Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-20@00:53:24 GMT

کشف ۱۳۰۰سکه عتیقه از مسافران مترو در تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۴۶۲۲

فرمانده یگان انتظامی متروی پایتخت از دستگیری دو قاچاقچی و کشف ۱۳۰۰ عدد سکه تاریخی خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  سرهنگ علی راقی در تشریح این خبر، گفت: ساعت 10 صبح امروز،24 فروردین ماه، مأموران انتظامی گشت مترو صحن مطهر، هنگام گشت زنی در سکوی ایستگاه مترو ، متوجه رفتار مشکوک دو مرد شدند که یک ساک نیز همراه آنان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه هر دو متهم رابطه نسبی با یکدیگر داشته و از شهرستان همدان  برای فروش سکه ها به تهران آمده اند، افزود: در بازرسی از ساک آنان، 1300 عدد سکه عتیقه کشف شد.

سرهنگ راقی با بیان اینکه یکی از متهمان اظهار داشت که سکه ها را چهار سال پیش از فردی خریداری کرده است، عنوان کرد: هر دو متهم برای بررسی جزئیات پرونده به پلیس پیشگیری منتقل شده اند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کشف سکه عتیقه قاچاقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۴۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادرکُشی با اسلحه شکاری!

مردی ۳۸ ساله به دلیل اختلاف خانوادگی، با تیراندازی برادرش را کشت و سپس خود را تسلیم قانون کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ فرهاد آراوند، فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: با اعلام گزارشی از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به قتل مردی میانسال در کوه‌های اطراف یکی از روستا‌های فسا، تیم پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد ۲ برادر در مناطق کوهستانی بودند و پدرشان نیز در همان اطراف مشغول چرای گوسفندان بود که برادران به علت اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شدند و متهم با اسلحه شکاری برادر خود را مجروح کرد که او به علت شدت جراحت بلافاصله فوت شد.

این مقام انتظامی به کشف اسلحه در اطراف صحنه جرم اشاره کرد و افزود: کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم که پس از قتل متواری شده بود، آغاز کردند.

سرهنگ آراوند با بیان اینکه با رایزنی‌های انجام شده، قاتل که عرصه را بر خود تنگ دیده بود، تسلیم قانون شد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در زابل
  • برادرکُشی با اسلحه شکاری!
  • عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط 7 مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • معطلی مسافران در خط ۷ مترو کاهش پیدا می‌کند
  • فیلم | اسبی که می خواست سوار متروی سیدنی شود!
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط ۷ مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی