Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@17:06:39 GMT

عزت الدوری: حمله به کویت اشتباه بزرگی بود

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۱۴۶۷۸

ساعت 24- در پایگاه‌های اجتماعی فایل ویدئویی منسوب به عزت الدوری، معاون سابق صدام در ظهوری نادر منتشر شده که وی در این فایل در مورد حمله به کویت صحبت می‌کند.

در پایگاه‌های اجتماعی فایل ویدئویی منسوب به عزت الدوری، معاون سابق صدام در ظهوری نادر منتشر شده که وی در این فایل در مورد حمله به کویت صحبت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فایل که منسوب به عزت الدوری است، وی از صباح احمد الصباح، امیر کویت به دلیل حمله به کویت عذرخواهی می‌کند. وی اعتراف می‌کند که عراق هیچ روزی بخشی از کویت نبوده است.

عزت الدوری تاکید می‌کند: این حمله یک اشتباه بزرگ بود و با نظر حزب بعث عراق تعارض دارد.

وی گفت: کویت بخشی از عراق نیست. عراق و کویت بخشی از جزیره هستند که این جزیره بخشی از وطن بزرگ عربی است.

عزت ابراهیم الدوری (متولد سال 1942) مرد شماره دو در دوره صدام به حساب می‌آمد و عهده‌دار پست‌های متعددی از جمله معاون رئیس شورای فرماندهی انقلاب و پیش از آن منصب وزیر کشور و وزیر کشاورزی بود. بعد از حمله آمریکا به عراق در سال ٢٠٠٣ الدوری ناپدید شد.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: کویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۱۴۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار تند ایران به کویت درباره میدان آرش

محمد دهقان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ویراستی، نوشت:

«جمهوری اسلامی ایران تحت هیچ شرایطی از «حق مکتسبه» خود در میدان مشترک گازی آرش عقب‌نشینی نخواهد کرد. هرچند ما معتقد به حل‌وفصل موضوع در قالب گفت‌وگوی دوجانبه با کشور کویت در مورد میدان هستیم، اما به هیچوجه به آن کشور و یا کشور دیگری اجازه اقدام خلاف موازین حقوقی بین‌المللی در برداشت یک‌جانبه و بدون لحاظ منافع کشورمان از این میدان مشترک را نخواهیم داد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # کویت سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • ۱۰ فکت اشتباه از جنگ جهانی دوم که بین مردم رایج هستند(+عکس)
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به دو موضع نظامی رژیم صهیونیستی
  • دومین حمله عراقی‌ها به پایگاه‌های صهیونیستی درکمتر از۲۴ساعت
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به دو پایگاه ارتش صهیونیستی
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • هشدار تند ایران به کویت درباره میدان آرش
  • برلین: نباید حمله بزرگی در رفح انجام شود
  • مسکو: چرا داعش فقط به دشمنان آمریکا حمله می‌کند؟
  • دارودسته مربی سابق علیه سرمربی تیم ملی | مربیان ایرانی به خط شدند
  • محفل داغ مربیان ایرانی‌ علیه سرمربی تیم ملی!