Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@19:44:20 GMT

چرا مدیرعامل پرسپولیس به ورزشگاه آزادی نیامد؟

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۴۵۶۱

برخی حواشی ایجاد شده پیرامون پرداخت نشدن مطالبات برانکو باعث ناراحتی مدیرعامل پرسپولیس شده است. آفتاب‌‌نیوز : در دیدارهای پرسپولیس در ورزشگاه آزادی معمولاً شاهد بودیم مدیران باشگاه به ورزشگاه می‌آمدند تا بازی‌های تیمشان را از نزدیک تماشا کنند اما امروز بنا به دلایلی ایرج عرب به ورزشگاه آزادی نیامد.
ظاهراً مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از حواشی به وجود آمده درباره پرداخت نشدن مطالبات برانکو و مصاحبه برخی ناراحت شده و به همین خاطر امروز به ورزشگاه آزادی نیامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باشگاه پرسپولیس نزدیک به ١١ ماه است که هیچ پرداختی به برانکو ایوانکوویچ نداشته است.
سهند حبیب زاده مشاوره مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا این خبر را تأیید کرد.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پرسپولیس ورزشگاه آزادی ایرج عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۴۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربیان پرسپولیس در آبادان احساس غربت نمی‌کنند!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس عصر پنجشنبه در دیداری حساس از هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان قرار خواهد گرفت.

این بازی برای هر دو تیم اهمیت و ارزش بسیاری دارد چرا که صنعت نفت برای فرار از سقوط می‌جنگد و پرسپولیس در کورس قهرمانی است  و با از دست دادن امتیاز در این بازی دوباره از کورس عقب خواهد افتاد.

سرخ‌ها در حالی به آبادان رفته‌اند که در کادر فنی این تیم سه مربی برزیلی حضور دارند. هر چند اوسمار لوس ویرا فصل قبل در آبادان حاضر بوده و فضای ورزشگاه این شهر و هواداران صنعت را لمس کرده است اما برای رافائل گونزالوس داسیلوا و جورسی اینیسیو دو مربی برزیلی دیگری که در زمستان سال قبل به پرسپولیس پیوستند این فضا کاملا تازه و جالب خواهد بود.

این مربیان برزیلی در حالی  به آبادان خواهند رفت که در ورزشگاه تختی رودرروی صنعت نفت قرار می‌‌گیرند که حتما انبوه تماشاگران متعصب و پرشور هوادار صنعت نفت مثل همیشه با پرچم‌های متعدد برزیل و نمادهایی از این کشور به ورزشگاه خواهند آمد و اینطوری مربیان برزیلی پرسپولیس در این ورزشگاه سورپرایز شده و چندان احساس غربت نخواهند کرد.

برای مربیان برزیلی تازه وارد پرسپولیس حتما جالب خواهد بود که از علاقه بی‌حد و حصر آبادانی‌ها به برزیل و فوتبالش با خبر شوند و حتما در این باره دنبال به دست آوردن اطلاعات تازه خواهند بود ضمن اینکه احتمال دارد هم اوسمار هم دستیاران هموطنش در آبادان به شکلی ویژه تحویل گرفته شوند.

گفتنی است در بازی فصل گذشته دو تیم در آبادان که پرسپولیس با نتیجه دو بر یک و با دو گل شیخ دیاباته میزبانش را شکست داد اوسمار و ولسلی ننکا دو مربی برزیلی سرخ‌ها روی نیمکت این تیم حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • جایگاه روبه روی آزادی برای استقلال سولداوت شد
  • استقلال در آزادی، پرسپولیس در غربت | حمله به حال‌گیرها
  • مربیان پرسپولیس در آبادان احساس غربت نمی‌کنند!
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد
  • ماموریتی بزرگ در پرسپولیس که یحیی از پس آن بر نیامد اما اوسمار انجام داد