Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@02:26:28 GMT

بازگشت پرسپولیس برابر سایپا بالاخره کامل شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۴۶۴۷

بازگشت پرسپولیس برابر سایپا بالاخره کامل شد

پرسپولیسی ها موفق شدند در دیداری که عقب افتاده بودند، به بردی ارزشمند برسند.

به گزارش "ورزش سه"، قرمزهای تهران در مقابل سایپا حمایت گسترده هواداران خود را داشتند اما با این وجود، سایپا شروع بهتری داشت و موفق شد از روی یک ضربه ایستگاهی گلزنی کند. این نتیجه باتوجه به تقابل های پرسپولیس و سایپا در فصول گذشته، هواداران سرخپوش را نگران کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در لیگ پانزدهم پرسپولیس در دو بازی نتیجه تلخی را مقابل سایپا تجربه کرد. بازی برگشت با نتیجه 2-2 به پایان رسید اما دیدار رفت پرماجرا و جنجالی تر بود. غلامرضا رضایی در نیمه اول دو گل برای سایپا به ثمر رساند که گل دوم این بازیکن روی پنالتی اشتباه به ثمر رسید. با این حال پرسپولیس در دقایق پایانی توسط طارمی به گل رسید ولی نتوانست امتیازی از آن بازی کسب کند.

 

فصل گذشته نیز پرسپولیس در بازی برگشت مقابل سایپا به تنها یک امتیاز برای قهرمانی نیاز داشت اما شاگردان علی دایی خیلی زود 2 بار دروازه سرخپوشان پایتخت و بوژیدار رادوشوویچ را باز کرد. سرخ ها تا دقایق انتهایی حملات گسترده ای را انجام دادند اما فقط یک بار توسط علی علیپور به گل دست یافتند.

ولی این بار پرسپولیس یک گل خورده را با ضربات بشار رسن، علی علیپور و مهدی ترابی جبران کرد تا بالاخره بازگشت خود مقابل نارنجی پوشان را کامل کند.

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال

به گزارشر "ورزش سه"، رافا مارین که از 13 سالگی وارد آکادمی رئال مادرید شد و از تابستان برای آلاوس بازی می کند، در پایان فصل به رئال بر می گردد. او که قرضی در فصل جاری راهی آلاوس شده، به قدری خوب کار کرده است که با درخواست کارلو آنچلوتی، فصل بعد چهارمین مدافع میانی تیم خواهد بود و می تواند در کنار آلابا، رودیگر و میلیتائو بر تجربیات خود اضافه کند.

امروز آاس نوشت که رئال قصد داشت مارین را بعد از مصدومیت داوید آلابا و در انتقالات زمستانی برگرداند ولی در نهایت باشگاه مادریدی متقاعد شد که بهتر است به قرارداد با آلاوس احترام بگذارد و مارین تا پایان فصل به بازی در باشگاه باسکی ادامه دهد.

مارین 21 ساله از ماه نوامبر فقط در یک بازی برابر ویارئال نیمکت نشین بوده و در دیگر بازی ها همواره در ترکیب ثابت بوده است.

او در 31 بازی 2258 دقیقه در زمین بوده و به خصوص درخشش اخیر برابر اتلتیکو و مهار کامل گریزمان و کوریا تردیدها را در مورد بازگشتش به رئال برطرف کرد.

دیگر خبرها

  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • عکس| رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • سند: رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)