Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@22:49:02 GMT

مروری بر بودجه حمل‌ونقل در سال ۹۸ +اینفوگرافی

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۴۶۲۱

مروری بر بودجه حمل‌ونقل در سال ۹۸ +اینفوگرافی

خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر نگاهی به بودجه حمل و نقل در سال 98 داشته است.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، در بخش سازمان‌های ریلی و جاده‌ای، به صورت کلی وزارت راه و شهرسازی به همراه سازمان‌های زیرمجموعه خود در سال ۹۸، هشت هزار و ۳۸۱ میلیارد تومان بودجه خواهند گرفت که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش سازمان‌های هوایی، سازمان‌های حمل و نقل هوایی کشور در سال ۹۸ حدود ۱۵۲ میلیارد تومان بودجه خواهد گرفت. این اینفوگرافی به بودجه حمل و نقل کشور در سال جدید نگاهی انداخته است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینفوگرافی حمل و نقل بودجه وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۴۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره تمام شدن بودجه «آنروا»

کمیسر کل «آنروا» با بیان اینکه در سایه تحریم‌های اعمال شده بودجه این آژانس تنها برای کمتر از دو ماه کافی است گفت اقدام تل آویو در جلوگیری از ورود کمک‌ها به شمال غزه به معنای جلوگیری از زنده ماندن ساکنان این منطقه است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «فیلیپ لازارینی» کمیسر کل آژانس سازمان ملل در امور امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در سخنانی با اشاره به وضعیت فجیعی که مردم غزه در سایه تجاوزات رژیم صهیونیستی و محاصره همه جانبه علیه این منطقه تجربه می‌کنند اعلام کرد که بودجه این آژانس برای انجام فعالیت‌های آن تنها تا ماه مه یعنی کمتر از دو ماه دیگر جوابگو بوده و بعد از آن بودجه آنروا تمام می‌شود.

فیلیپ لازارینی افزود که این وضعیت نشان می‌دهد وضعیت آنروا تا چه اندازه بد است. این آژانس به حدود 5.9 میلیون آواره فلسطینی خدمات می‌دهد و حدود دو سوم از این آواره‌ها در 58 اردوگاه شناخته شده در اردن، لبنان، سوریه، کرانه باختری و نوار غزه زندگی می‌کنند و تعداد دانش‌آموزان ثبت نام شده در مدارس آنروا هم در سال 2022 به 544 هزار و 710 نفر رسیده بود.

وی تاکید کرد که تصمیم اسرائیل برای جلوگیری از ورود کاروان‌های وابسته به آژانس آنروا به شمال غزه، به معنای جلوگیری از زنده ماندن افرادی است که در معرض خطر مرگ هستند.

«ینس لایرکه» سخنگوی دفتر هماهنگی امور بشردوستانه در سازمان ملل هم با بیان اینکه اوضاع مردم غزه فاجعه بار است گفت که اسرائیل باید از تصمیم خود برای جلوگیری از رسیدن کمک های آنروا به شمال غزه عقب نشینی کند.

شکست رژیم صهیونیستی در اجماع سازی علیه آژانس امدادرسانی آنرواافشای شکنجه‌های غیرانسانی اسرائیل علیه کارمندان آنروا

این مسئول سازمان ملل تاکید کرد که مردم غزه به دلیل گرسنگی با خطر مرگی ظالمانه روبرو هستند و اسرائیل زمانی که راه ورود کمک‌های آنروا را مسدود می‌کند نمی‌تواند مدعی پایبندی به قوانین بین‌المللی باشد.

به گزارش تسنیم، درحالی که سازمان «آنروا» ( آژانس سازمان ملل در امور امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی ) از ابتدای جنگ غزه تاکنون همانند دیگر نهادهای بین‌المللی نتوانسته عملکرد قابل قبولی در کمک به مردم غزه در سایه تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی و محاصره سنگین علیه این منطقه ارائه دهد، دو ماه قبل صهیونیست‌ها مدعی شدند تعدادی از کارکنان آنروا در جریان عملیات مقاومت فلسطین تحت عنوان «طوفان الاقصی» در 7 اکتبر 2023 مشارکت داشته‌اند.

در شرایطی که هیچ مدرک و شاهدی که تایید کننده این ادعا باشد وجود ندارد، کشورهایی همچون آمریکا و انگلیس و ایتالیا و چند کشور دیگر که از حامیان جنایات اشغالگران صهیونیست در غزه محسوب می‌شوند در بیانیه مشترکی اعلام کردند که کمک‌های سالانه خود به آنروا را قطع می‌کنند. آمریکا، کانادا، استرالیا، ایتالیا، انگلیس، فنلاند، هلند، آلمان، فرانسه، ژاپن و سوئیس کشورهایی هستند که به اتهام واهی مذکور کمک‌های مالی خود را به آنروا متوقف کرده‌اند.

روشن است که نمی‌توان این اقدام آمریکا و غرب که آنروا را از بیش از 80 درصد بودجه خود محروم می‌کند، از جنگ ویرانگری که علیه بزرگترین اردوگاه آوارگان فلسطینی یعنی نوار غزه به راه افتاده جدا کرد. به این معنا که تصمیم کشورهای مذکور در چارچوب تقویت اقدامات جنگی اسرائیل و تشدید محاصره علیه فلسطینیان است؛ زیرا کمک‌های وارد شده به غزه در جریان این جنگ ویرانگر توسط آنروا توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی مسافران هوایی از مرز ۲ میلیون نفر گذشت
  • مروری بر اقدامات جهاد دانشگاهی در نمایشگاه قرآن کریم
  • هشدار درباره تمام شدن بودجه «آنروا»
  • فرهنگ جزو اولویت‌های سازمان برنامه و بودجه نیست
  • محور پلدختر به خرم‌آباد تا دو روز آینده بازگشایی می‌شود
  • محور پلدختر به خرم‌آباد تا ۲روز آینده بازگشایی می‌شود
  • منظور هرگونه اظهار در سال جدید درباره واردات خودرو را تکذیب کرد
  • مشکلات اقتصادی چگونه باعث فروپاشی شوروی شد؟ (اینفوگرافی)
  • جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با اتوبوس‌های برون‌شهری
  • پیش‌بینی وضعیت تورم در کشورهای مختلف جهان در سال ۲۰۲۴ (+ اینفوگرافی)