مسئولیت تیم را پذیرفتم تا شرایط را بهتر کنم اما هر چه تلاش می‌کنیم گرفتار بی تجربه‌گی و تفکر آماتور موجود در تیم‌مان می‌شویم. در این وضعیت بازهم اعتقاد دارم بازیکنان ما در دو بخش هستند. برخی سابقه حضور در پیکان را داشتند و برخی جدید آمدند. مجموعه این دو گروه هنوز به ما جواب ندادند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۴۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از خصوصی‌سازی

به گزارش "ورزش سه" سرانجام مالکیت کنسرسیوم بانک‌های خریدار سهام 85 درصدی پرسپولیس نهایی و رسمی شد تا در آخرین روز تایم لاین ای اف سی برای صدور مجوز حرفه‌ای این اتفاق نهایی شود و با بارگذاری مدارک لازم بحث مالکیت مشترک سرخابی‌ها پایان یابد.

اما در نهایت کنسرسیومی متشکل از شش بانک مالکیت بخش عمده سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس را در اختیار گرفت که در رأس آن بانک شهر قرار دارد.

بانک شهر 30 درصد سهام پرسپولیس را در اختیار دارد اما با توجه به مدیریت خود بر این کنسرسیوم عملا سهام‌های 5 درصدی اقتصاد نوین، رفاه و صادرات هم زیر نظر بانک شهر خواهد بود و عملا 45 درصد سهام متعلق به این بانک است.

امروز مدیرعامل بانک شهر اعلام کرد تغییری در رأس هرم مدیریتی باشگاه پرسپولیس ایجاد نخواهد شد، چرا که درویش ارتباط بسیار خوبی با مدیران این باشگاه داشته و طی دو سال و چهار ماه حضورش در رأس باشگاه پرسپولیس همکاری مستمری با مدیران این بانک داشته است.

با این شرایط درویش حداقل تا پایان فصل جاری یعنی تا دو ماه دیگر مدیرعامل پرسپولیس خواهد بود و بعد از آن با تغییر ارنج هیئت مدیره مدیرعامل جدیدی انتخاب می‌شود که باز هم با اکثریت نمایندگان بانک شهر در هیئت مدیره احتمال ادامه حضور درویش در مسند فعلی‌اش وجود دارد.

دیگر خبرها

  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از خصوصی‌سازی
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید